7.rész

496 16 15
                                    

Reggel selymes kezek érintésére ébredtem. Mike már egy jó ideje fent lehetett,nézte ahogy alszom.
-Mióta vagy fent?
-Jóreggelt rosszaság.😙😏
-Jóreggelt,szóval mióta is vagy fent?
- Talán fél órája.
-Azóta engem néztél? Jézusom. Gondolom nem voltam valami szépség.
-Gyönyörű voltál,és aranyosan mosolyogtál.😇 •mondta csábitóan.
-Hát nem csodálom. Szépet álmodtam.
•Válaszom mosollyal vegyitettem.
-Na és mit?😉😏 Te szépség.💖
-Hát csak annyit,hogy az éjjel a szerelmemmel voltam.
-És megtudhtom,ki lenne az a szerencsés? •már kora reggel hozta a formályát. 😉
-Hát TE! Fantasztikus vagy!👑
-De jó,ez azt jelenti,hogy az enyém vagy?
-Igen azt,csak is a tiéd!
Ahh, szóval fantasztikus vagyok?
Na és mennyire.? •Két csók között💏 nehéz volt válaszolnom.   Megfogta a csipőm, Én nehézkesen de ellenáltam. Felültem,hajam begumiztam,és kiváncsian megkérdeztem:
-Reggel 9 óra van. Mit csinálsz?
-Egyszerüen csak szeretlek. 💝
-Ezt hallani varázslatos hidd el,de ezt majd késöbb.
-Ha te mondod,de akkor duplán potoljuk be!😏😉😙
-Ezt örömmel hallom.        Fel álltam magamra tekertem a lepedöt megfogtam a ruhám és a fürdőben felöltöztem. A szobában Mike még feküdt. 
-Álj csak fel! •mondtam neki huncut mégis felemelt hangnemmel.😏
-Igenis!   Azzal  Ő is felállt magára tekerte Ő is a paplant és a fürdőben akár csak Én öltözködött.    Közben ágyaztam, és a fürdőböl ki szűrödő hangokból arra a következtetésre jutottam,hogy bizony énekel.🎶  Még pedig a (P.Y.T) -t,mire Én bementem (láttam hogy az ing még hiányzik róla) hátulról át karoltam,a tükörböl láttam láttam a szép arcán azt a gunyos huncut mosolyt😏 mellyel egy pillanaat allatt képes elvarázsolni.
-Mond csak mit művelsz??
-Hogy érted??😏
-Énekelsz.
-Jaahh megszokás,miért?😊
-Értem,szóval nem állt szándekodban,ezzel elérni semmit?.Susogtam,szinte már lihegtem fülébe.
-Nem,de ha már megkérded...hhmm..😉. ám legyen.  Megfurdult,megcsókolt,majd a fürdőszoba pultra ültetett. Úgy csókolt tovább.
-Ne ezt most ne.... Igyekeztem ellenkezni. Úgy gondoltam,túl korán van folytani.
-Deee,de igeeen.tüzesen mondta, csókok közepette halottam mondatát.
Egy pillanatra ellöktem magamtól.
-Nem hiszem el,hogy ilyen hatással vagy rám.
Gyere!        Oda jött bevitt a szobába letepert, és folytatódott az a csoda amely este elkezdődött. Ezuttal durvább és határozotabb volt.beinditották a tegnap történtek.👌 Már nem csak végig simitotta kezét és arcát testemen henem szinte már karolmolt,harapott.Ajkaimon nyelvével játszott. Határozottan érezetem cselekedetein,tetszett neki az elmúlt este, viszont most minden úgy történt ahogy Ő akarta a történteket,elhúzta ameddig csak birta pedig ha Én rajtam múlik varázslatos kényeztetésenek köszönhetően hamar vége lett volna az eseménynek.... de nemelhatározta, akkor van vége amikor Ő azt akarja. A végen majdhogynem elment a hangom. Ő  viszont  könnyen szabadjára engedte rekettes mégis lágy hangját. Csodás volt fül tanunak lenni.
*
Megpuszilta homlokom,bele fúrta fejét nyakamba,Én méginkább magamhoz húztam.

-Na,jól kezdődik ez a reggel.☺jegyetem meg lágyan. .
-Igen tudom, ez volt a célom. 😏
-Rossz fiú vagy,te csődör! 😍👌👍💖
-Igyekszem.😉😍

Hála e szép reggelnek,ismét egymás karjaiban pilledtünk el. 😊

Love Storyحيث تعيش القصص. اكتشف الآن