Lena:
Mesiace na strednej veľmi pomaly plynuli. Nebola som šťastná, že musím ísť opäť do školy, ale chvalabohu som sa vracala z polročných prázdnin. To znamená, že už len polrok a prvý rok je za mnou. Teda za nami. S Yulkou sme stále spolu a stále veľmi zamilované. Moja mama má síce podozrenie, že chodím s nový dievčaťom, keďže ona nevie, že žiadna Janie neexistuje, ale je to len Yulia, ale tak čo už.
Od rána ako som vstala som sa tešila, že znova uvidím moje zlatíčko. Moc som s ňou cez tie prázdniny nebola keďže rodičia ma aj so sestrou ťahali po rôznych výletoch. Bola som rada, že mám takú sestru akú mám, pretože doteraz to s Yuliou nepovedala rodičom. Niekedy mi síce lezie na nervy ale aj tak ju strašne moc ľúbim a nevymenila by som ju za nič na svete.
Keď som prišla do školy, čakalo ma nemilé prekvapenie. Yulia nikde. Nemohla som ju nájsť. Ako som ju tak hľadala na chodbe som zazrela Sasha. Rozhodla som sa, že sa ho spýtam.
,,Ahoj Sash, prosím ťa nevidel si tu niekde Yuliu?" spýtala som sa.
,,Ahoj Lena, ktorú Yuliu myslíš?" odpovedal a zamyslel sa.
,,No veď Volkovu Yuliu," hneď ako tie slová vyšli z mojich úst som ich oľutovala.
,,Leni? Ty si nevypila nejaké tabletky alebo čo? Yulia už tu predsa s tebou nie je pomaly rok," ustráchane sa na mňa pozrel.
V tom mi niekto vyskočil na chrbát a povedal:
,,Vraj tu pobehuje kopa kučeravých, ryšavých vláskov a hľadá ma."
Vedela som, že je zle. Asi som práve prezradila Yuliino krytie.
,,Yulia?" po chvíli sa ozval Sash.
,,Ano?" spýtala sa Yulia. Všimla som si, že aj ona si až po chvíli uvedomila, čo to povedala.
Sash pristúpil ku nej a dal jej dole kapucňu.
,,Takže si to ty!" zvolal
,,Pshhhht," zahriakli sme ho obidve.
,,Prepáčte ja som len rád, že aj ty si tu," ospravedlňoval sa.
Tak sme sa tam rozprávali, Sash sa ospravedlnil Yulii ako mne predtým a boli sme všetci 3 opäť dobrí kamaráti. Sash prisahal, že toto ako to s tým bozkom nikomu nepovie. Chápe čo by nasledovalo keby sa to aj niekto iný dozvedel. Som rada, že je všetko ako za starých čias a máme o 1 kamaráta viac, ktorému sme mohli veriť.
YOU ARE READING
This Girl Loves That Girl 2: Fame
ФанфикPosúvame sa troška ďalej v životoch dvoch konečne šťastných dievčat Julii a Leny. Stredná škola je v plnom prúde a obe sa vracajú z polročných prázdnin. Všetko sa zdá normálne až pokým jednej z nich nezazvoní telefón. Taktiež tento príbeh nadväzuj...