Goodbye BTS Part 1

1.7K 135 12
                                    

GOODBYE BTS

(Ep 1)
Selepas selesai membuat persembahan , semua ahli bts berehat di dalam bilik kecuali Jin yg ingin ke tandas . Dalam perjalanan ke tandas , Jin terdengar perbualan sekumpulan perempuan .

Yeo 1 ; Weh korang tahu tk yg Jin semua benda tk boleh buat
Yeo 2 ; Kan . Tk mcam Jungkook .Golden maknae pula tuh
Yeo 1 ; dah lah dapat part sikit jer pastu kat isac hari tuh lawan dengan Ken pun kalah . Kesian Bts sebab tk menang.
Yeo 3 ; Kenapa dengan korang ni . Try korang yg lawan , menang ke ?

Jin yg mendengar perbualan tersebut berasa sangat sedih dan kecewa lalu dia membatalkan hasratnya untuk ke tandas . Dia pergi ke atas bangunan lalu duduk termenung memikirkan apa yg dia dengar sebentar tadi .

( Jin POV )
Apa yg dorang cakap mmg betul .Tiada guna aku ada dlm BTS kalau hanya menyusah ahli yg lain . Baik aku pergi sahaja.
( End POV )

*BILIK MENUNGGU
Jungkook ; weh mana Jin ? Dari tadi tk nampak pun .
Rapmon ; Dia kata nk gi tandas tadi tapi sampai sekarang tk sampai lagi .
Jungkook ; Lapar lah .Jin jer yg boleh bagi Kook makan (ToT)
Suga ; Mengada jer kau ni
Jungkook ; Suka hati lah .dengki ahh tuh

Jin yg berada di luar bilik hanya tersenyum mendengar telatah mereka tetapi hati terlalu sedih . Air mula mengalir melalui mata Jin .Dia menyapu air matanya lalu masuk ke dalam bilik .

Jin ; Jom balik
Jungkook ; Yeayyy jom .kookie dah lapar nih .nanti kat rumah hyung masak untuk kookie boleh .
Jin ; tentulah boleh .anything for my coconut bunny .

Ketika yg lain sedang mengemas , Suga perasan yg Jin nampak lebih muram dan mukanya kelihatan seperti baru lepas menangis .

Suga ; Hyung tk sihat ke ? Kenapa muram jer Suga tengok .
Jin ; Mana ada .Hyung sihat jer mungkin letih kut .
Suga ; Hyung jangan tipu Suga lah .
Jin ; Mengarut jer budak ni .Jom lah yang lain dah tunggu kat luar tu .

~TO BE CONTINUE~

Goodbye Bts || Kim Seok-jinWhere stories live. Discover now