Vad gör duuuu??????????
Packar min resväska. Ska hem till Stockholm.Du skulle ju åka hem om typ två veckor?
Ja vi skulle, men Daff vill att vi ska komma och spela in en låt.Vem är Daff?
Våran manager. Daff Kjellström.Hur gammal är du?
Jag är 19år.Vad tycker du om Becca och Omars förhållande?
Jag är glad över att dom är tillsammans igen;)))))Vilka ska med till Stockholm?
Oscar, Omar och Rebecca.Måste inte Rebecca gå i skolan?
Hon slutade skolan för ett år sedan -_- xDHon ser att att var typ 12.
Ska hälsa henne det! Anonym.Är det länge sedan du var med Rebmar?
Förra veckan xDFast vi ses snart Felleboiiii~FieldsRebecca~
Yaaaa.Namn leken?
Visst xDOscar
Enestad:)))) Brother!Omar
Brooooo!!!!Rebecca
Beccis, little sister *_*Amanda
Polareeeeeee ;)Ogge
Bro👊🏻Saga
Bae😍😏
*Orkar inte mer*Vem är Saga?
Min flickvän :*😻Hur länge har ni varit tillsammans?
Ett år och två månader.Vart bor hon?
Stockholm ;))Hur många följare har du på Ask? 13.895
Vad tycker du om att Rebecca Fields är kändare än dig? Bryr mig inte om hur känd man är, det viktigaste är att man mår bra. Men det är ju självklart roligt för henne, jag är glad för hennes skull. Men kan tycka det är jobbigt att hänga med henne när hon är så pass känd.
^^Varför hänger du med mig då? '-' ~FieldsRebecca~ Beccis, menade inte så. Men det kan vara väldigt jobbigt ibland.
.... Varför har du inte sagt det tidigare? Det är ju liksom onödigt att skriva det så att alla ser. Och du menade visst att du inte ville vara med mig?!~FieldsRebecca~
Nej Becca, kan vi prata?Nej^^~FieldsRebecca
___________________________
BINABASA MO ANG
Ask.Fm ~O.R~ You and I
Fanfiction*Ligger du och Omar ofta?* - Ja *Hoppas du dör, du är sämst på youtube.* - Okej anonym, ska skriva upp det. *Älskar dig och att du är dig själv. Hoppas jag någon gång får träffa dig!* - Tack finaste du ;*