Çift: Kaisoo
Üyeler yeni gelen Yılbaşı comeback'i ile sıkı çalışıyorlardı. Daha doğrusu Baekhyun, Chen, ve D.O~ Onların sıkı programlarından dolayı Jongin ve Chanyeol sevgililerinin yüzlerini doğru düzgün bile göremiyorlardı. Sabah onlar kalkmadan, sevgilileri kalmış oluyordu. Akşam geldiklerinde ise yorgun oldukları için kimseyle konuşmadan yatıyorlardı.
Jongin dişini sıkıyordu. Sadece bir süre olduğu için sabrediyordu. Her zaman yaptığı gibi. Bugün Chen, Kyungsoo, ve Baekhyun radyo programına konuklardı. Bu yüzden evde biraz daha kalabilirlerdi. Kyungsoo saate baktığında iç çekti. Saat 12'ye geliyordu ve Jongin hala kalkmamıştı. En azından biraz olsun onun yüzünü görebilirdi. Gerçekten çok özlemişti. Derin bir iç çekti. Baekhyun iç çekmeyle ona baktı.
''Sabret soo biraz daha.''
''Çok özledim Baek. Sürekli ayrı kalıyoruz.''
''Anlıyorum Soo. Bende öyle ama sabır biraz.'' Kyungsoo kafasını sallayıp yemeği ile oynamaya devam etti.
~
Jongin ile Chanyeol internetten radyoyu takip ediyorlardı.. Radyodan gelen resimler, videolar vs.. Jongin önüne gelen gif dizesini açtı. Hepsine teker teker baktıktan sonra bir şey demeden kalktı. Odasına girip kapısını kitledi. Dolabında duran kullanmadığı çantalarına sakladığı paketi alarak içinden bir sigara çıkardı. Balkona çıktı. Manzaraya bakarak sigarasını yaktı. -Tabi ki, ışığı açmamıştı.- İçmeye başladı. Ne zaman sinirlense kendisine hakim olamıyordu. Nefes sanki iki parmağının arasındaki bu zehirdeymiş gibi ona sarılıyordu. Düşüncelere dalmışken çabucak sigarasının sonuna gelmişti. Son nefesi çektiğinde kapı çaldı. Elindeki izmariti balkondan dışarı fırlattı. Kapıya yönelirken çektiği dumanı bıraktığında oda duman ile doldu. -Evet uzun bir çekişti.- Kapının kilidini açtığında Baekhyun karşısındaydı. Dumana karşı öksürdü.
''Bu*öhöhöhö* ne? Neyin dumanı*öhöhöh* bu?''
''Ne oldu Baekhyun?'' Onun sorusunu kulak asmayarak sordu.
''Aşağı gel hadi.. Kutlama var.''
''Gelmiyorum.'' diyerek onun cevap vermesine izin vermeden kapıyı çarptı.. Şuan Jongin'in en son görmek istediği kişiydi Baekhyun..
Baekhyun yüzüne kapatılan kapıyla şok olmuştu. Nesi vardı bu malın? Yeni mi ergenliğe giriyordu? Baekhyunu sinirle mırıldanarak aşağı indi. Soran bakışlar ve kafalar ona döndüğünde meraklarını giderdi.
''Gelmiyor.''
''Ne demek gelmiyor?'' Kyungsoo şaşkınca sordu.
''Ve bir şeye canı sıkkın ve sinirli sanırım.'' Baekhyun yere Kyungsoo'nun yanına otururken mırıldandı. Kyungsoo ayağa kalkmaya yeltenince Baekhyun ''Bence gitme sana patlaya bilir.'' ''Umurumda mı baek?'' diyerek ayağı kalktığında baekhyun onu çekti. ''Onun sakinleşmeye ihtiyacı var Kyungsoo olgun davran.'' dediğinde Kyungsoo kafasını sallayıp önündeki bira kutusunu aldı. Açıp kafasına dikti. İçini ferahlatmıştı soğukluk. Diğerleri eğlenirken kendisi bakışlarını bira kutusunun yuvarlak ağzında geziniyordu. Sanırım gece uzun olacaktı.
~
1 haftadır Kyungsoo rahattı. Hiç bir programı olmadığı için evdeydi ama bu durumdan hiç mutlu değildi. Çünkü Jongin yurda gelmiyordu. Geldi zamanlarda onun uyuduğunu sandığı saatlerdi. Ama aslında uyumuyordu. O gelene kadar bekliyordu. Kilit sesini duyunca uyur gibi kapıyordu. O odaya girdiğinde odayı leş gibi sigara ve içki kokusu sarıyordu. Eğer kalkıp sorarsa kavga edeceğini bildiği için uyuma numarasına devam ediyordu. Çoğu zamanlarda Jonginin gelmediğinde beklerken uyuya kalıyordu.