JAMES
Čím blíž jsme se přibližovali Zapovězenému lesu, tím víc jsem měl o Lily strach. Nechtěl jsem ani pomyslet na to, že by se jí něco stalo. Tak moc jsem ji miloval.
Ruku v ruce jsme kráčeli po klikaté stezce, směrem k Hagridově srubu. Hagrid si prozpěvoval Bradavickou hymnu a okopával záhon nějakých podivných rostlin.
POHLED 3 OSOBY
Jakmile je Hagrid zahlédl, na jeho tváři se objevil široký úsměv. Tak dlouho tyhle dva neviděl.
,,No to je dost, že jste se mi taky někdy přišli ukázat." radoval se Hagrid a zapích rýč do země. ,,Jak se voba máte? Co škola? Nezlobí vás profesoři?" optal se mile a odhodil si bujné háro z obličeje.
,,Jo všechno v cajku." řekl James rychle a chytl Lily za ruku. ,,Mlok nám dal za úkol chytit nějakou jeho ztracenou bestii. Mě se do toho teda vůbec nechce, ale tady Lily..." pokynul hlavou k rudovlásce a ušklíbl se.
,,Slíbili jsme to, tak to taky dodržíme!" odsekla se Lily a pustila Jamesovu ruku, kterou následně zabořila do kapsy staré, vybledlé mikiny.
,,Jo však už mlčím." bránil se James a poškrábal se na hlavě. ,,No, už bychom měli jít, ať jsme do večera zpátky. Měj se Hagride, ještě se určitě zastavíme." podotkl James rychle, když viděl Hagridův smutný výraz.
,,Nechcete půjčit Drápka?" zeptal se Hagrid zesmutněle.
,,Koho?" zeptali se James a Lily najednou.
,,No Drápka. Mýho novýho ochránce." řekl hrdě a rudovlásce se zatajil dech. Hagrid byl známý tím, že ve svém srubu nashromažďoval kdovíjakou havěť, mnohdy opravdu dost děsivou a prapodivnou. Když ale Hagrid viděl jejich překvapené a nechápavé výrazy, rychle dodal: ,,Je to jen pes. Žádnej drak, nic takovýho." Oboum se očividně ulevilo. ,,Drápku, kde zase si?" zavolal Hagrid směrem se srubu, ze kterého následně vyběhlo malé, chlupaté štěně. Očividně ještě neumělo ani pořádně chodit, jelikož každou chvíli zakoplo o vlastní nohy.
,,Tohle je tvůj ochránce?" ušklíbl se James a začal se neovladatelně chechtat.
,,No, je možná jen trochu nemotornej ale nebojte. Až vyroste, bude to vopravdovej ochránce a kamarád." podotkl Hagrid, stále zaskočený Jamesovou reakcí.
,,Je tak sladký." rozplývala se Lily nad klubíčkem černých chlupů.
,,Lily, měli bychom opravdu jít." řekl James netrpělivě a přistoupil k rudovlásce. Ta se na něj otočila a hodila po něm naštvaný pohled.
,,Najednou spěcháš co?" vyštěkla Lily a dál si hrála s Drápkem.
,,Měla by si Jamese poslechnout, za chvíli bude tma." zahuhlal Hagrid a rudovláska se nestačila divit. Najednou mají oba na spěch. Zrovna teď, když si našla novou oběť na hraní. Otočila se na Jamese a šlehla po něm otráveným pohledem. Usmála se na Hagrida a vstala.
,,Fajn, tak jdeme. Měj se Hagride." řekal rázně a vykročila směrem k Zapovězenému lesu. James jen zakýval hlavou a rychle se vydal za tvrdohlavou Lily.
,,Lil, notak zpomal přece." volal James na Lily, kterou to očividně nezajímalo. Ještě přidala do kroku a pak se náhle zastavila. Otočila se na Jamese a vrhla na něj ten nejnaštvanější pohled.
,,Co je? Už nemůžeš?" zařvala halsitěji, než sama chtěla. Ptáci, kteří se líně povalovali na větvích stromů vylekaně vzlétli.
,,Co je to s tebou?" vyjel na Lily James, který se už ani nesnažil ovládat. ,,Dneska se chváš fakt divně. Udělal ti někdo něco?" snížil hlas a pomalu se vydal k rusovlásce, jejíž barva pleti byla totožná s vlasy.
ČTEŠ
•Love you Evans, love you too Potter•
FanfictionTenhle příběh bude z úplně jiného šálku než jste zvyklí. Nebude o tom, jak Lily Evansová stále nadává Jamesovi Potterovi a brání se jakéhokoliv kontaktu s jeho osobou...Tihle dva už spolu nějaký ten pátek tvoří pár a řeší problémy spojené s láskou...