Για να θυμιθούμε!
#Στο προηγούμενο
-Η Αννα πήγε στον γάμο!-Η Νόρα είπε την αλήθεια!
-Ο Πέτρος δεν παντρεύτικε! ( Δοξα τον θεο και την Παναγια!)
-Η Αννα και ο Πέτρος είναι μαζί!
#Τωρα!
Μπαίνουμε μέσα στο κέντρο αγκαζέ και προχωράμε προς την παρέα! Καθόμαστε ολοι μαζί παραγγελνουμε και περιμένουμε την νύφη- την οποια ΟΠΩΣ και να το κάνουμε δεν πρόκειται να την χονέψω ουτε σε 200χρόνια!- και τον γαμπρό ο οποιος με εξέπληξε με αυτα που εγιναν τις τελευταίες μέρες! Καθομαι στο τραπέζι και το νιώθω να τρέμει, ολοι με κοιτάνε και εγω νομίζω οτι γίνεται σεισμός! Και ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ δεν σεισμος απλά χτυπάει το κινητό μου!
Το κινητό σου ηλίθια!
Εεε...ναι το κινητό μου!
Ιιιιι ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ!Το σηκώνω και βγαίνω εξω για να ακούσω ποιος είναι γιατι έχει αρκετή φασαρία!
- Παρακαλώ!
- Ελα Αννα εχουμε ένα θέμα!
- Εεεε...ποιος είναι?
- Βρε χαζό ο Τεντ απο την εταιρία είμαι!
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ!
Η μνήμη ελέφαντα που λέγαμε πιο πριν!
Καλά λέγε τώρα ποιος είναι!
Ο κυρίος ξανθός με φοβερο σώμα και πράσσινα ματια του μαρκετιν που πριν απο δύο μήνες πήγε να γίνει κατι αλλά ανακάλυψες οτι είναι πιο γυναικάς απ οτι νόμιζες! Σου θυμίζει κάτι?
Ευχαριστώ μόλις κατάλαβα με ποιον απο τους ηλίθιους- οχι στην δουλεία τους φυσικά αλλα στην καθημερινή τους ζωή- μιλάω!
- Τι εγινε Τεντ!?
- Εεεε...να μωρε λογο κάποιον λανθασμένον κινήσεων στείλαμε αλλού το πρότζεκτ που έφτιαχνες για την ημερα φιλίας και το χάσαμε!ΟΧΙ ΟΧΙ δεν θα τον βρίσεις παρόλου που το πρότζεκτ σου ειχε πάρει έναν μήνα για να είναι αρκετά ικανοποιητικό! Θα κρατήσεις επίπεδο, θυμάσαι....επίπεδο, επίπε- ΠΟΙΟΣ ΧΕΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Εδω καιγόμαστε!
- Αννα με ακούς?
Λεει με τρεμάμενη φωνή?
Ναι αυτό κάνει!
- Σε πέντε λεπτά θα σε εχω παρει τηλέφωνο αν δεν το εχεις βρει θα κανω εισήγηση( δεν ξέρω πως γράφεται!) για να πάρεις πόδι απο εκει μέσα και πίστεψέ με δεν θες να δεις τι μπορώ να κανω!Είπα και με δημοκρατικές διαδικασίες το έκλεισα και πήγα μεσα επιασα ενα γκαρσον και του είπα να μου φέρει μια τεκίλα με πάγο! Κάθισα ξανα στο τραπέζι!
- Αννούλα μου είσαι καλά?
Ειπε η Αντα!
-Οχι, και δεν θες να μαθεις για ποιον λόγο!
Περνάει λίγη ώρα και δεν ερχεται και αυτό το ποτό! Καλά κοκαλα είχε? Α να το επιτέλους! Το πίνω μονορούφι και παίρνω τηλέφωνο τον Τεντ!
- Ναι?
- ΛΕΓΕ!
- Το βρήκα!
- Χαίρομαι και πρόσεχε μην το ξαναχάσεις! Σε δυο μέρες γυρνάω! Α! Και μην με παρει κανένας αλλος τηλέφωνο!
[...]
Μετά απο μια ώρα και ενώ περιμέναμε δύο ώρες μας θυμίθηκαν! Μαντεψτε ποιοί? Ναι, σωστά! Η νύφη/ξινή και ο γαμπρός. Κάναν τα συνηθησμένα και για να μην πολυλογό, τώρα χωρεύουν βαλς - χωρίς τους δώδεκα θεούς!- στο μεταξύ ο Πέτρος το έχει ρίξει σε πολύ κοινωνική σχέση και ανησυχώ. Ζήλεια...μαύρη ζήλεια! Ναι, παιδιά το παραδέχομαι είμαι ζηλιάρα όταν πρόκειται για το αγόρι ΜΟΥ!
ΆΣΧΕΤΟ η τούρτα είναι καταπληκτική! Είναι απο πάνω με άσπρη σοκολάτα και κάτι λουλουδάκια απο ζαχαρόπαστα! Μμμμμ...μούρλια! Και απο μέσα φερρέρο και παγωτό! Ωχ παιδιά τι να σας λέω, άλλο να το βλέπετε και να το τρώτε και άλλο να το περιγράφο!
-ΑΝΝΑ!
- Ναι, καλέ τι θες?
- Ζήσεις?
- Οχι, μόλις πέθανα αλλα σε πήρα μαζι μου γιατί σκεφτηκα ποιος θα μου λύψει πιο πολύ!
- Χτύπα ξύλο κοπέλα μου!....Έρχεται!
- Ποιος?
Ο χάρος να σε πάρει
Αντε βρε απο εκεί!
- Ο Πέτρος!Ε-ε-ερχεται!
Συγγνωμη αλλά δεν έρχεται!
ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΩ ΚΆΤΙ ΚΑΚΆ ΝΕΑ! ΕΠΕΙΔΗ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΈΝΑ ΘΕΜΑΤΑΚΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΜΟΥ, ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΠΈΡΝΩ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΖΕΊΣΩ ΟΠΌΤΕ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΜΠΟΡΟΎΜΕ ΝΑ ΜΙΛΆΜΕ ΣΤΟ ΦΒ! ( Xrusa Anthopoulou) Για να καταλάβεται η μαμά μου δεν θέλει κατω απο 17 μεσο όρο! Αποκλείεται να είναι πανω απο 17! :(
Αρα, μαντέψτε? Η μαμά παίρνει το tablet και το κινητό και κλείνει το ιντερνετ! :( :( μέχρι....δεν ξέρω πότε!ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΞΑΝΑΔΩ, ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΈΛΕΞΑ!
ΕΠΊΣΗΣ ΟΤΙ ΘΑ ΈΧΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΥΣΙΚΆ!
ΣΑΣ ΑΓΑΠΆΩ!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Χρυσάνθη που θα της λύψετε! :*
Till the next one! Love u!
YOU ARE READING
Δεν Είναι Αδερφός ΜΟΥ!(#READINT2017)
Teen FictionΗ Άννα έχει χάσει τον πατέρα της σε τροχαίο πριν από δέκα χρόνια. Η μητέρα της, Κατερίνα την μεγαλώνει μόνη της εδώ και 16 χρόνια. Η Άννα μαθήτρια τρίτης λυκείου δέχεται bulling από ένα παιδί τον Πέτρο που είναι από τα πιο ωραία παιδιά του σχολείου...