Pohled Kate:
Nasedli jsme do auta a vyjeli. Dala sem si do uší sluchátka, abych nemusela poslouchat celou cestu Leilu, jak mluví o tom, že konečně uvidí Justina.
*************
Cesta uběhla docela rychle a my už sme byly před halou. Vystoupily sme a šli k hale. Pustily nás dovnitř a já řekla Leile: ,, Já si dojdu na záchod tak mi hlídej místo." ,,Jo,jo budu tě vyhlížet." řekla a já už šla na záchod. Samozřejmě s mojí šikovnosti a s pomocí toho, že sem se koukala do mobilu, sem do někoho narazila. ,,Pardon, já se omlouvám, nedíval sem se na cestu!" vyjekla sem a přitom se pomalu podívala nahoru a hned se zarazila. ,,To je v pohodě." usmál se na mě a já mu úsměv oplatila. ,,Tak já musim jít." řekla sem a odešla.
Když sem přišla do haly, Leila už na mě čekala a hned jak sem přišla tak mě objala. ,,Kde si byla tak dlouho?" ,,No, já sem to nemohla najít a..." přerušila mě než sem to stačila doručit. ,,To je jedno, hlavně že si došla a teď už to nereš začíná koncert."
Koncert byl asi v půlce a mě někdo zaklepal ne rameno ,,Ahoj, pojď se mnou." řekla ta osoba a hned na to se otočila Leila řekla, no spíš křikla ,,Tak bez Kate!"a tak sem se odhodlal a šla za ní. A ano byla to žena. Zavedla mě do zákulisí a já si uvědomila co to znamená. Já mám být OLLG.
Hned jak sem tam došla, Justin začal zpívat a mě nějací tanečníci zavedli k němu a on me vzal za ruku a dovedl až k takovému tomu křeslu nebo co to má být a začal mi zpívat. Dal mi věneček a kytici růží. Jak dozpíval zeptal se mě ,,Jak se jmenuješ." ,,Kate." ,,Zatleskejte Kate." pak se ozval křik a já šla do zákulisí a hned za mnou Justin.
,,Ahoj" řekl. ,,Ehm...Ahoj." ,,Já už budu muset jít,..." na chvíli se odmlcel. ,,ale napadlo mě jestli by si mi nedala svoje číslo?" když to dořekl byla sem trochu v šoku. ,,N-No jestli máš něco kam ti ho můžu napsat?" Hned jak sem to dořekla mi dal do ruky jeho mobil a já mu tam naťukala číslo. ,,Tak, díky a zatím ahoj." ,,Ahoj." A hned potom mě asi nějaký tanečník odvedl zpět na mě místo.
,,Tak co? Jaký to bylo?" spustila Leila hned jak mě uviděla. ,,Řeknu ti to až koncert ukončí." A pak už sem si jen užívala zbytek koncertu než byl konec.
Pohled Justina:
Začal koncert a já se rozhlížel po hledišti. Najednou sem uviděl tu holku, se kterou sem se srazí u záchodu. A hned mi bylo jasný kdo bude má dnešní OLLG.
Hned jak měla přijít na řadu OLLG jsem řekl jedné tanečníci aby mi ji přivedla.
Zpíval jsem a za chvíly už ji vedly tanečníci ke mě, já sem ji vzal za ruku a dovedl k trůnu na který si sedla. Dal sem ji na hlavu věneček a kytici růží do ruky. Když sem dozpíval tak sem se jí zeptal: ,, Jak se jmenuješ?" ,,Kate" odpověděla. ,,Zatleskejte Kate." řekl sem do mikrofonu a hned na to se halou ozval křik.Hned na to sme šli s pódia. ,,Ahoj." ,,Ehm...Ahoj." skoro neslyšně a dost zaraženě z ní vyšlo. ,,Já už budu muset jít,..." Vypadlo ze mě a pak mě něco napadlo. ,, ,ale napadlo mě jestli bys mi nedala svoje číslo?" Chvíly byla ticho, ale pak řekla: ,,No jestli máš něco kam ti ho můžu napsat?" Vyndal sem z kapsu mobil a podal ji ho. Ona tam naťukala číslo a dala mi ho zpátky. Bohužel už sem musel jít. ,,Tak díky a zatím ahoj." ,,Ahoj." a šel sem zpět na pódium.
Když koncert zkoncil šel sem do šatny a tam sem se odhodlal ji napsat.
Pro Kate: Ahoj, Kate, jestli máš zítra čas tak bychom se mohly sejít. Jenom napiš v kolik a kde.
Justin :)
ČTEŠ
Music and Love
RandomUvidí se na jeho koncertě. Ona ho bude chtít znova vidět. On ji bude chtít znova vidět. Ona nastoupí na střední školu. On si dá pauzu od koncertování a přihlásí se na střední školu jako učitel zpěvu. Jak se asi zachovají až zjistí že jí bude on uči...