ΠέρσαPOV.
Η ώρα 6 το πρωί,με ξυπνάει το τηλέφωνο..Μα καλά,ποιος με παίρνει πρωινιάτικα;..Ανοίγω το τηλέφωνο και βλέπω κλήση απο τον πολυαγαπημένο πατέρα μου..
Τον καλώ και το σηκώνει απευθείας.Μπαμπάς:Καλημέρα αγάπη μου!
Πέρσα:Τελείωνε και πες τι θες.
Μ:Εε ξέρεις..μου έχεις λείψει και έχω καιρό να έρθω να δω εσένα και την μαμά..
Π:Μην μου πεις..
Μ:Σε μισή ώρα θα είμαι εκεί,σαγαπώ!.
----------Χτυπάει το κουδούνι και βλέπω την μαμά να πετάγεται απο την θέση της και να τρέχει με ταχύτητα φωτός στην πόρτα.Ανοίγει,ε και βέβαια είναι ο μπαμπάς..Πέταγεται επάνω του,τον αγκαλιάζει και τον φιλάει.
Καιιιι..έρχεται η σειρά μου.Μπαμπάς:Έλα εδώ κοριτσακι μου!.
Πέρσα:Όχι ευχαριστώ,καλά ειμαι.
Μ:Σου έχω ένα δωράκι!.
Π:Τι;...
Μ:Ορίστε! (Μου λέει ενώ βγάζει ένα βραχιόλι και ένα κολιέ απο την τσέπη του).
Π:Τ-τι είναι α-αυτά; (λέω ενώ έχω χάσει την γη κάτω απο τα πόδια μου.Προφανώς και ξέρω τι είναι.)
Μ:Δεν θυμάσαι;Το κολιέ το δικό σου&το βραχιόλι του Ιάσονα,τα είχες ξεχάσει σπίτι μου εδώ και πολύ καιρό,σκέφτηκα οτι θα τα θέλατε πίσω.
Π:Μπαμπά..Εγω με τον Ιάσονα δεν είμαστε πια μαζί.
Μ:Γιατί;Αφού ηταν πολύ καλό παιδί.
Π:Τίποτα το σοβάρο..Τελοσπάντων,φερ'τα εδώ.
--------------Η ώρα είναι ακόμα 6:45..μα καλά,πιο νωρίς δεν μπορούσε να έρθει αυτός ο άνθρωπος;..
Εφόσον μου περισσεύουν άλλες 2 ώρες θα μπω για ένα μπάνιο.
Τελειώνω το μπάνιο μου,παίρνω τα ρούχα μου,ντύνομαι γρήγορα και πάω να φτιάξω το μαλλί μου,βάφομαι ελαφρώς,παίρνω την τσάντα μου και κατεβαίνω στην κουζίνα.
Εεε και βέβαια αντικρίζω τον πατέρα μου.Π:Ακόμα εδώ εσύ;Δουλειά δεν έχεις;
Μ:Ναα μωρέ μου λείψατε..
Π:Νωρίς το θυμήθηκες λέω,ενώ η μάνα μου μου ρίχνει το βλέμμα το δολοφονικό.
Μαμά:Χεχε,Περσάκι μου πολύ μιλάς,άντε στο σχολείο.
Μ:Να την πάω εγώ;έτσι κι'αλλίως απο κει πάω.
Π:Ναι πάμε,έτσι κι'αλλιώς βαριέμαι να περπατήσω.
Φιλάω την μαμά μου στο μάγουλο και φεύγω,μπαίνουμε στο αυτοκίνητο και όπως πάντα ο μπαμπάς αρχίζεις τις γνωστές σαχλαμάρες του "Έχεις αγόρι; Είναι ωραίος;" κλπ κλπ..
Make it stop..
Φτάνουμε επιτέλους στο σχολείο και κατεβαίνω απ'το αυτοκίνητο..
Βλέπω τον πατέρα μου να κατεβαίνει κι'αυτός και να πηγαίνει στο προαύλιο,τρέχω να τον προλάβω και αντικρίζω μπροστά μου τον πολυαγαπητό πρώην.Ι:Καλημέρα Περσάκι,καλημέρα κύριε Σταύρο,καιρό είχαμε.
Μ:Ναι αγόρι μου καιρό είχαμε,γιατί δεν περνάς απο το σπίτι να σε δει και η μαμά της Πέρσας λίγο;της έχεις λείψει.
Ι:Χαχα,βλέπεις περσάκι;Καλά τα λεει..
Π:Χαχα ναιι..(Λεω ενώ απο μέσα μου βράζω) "Φεύγουμε γιατί έχουμε μάθημα" λεω..Ενώ τραβάω τον Ιάσονα απο το μπράτσο με όλη μου την δύναμη.
Μ:Καλό μάθημα παιδάκια μου,θα τα πούμε..
Ναι ειδικά το τελευταίο..
Stand by:)..💄.