sürprizzz. Biz geldiiiikk.
Bunlar Tae Min'lerdi iyi de burada ne işleri vardı bunların?
Min Ho: Bizi içeriye almayacaksın galiba.
Mira: Özür dilerim girin hadi içeriye.
Onew: Durun bir dakika yemek kokusu alıyorum sen yemek mi yaptın?
Mira: Evet beraber yiyelim mi?
Key: Aslında hiç fena olmaz.
Onları mutfağa götürdüm ve masaya 5 tabak daha koydum. Türk yemeklerinden yaptığım için biraz tereddüt etseler de yaptığım yemeklere bayıldılar.
Onew: Woow gerçekten yemeklerin mükemmel.
Jong Hyun: Bencede çok güzel olmuş.
Mira: Afiyet olsun.
Hem konuşup hem yemek yerken birden Min Ho'ya gelen telefonla irkildik. Telefonda bir şeyler konuşmuştu. Telefonu kapattığında ise Onew onu soru yağmuruna tuttu.
Onew: Kimmiş? Ne oldu? Ne dedi?
Key: Onew bir susta anlatsın.
Mira: Önemli bir şey mi?
Min Ho: Hyung bizi çağırıyor.
Tae Min: Neden ki?
Min Ho: Bilmiyorum hadi gidelim.
Mira: Tekrar gelin ama olur mu?
Onew: Tabi ki geliriz. Ama bir daha ki sefere tavukta yap olur mu? Olur mu?
Mira: Güle güle. Beklerim. Tamam tamam tabi yaparım. ( Tavuk hastası mı ne? )
Tae Min: Hoşça kal.
Dedi ve beklemediğim bir şekilde sarılmıştı. Şaşırmıştım ama o gülümsedi ve
Tae Min: Yarın görüşürüz.
Dedi ben ise hiçbir şey diyememiştim. Onları uğurladıktan sonra içeri girdim. Masayı toplayıp yatağıma uzandım.
-------------------------------- 3 ay sonra -----------------------------------
Sabah kalktım hazırlanıp kahvaltımı ettim ve okula gittim. 3 ay olmuştu Kore'ye geleli bu okula başlayalı tam 3 ay olmuştu. Bu 3 ay içinde yeni okulum yeni arkadaşlarım en önemlisi de yeni bir hayatım olmuştu. Ben bunları düşünürken çoktan okula gelmiştim.
---------- Tae Min'in ağzından ----------------
3 ay olmuştu Mira bizim okula geleli. Mira o okula geldiğinden beri her şey değişmişti bunu kendime bile zor söylüyorum ama galiba Mira'dan hoşlanıyordum. O beni sadece arkadaşı olarak görse de benim için o çok başkaydı evet onu seviyordum. Ama ona bunu söyleyemezdim. Çünkü eğer söylersem Mira benden uzaklaşacaktı ve bunu hiç ama hiç istemiyorum. Ben böyle düşünmeye devam ederken Mira okula gelmişti.
Tae Min: Mira.
Koşarak Mira'nın yanına gittim.
Tae Min: Günaydın nasılsın.
Mira: Günaydın iyiyim sen.
Tae Min: İyiyim okula girelim istersen.
Mira: Olur.
Mira ile beraber sınıfa çıktık. Mira çantasını sıraya koydu ve o anda telefonu çaldı.
Mira: Ben 5-10 dakikaya geliyorum.
Tae Min: Tamam önemli bir şey mi?
Mira: Yok yok önemli değil.
Tae Min: Peki.