1.5

9 0 0
                                    

     -Jai vėl kažko prireikė ir ji yra pasiryžusi dėl to pasinaudoti mano broliu, savo sūnumi, nes jai niekas nesvarbu išskyrus ją pačią. Ruošiuosi išsiaiškinti ką ji sumanė ir išgelbėti savo brolį kuo greičiau, nes kitaip jis nudegs, o į tą ugnį jį įstumsiu aš, todėl turiu susivaldyti to nepadariusi ir neprisiminusi visų savo klaidų padarytų vos per 1 metus praleistus Prancūzijoje.-pasakiau.

    -Kodėl tu galėtum įstumti savo brolį į tas liepsnas, juk jis tavo kraujas?-paklausė Jesse. Galėjau suprasti, jog jis nori viską išsiaiškinti.

    -Manai, kad viskas taip paprastai ir klostėsi ties atostogomis mūsų gimtojoje šalyje ir nieko ten nenutiko? Tuomet labai klysti, nes tų metų neužmiršiu niekada, jie buvo patys sunkiausi ne tik man, bet ir Cristian, nes tada mes atitolome ir tarp mūsų įsiterpė nepageidaujamas žmogus.-pasakiau. Kažkodėl norėjau, kad jie žinotų tai, nes jaučiau nuo jų abiejų sklindančią šilumą ir manau, jog jie neišduotų manęs.

     -Ir kas gi tas žmogus?-paklausė jau Noah, kuris tylėjo.

     -Tai buvo mergina, kuri pasirodo buvo mano motinos krikštaduktė ir jos susitarė, kad ji padės mums su Cristian atitolti vienam nuo kito ir jai pavyko, tačiau po tų metų ir tėvo mirties Prancūzijoje aš likau ten  ir stengiausi pasikeisti, kai grįžau čia ėmiau siekti savo užsibrėžto tikslo ir demaskuoti savo motiną, kuri manęs turbūt visą tą laiką manęs nekentė.-paaiškinau. Prisiminus visas kančias bandant iškęsti visus barnius su motina, o galiausiai tėvo mirtį apie kurią nieko nežinojau kol mano tolima giminaitė nepareiškė užuojautos dėl tėvo mirties. Tada aš supratau, kad turiu dingti iš ten kuo greičiau.

     -Iškentėjai tikrai labai daug ir dabar suprantu kodėl tavo išraiška yra tokia šalta ir netvardai savo pykčio bei nesistengi užgožti neapykantos.-pastebėjo Jesse. Jis buvo lyg psichologas, mane aplankė toks jausmas, kad jį pažįstu visą savo gyvenimą ir jis žino VISKĄ apie mane. 

     -Visa tai tik padarė mane stipria bei nepažeidžiama ir dabar aš galiu susitaikyti su bet kokia netektimi ar kažkuo kas palaužtų bet kokią merginą. Prancūzijoje viliojau prancūzus savo kalba, elegantiškumu bei manieromis kas ten žavi vyrus ir jaunus vaikinus kaip jūs. Taip aš ir grįžau čia, pasinaudojau klasta bei savo elegantiškumu ir su vienu verslininku atvykus į pokylį čia, iš jo paprasčiausiai pabėgau. Prancūzijoje buvau tikra pilietė, nešiojau motinos pavardę, o grįžusi čia tapau elegantiška bei apsukri prancūzė su Rivera pavarde, kuri buvo mano tėvo.-pasakiau.

     -Na tu tikrai apsukri. Niekada nebūčiau pagalvojusi, kad esi prancūzė ir be to kai kalbi galiu jausti šiek tiek tavo pasididžiavimo savimi, kas patikėk yra labai gerai, tai turėjai turėti, nes turi prancūziško kraujo, nes jie nesiliauja tikėti savimi bei savo jėgomis.-pasakė man komplimentą Jesse.

     -Na, gana apie mane, nes man darosi nuobodu.-pasakiau prancūzų kalba. -Lažinamės, kad šiandien suviliosiu ne vieną vaikiną savo žavesiu.-prakalbau jau angliškai.

   Užlipusi į antrą aukštą nužingsniavau savo kambario link. Girdėjau žingsnius sau už  nugaros, bet tiesiog nekreipiau į tai dėmesio, nes man reikės pagalbos užsisegant suknelę. Įėjusi į kambarį pradėjau žingsniuoti link savo apatinių stalčiaus ir iš jo išsitraukiau naujus, juodus neriniuotus apatinius. 

     -Jei manai, kad aš negalėčiau prie tavęs tiesiog imti ir persirengti, tuomet labai klysti.-pasakiau ir atsisukusi sau už nugaros pamačiau Jesse. Jis jau buvo be savo švarko, nes mano namuose buvo tikrai karšta.

     -Nemanau, žinau, kad tu išdrįstum tai padaryti, tačiau jaučiu, kad jau esi išgėrusi, taigi..-nutęsė.

     -Galėčiau tave lengvai apvynioti aplink pirštą bei priversti tave mane įsimylėti, bet kadangi esi malonus vaikinas nesiruošiu to daryti prieš tavo valią ir leisiu tau pačiam spręsti reikalus susijusius su tavo jausmais.-perspėjau. Kai savo svetainėje išvydau Cristian prisiminiau visą savo prancūzišką žavesį, noriu ir vėl būti tokia pat gundanti kaip ir anksčiau, todėl dabar žadu grįžti prie savo prancūziškosios Elaine versijos.

EverythingWhere stories live. Discover now