Dosarul gri , cu coperți îndoite și murdare zace pe un birou din sediul poliției . Patru litere scrise elegant cu cerneala în colțul coperții sunt aproape șterse . E aici de câteva zile , dar încă nu s-a sinchisit nimeni să se ocupe de el .
- Hei , Brown ,prinde !Ăsta e al tău ! Descurcă-te nu e nimic grav . O nimica toată . Dosarul este aruncat într-un colț al încăperii unde un tânăr la vreo 25 de ani soarbe dintr-o ceașcă de cafea . Luat prin surprindere , lasă cana jos și prinde cu ambele mâini dosarul .
- Rose , șoptește el în timp ce aruncă o privire coperții. Îl pune pe birou și începe să îl răsfoiască .
,, Rose Young , arhitecta în vârstă de 23 de ani dispărută în urmă cu o săptămână de la sediul firmei în care lucra . Tânăra a fost văzută ultima dată miercuri , 29 ianuarie , de către asistenta sa, în timp ce s pregătea de plecare . Dispariția a fost sesizată după două zile . Din câte se știe tânăra nu avea dușmani sau alte motive pentru a se face dispărută."
- Asta e tot ce avem , întreabă tânărul în timp ce plimba dintr-o mână în alta o minge mică de cauciuc.
- Da , dar nu-ți face griji . Probabil avea probleme cu alcoolul sau se droga , iar acum ne dă nouă bătăi de cap . Mai poți aștepta câteva zile până să începi ancheta , puștiule .
- Fii serios , James . Tipa deține propria afacere , este printre cei mai buni în ceea ce face . Crezi că ar fi ajuns aici dacă ar fi făcut ceea ce insinuezi tu ? Mi-ai fi mai de folos dacă ți-ai ține gura și ai fi mai implicat în ceea ce faci . Sunt vieți la mijloc . Gândește-te că ar fi putut fi copilul tău . Atunci ce ai fi făcut ? Ai fi stat cu mâinile în sân și ai fi așteptat un miracol ?
Tânărul părăsește încăperea nervos , trântind ușa în urma sa . Ajuns într-un birou retras , pe ușa căruia era lipită o plăcuță pe care scria ,, John Brown " , intră grăbit , își scoate telefonul și începe sa tasteze numele ei , Rose Young.
- Te voi găsi , și-a spus acesta .
CITEȘTI
Căutând-o pe Rose
RomanceTe poți îndrăgosti de un străin ? Un străin pe care nu l-ai văzut niciodată ? Poate sună straniu , dar nimeni nu știe mai bine ca John Brown cât de tare doare . O misiune banală îl face să se îndrăgostească de-o străină , o străină specială , cum î...