Prolog

2.1K 28 1
                                    

Caroline (Car) Piers je adoptovaná mladá dívka, která nastoupila na novou školu, kde si myslela, že prožije svá nejlepší léta. Ale opak byl pravdou. Zákeřná Megan jí nedá ani jeden den pokoj. Způsobuje ji muka a ubližuje ji jak fyzicky, tak psychicky. Car si připadá, že je všude navíc. Sice žije v bohaté milující rodině, ale cítí se, jako by ji využívala. Snaží se jí vše dopřát přes peníze, ale to ona nechce. Když se po prázdninách vrací do školy, stane se to, co by nikdy nečekala. Louis, který se jí nikdy nesmál, nepomlouval a neublížil jí, jí nakonec ve všem pomůže. Ve škole se dozví, že Megan zůstává na dovolené o něco déle. Když zjistí, že Car strávila také prázdniny v zahraničí, začnou si jí více všímát a lézt jí do zelí, protože si Car může dovolit, co chce a to je se jejím spolužákům líbí. S Louisem se stanou nejlepší kamarádi a on ji seznámí s jeho nejlepším kamarádem Harrym. Už od začátku se do sebe ti dva zamilují. Ale je to láska nebo jenom pouhý klam? Kolem Harryho se stále točí Týna, která udělá vše, aby ho získala zpět. Harry ji slovy i činny připomíná minulost a ona se kvůli tomu ocitá zpět na začátku. Jedinou útěchou jsou její "SNY", ve kterých není ostýchavá, stydlivá a zaražená. Prožívá zde s Harrym nejintimnější chvilky. Harry její sny začne využívat.Louis ji jednou vezme na párty, kde se seznámí snovými lidmi a docela si je oblíbí. Jediný Lukas se k ní chová jinak. Odměřeně někdy zle a nepříjemně, ale vždy se jí zastnane a ochrnání jí, když je v její blízkosti. Když má Car dlouhou chvíli a potřebuje se rozptýlit, začne hlídat brášku od Nialla. Sice Nialla ještě nepotkala, protože se téměř pokaždé minou.  Když je Car opět na dně, tak jedinou její útěchou jsou dopisy, které najde vždy, když je na dně. Car se jednou rozhodne najít svou pravou mámu. Vždy když se dostane do úzkých, tak jí pomůže PAN ZÁHADNÝ. Než ho ale stihne zpozorovat, tak po něm nejsou ani stopy. Chceš vědět, jak zareaguje Megan, až se vrátí z dovolené? Kdo je vlastně Lukas zač a proč ji tak brání? Bude nakonec Car s Harrym, nebo se najde jiný princ? Najde svou pravou mámu? Chceš odpovědi na tyhle otázky? Tak začni číst. :))

Happily and Unhappily  ♥  /POZASTAVENÁ!!/Kde žijí příběhy. Začni objevovat