Aztán már egy kicsit untam és inkább mentem aludni... Reggel keltett az a gyönyörű szép ébresztőm. Fáradtan ébredtem de valahogy máshogy... Valahogy egy jó érzés fogott el amint belegondoltam hogy megint ott lesz Jace nem tudom miért. Biztos ártott a sok Henry Danger nézés. Inkább mentem feloltozni.
Miutan felöltöztek egyből mentem enni mert nagyon éhes voltam. Ettem egy kis fánkot amit anya hozott reggel. Jajj mi lenne ha anya nem lenne? Hát az hogy nem lennék. Megkajaltam és mentem is a suliba mert egy kicsit elkéstem. Éppen gyalog voltam és ilyenkor zenét szoktam hallgatni mindig. Most Bebe Rexha-tol az I got you-t hallgattam.
Alig vártam hogy beerjek a suliba és ez ritka pillanatok egyike.
Találkoztam Mellisa-val. - Szia csajszi! Mizu? Szia! Semmi minden oksa. Képzeld most jár egy új fiú az osztályba. Naa?? És milyen? Helyes? Igen! Az, az inkább mutatók róla képet. Megmutattam a galeriambol róla egy képet és kicsit zavarban voltam. Ez nagyon jó meg minden csak egy kérdésem van. Honnan van a galeriadban kép róla?? Mivel azt hiszem színész... Ahaa!! Persze! Ezt is csak bemesélte neked aha.. Azért mert tetszel neki. Nem tényleg az!! Megmutatom a videót amit tegnap forgattak. *Megmutattam neki* Haaaat... Nem tudom lehet igaz. LEHEET? Ez kérem szépen kikérem magamnak Jace Norman. Erre megérkezett az emlegetett szamár... Az az színész. Amit hallott is szerintem amit az előbb mondtam... Bár nem biztos.. és miért beszélek most pont erről?? Inkább megyek órára. Mentem órára és közben találkoztam Mrs. Hennin-el. Gondolom megint dolgozat lesz. Bementem az osztályba. Beszélgettünk egy kicsit még be nem jött Mrs. Hennin. De bejött.. de nem dolgozatot akart iratni.. Gyerekek bekell jelentenem valamit.. Kisgyermekem lesz. Erre az osztály mindenki gratulált neki én is közöttük voltam. Kíváncsi voltam hogy vajon ki fog tartani órákat akkor mert szinte ő tartja nekünk az összeset pl azért mert az OSZTALYFONOKUNK.. Es gyerekek egy ideig egy helyettes tanár lesz veletek meg 1 évig körülbelül nem fogok jönni.. MIIII?? 1 EV?? HAT EN AZT NEM FOGOM KIBIRNI! Na és gyerekek mivel ezen a héten vagyok utoljára itt ezért kihasznalom veletek a napokat. Elmegyünk kirándulni. Hollywood-ba. (Tudom hogy HOLLYWOOD jesszus meg minden de ez Amy-ek-hez képest nincsen olyan messze.) Ekkor nagyon megörült mindenki. Mindenki felállt és elkezdett üvölteni. És ekkor kijött be? Hát Jace.
Ja gyerekek ő itt az új diák. Jace Lee Norman. Na Jace kit ismersz itt a diákok közül?
Tudom nem valami hosszú rész de most csak ennyi jutott eszembe. Mármint így csak jöttek a dolgok és értitek 😂😂
Remélem tetszett amúgy. Ja és bocsánat hogy sokáig nem volt rész csak a tanulás meg ha volt is időm akkor mindig mást csináltam és teljesen elhanyagoltam a sztorit. És U.I. Fangorcsom van 😂 Na puszcsiii Gájz!
YOU ARE READING
Brown Eyes And You're Done!
FanfictionEz Jace-ről és egy lányról Amy-rol fog szólni. Amy életét érzelmekben és élményekben gazdag cselekvesek fognak szerepelni. Ez a fiú nagyon kedves aranyos de valahogy meg is csak ismerős neki ez a srác. Mintha ismernék már egymást. Pedig még életü...