Sziasztok.Azt hiszem így a legjobb kezdeni.Am vagyok,Amber Jones,de csak Am.Ez lesz a harmadik évem a gimiben,szóval 18 éves vagyok.
Van egy fiú testvérem,Max,két évvel idősebb nálam.Nem él velünk,a barátnőjével elköltözött a város másik felében,egyébként Londonban élünk,aranyos helyen.Nekem tetszik.A szüleink elváltak,én anyuval lakom.Anyum nem sokat van itthon a munkája miatt.Tudom,erről nem ő tehet,de nem hiszem,hogy normális az,hogy 13éves gyereknek a saját életével nem törődni,bár ha úgy vesszük az egész kiskorom alatt nem törődtek velem, szar volt. Ugyanis ők ezt tették velem.A bátyám nem tudott sok mindent tenni,hisz neki is ott volt az iskola.Anyum egyszer éjjeles,egyszer nappalos műszaka van,a beosztástól függ.Annyira nem érdekli őt,hogy mi van velem,csak az a lényeg a számára,hogy a gimnáziumot végezzem el,rendesen étkezzek,és járjak iskolába,ennyi.Aztán ha hétvégente ittasan megyek haza,akkor ez van,nem szól bele.Szóval nem nagy szám.De sebaj,attól még ő az én anyum.
Hivatalosan akkor váltak el,mikor 14éves voltam.Igazából már egy évvel hamarább.
Apum,hát mit is mondjak nem nagyon érdekeljük őt,van új felesége és már egy gyereke is rajtunk kívül.Egy hónapban kétszer,minimum kétszer kötelező a találkozás.A nagymamám vigyázott rám,egészen mostanáig is.Ő is itt él Londonban.Férje,egyik gyereke meghalt,a másik gyerekével nem tartja a kapcsolatot,anyuval...bonyolult,főleg hogy most elváltak még bonyolultabb lett azóta minden. Kis korunkban is a testvérem,és a nagyiék neveltek fel,mondhatjuk.A nagyi miatt lettem megkeresztelve,elsőáldozó lettem és bérmálkozó.Régebben majdnem minden vasárnap a leghátsó padban ültem,a templomban.Csak a nagyi kedvéért,semmi másért.Örömet akartam neki szerezni,és így még jobban sikerült boldoggá varázsolnom őt. DE nehogy azt higgyétek,hogy annyira jó kislány vagyok.Ez nem igaz.Rohadtul nem vagyok az.
Baráti kör?Hát sok barátom van,mondhatom,de főként csak egy pár aki nagyon fontos szerepet tölt be az életemben.
Lola Willsey- itt a gimiben ismerkedtem meg vele,egy osztályba járunk.Lola a legjobb barátnőm lett,nagyon szereti a zenét,kifejezetten aranyos lány.
Rick Evans- egy osztályba járunk,másik legjobb barát,van csaja,Linda-Lolával ül.Én pedig Rickel.Rick nagyon kedves srác,vicces,és tökéletes fiúbarátnak.
Linda Louison-Lola padtársa,Rick szerelme.Annyira nem a legjobb barátnőm,de eltudok vele beszélgetni.Mivel Rick szerelme,ezért szimpatizálnom kell vele,ha értitek.
Nick Peterson-egy osztályba járunk,nagyon jó haverom,de csak Rick után.
Josh Mcfrish-egy osztályba járunk,Nick padtársa,ő is jó haverom,bár eléggé nyomulós típus és túlságosan egoista egy kicsit,de attól még jófej.
Persze még vannak több barátaim,de azokról később kerül szó.Azt hiszem naggyjából ennyi lenne a legfontosabbak rólam.
Upsz,a legfontosabbat kihagytam.Igen,néha feledékeny tudok lenni.Szóval én nagyon szeretek olvasni,harmadik otthonom a könyvtár.Mindenféle könyvet olvasok.Szeretem nagyon a zenéket,bármilyen jöhet. Na és persze sportolok,be van osztva a napjaim,hogy mikor mit csinálok(edzek),és mit eszek. Aztán meg persze a bulizás :)
Kedvenc tantárgyaim: tesi,irodalom.Nem tudom mit kellene még mesélnem magamról.Nekem is vannak "ellenségeim".A későbbiekben minden kiderül.
Hellósztok :D
Na szóval hoztam egy bemutatkozásos félét :D
Remélem tetszeni fog a sztori :D
Ma jönnek a szereplők. :*
XoXo H.
YOU ARE READING
i wanna to die with You
RomanceTANÁR-DIÁK KAPCSOLAT "-Valami gondja van velem Miss Jones? -Öö..nem,dehogyis. -Akkor miért áll bukásra? -Mr Longprey biztosítom magát,hogy nincs semmi bajom,jól vagyok,csak zűrös napjaim vannak." "-Hát ez meg hogy kerül ide?-kérdeztem magamtól,ta...