Geamanul de Suflet

15 5 0
                                    

(in sala de antrenament)

Yoshinobu si Kyoshi se antrenau dimineata, in luptele neinarmate. Acum insa, luptau cu adevarat. Loviturile erau incasate. Nici unul nu se mai lasa. Acum nu mai era o joaca. Era lupta adevarata.

-Kyoshi, spune, cum ai avansat asa mult Kyoteiganul?

-Antrenament.

-Simplu, sau folosind puterile?

-Normal ca folosind puterile.

-Hop! Si, ma vei invata cum sa folosesc tehnici noi?

-HM! Sigur! Hopa! (cei doi se luptau in timp ce vorbeau)

Kyoshi il puse la pamant pe Yoshinobu, care devenise epuizat.

-Yoshinobu. Ca sa intelegi mai bine puterea Kyoteiganului, trebuie sa vizitezi ruinele.

-Ruinele? Ce mai sunt si alea?

-Ruinele templului unde stramosul nostru a infiintat clanul. Se spune ca e ascuns undeva intr-o padure.

-Ruinele... Cred ca am auzit odata povestea asta... Hmmm... Si eu care credeam ca evolueaza destul de usor.

-Trebuie sa stii un anumit lucru despre Kyoteigan. Acel lucru il poti afla doar daca cauti ruinele si citesti ce scrie acolo, cu Kyoteiganul activat.

-Frate, ma poti duce acolo din moment ce sti cum..

-Nu.

-De... ce?

-Cei ce vor sa isi evolueze Kyoteiganul trebuie sa gaseasca singuri ruinele.

-Inteleg.

(Hogai intra pe usa)

-Yoshinobuuu! Hei! Yoshinobu!

-Ce e, Hogai-san?

-E timpul sa cunosti restul membrilor. Vino aici!

-HOKEY!

Yoshinobu si Kyoshi se dusera dupa Hogai in camera de intruniri. Acolo mai erau inca 6 membrii.

-Vi-l prezint pe Fukaya Yoshinobu! zise Hogai. Noul nostru membru.

-Bine ai venit! zisera toti in cor.

Membrii erau:

Konoe Tomomi, o fata cu par verde inchis, scurt si cu o codita prinsa in partea stanga. Are ochi caprui si e de inaltime medie. Shionoya Kyoji, un baiat  cu par alb scurt si tepos, cu ochi rosii. Este de inaltime medie. Este cunoscut ca "Copilul Zapezii Rosii".  Takagaki Kaemon, un baiat cu par negru lasat in jos pe spate si cu bretonul pe ochiul stang. Are ochi de culoare turcoaz. Kitamura Yoshitora, un tanar cu par lung, lasat pe spate, de culoare mov inchis. Ochii sai au o culoare argintie inchisa. Hira Toshiki, un baiat cu un par portocaliu, prins intr-o coada mare care ii statea pe umarul stang pe jumatate, iar jumatatea cealalta era lasata in jos pe spate. Ochii sai aveau o culoare maronie inchisa. Taketomo Kiyoko, o fata cu un par lung, de un albastru inchis, cu ochi albastri, la fel ca Yoshinobu de inalta. Cu totii purtau aceeasi uniforma. 

Yoshinobu si Kiyoko parca se cunosteau de undeva. Simteau ca trebuie sa puna aceeasi intrebare. Insa asteptau momentul potrivit.

-Acum,  Yoshinobu, fratele tau mi-a spus ca vrei sa te duci sa cauti ruinele. Nu te pot lasa sa te duci singur, asa ca o voi trimite pe Kiyoko cu tine, zise Hogai.

-Atunci, ma voi duce sa ma pregatesc, voi pleca chiar acum.

(la usa principala)

Yoshinobu si Kiyoko se pregateau sa iese cand Kyoshi ii opri si le spuse:

Fukaya: Razbunarea Unui Ninja OrfanWhere stories live. Discover now