Multimedya:kuzey Sağlam
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum😇🌸
Neye carptigimı görmek için gözlerimden akmakta olan gözyaşlarımı silip kafamı kaldırdım.
Upsss!!
Birde ne göreyim cenetten gelen bu huri ama huriler kız olurdu ozaman bu nuri olsun ıyyy kendimden kısa bir süre iğrendikten sonra ayaklı meteorun yüz hatlarını incelemeye başladim o da beni yabanci gözlerle süzmeye.-"iyimisin?"
Ah ne tatli bir ses tonuydu be bu pamukseker kadar tatli ve yumusak şu ruha hitap edenlerden.
-sayende deilim dedim .Az önce övgüler yağdırdığım çocuğa şu an kızgın gözlerle bakıyordum. Cünkü beni yere düşürmüştü onun bedenine carptigimda insan bedenine deilde daha cok direge falan carptigimi sanmıştım cünkü vucudu cok sıkıydı ayrica baklavalrida vardi bunu giydiği o dar ve beyaz tisörten anlayabiliyordum.
-"Ne yani makyajının akmasının sebebi benmiyim" dedi suratındaki muzip sırıtma ile .
Ne makyajimi akmisti? aslinda bu cok normaldi az önce basımdan asagiya 1 kova su dökülmüstü. İyi bile dayanmıs bence diye gecirdim icimden.
Ama karsimdaki cocuga rezil olduğumun farkindaydim.
İster istemez utandim ama kimin umrunda hemen cebimden telefonumu çıkartım ve tipime baktım.Olmayan tipime😑Gerçekten tipim yoktu ve yüzüm kapkaraydı.
Akmış olan makyajımı elimin tersiyle silmeye çalısıyodum .
Bir kahkaha sesi duydum kafami kaldirdigimda ayaklı meteor bana gülüyordu .
-Ne ye gülüyorsun ahmak? dedim.
Halla gülüyordu yüzü ne kadarda babyface ti öyle pürüsüzdü .Tıpki agda yapmis gibi .Tamam saclamadığımı kabul ediyorum ama cocuk cok iyi napiyim.Daha yüzünü incelemem bitmemisti gamzesi vardi ama gamzeleri yoktu .
Sadece sağ yanagında cukur gibi bi gamzesi vardı doğruyu söylemek gerekirse onada çok yakısıyordu..Gamzeli insanlara karsi bi sempatim olduğunu söylemismiydim. Nedeni galiba benim bir gamzem olmamasıydı.
Instagramda okumustum gamze kusurmuş benim gamzem yok yani kusursuzum😏 dedim kendimi avuturcasına .
Yaklasık 1 saniye içinde ne kadarda birbirinden alakasız seyler düşünmüstüm bi an beynime fazla ve ya az kan gittiginden süphelendim .
Cünki ben böyle sacma espiriler veya sacma konular konusmazdim.
Tamam konusurdum ama hepsini bir arada deil.Yuzundeki sırıtmayı muzip bir ifadeye getirerek "daha da mahv ettin suan bi öcüye benziyosun dedi ve sıritmaya devam etti oysa az önce yüzündeki müzip ifade onu daha da iyi gösteriyodu.
Biraz daha güldükten sonra ona cok yakisan siyah pantolonun cebinden bir paket pecete cikardi ve icinden bir tane alip egilerek bana uzatti eğildi çünki ben hala yerdeydim.
Bu çok tuhaf o diger erkekler gibi deil cebinde peçete tasiyo.
Bahse varım ki bu cocuk çevresi olan pöpüler bi cocuktu ve bi çok
Kızida peçete vererek etkiliyodu ne saçma bi seydi br o peçete vererek kızmı etklienir dedim kendime ama ne biliyim bana peçete vermişti ve ben buna etkilenmek degilde şaşırmıştım.Verdigi peceteyi alarak yüzümü sildim daha taze bir islaklıgım olduğundan kuru peceteyle akan makyajım cabucak çikmisti ama bana bir pecete yetmemisti oturduğum asfaltan ayaga kalakarak ona baktigimda beni izliyordu cidddi bir sekilde .
Yüzsüzlük yaparak ondan bi pecete daha istiyecektimki ayaklı meteor bana bi tane pecete verdi yüzümü sildim ve nihayet insan olduğum belli oluyodu .Telefondan son kez kendime bakip telefonumu cantamin icine attim .
Elimdeki peçeteleri napicaktim cop kovasi yakindi ama oraya gitmeye üseniyodum .
Elimdeki peceteleri meteorun eline şıkıstırdim ve "simdi sen bunlari surdaki cop kavosına atiyosum meteorcuğum" dedim naptım naptım aman bosver bidaha zaten onu nerden görücem dedim.
Anlasilan ozgüvenim tavan yapmıştı bi de çocuğun omuzunu iterek "simdi onümden cekilip onlari çöpe at diyip göz kırptım😉"
Bu özgüven nerden geliyodu ??
Fu ictenin bombastik aromasindan dedim valla bu gün kendimden iğreniyodum😝😝
Merakima yenik düserek arkama döndüm ve bay meteorun naptina baktim elindeki selpaklari cope atttmisti ve arkasina bakmadan benim gidigim yolunun tersine dogru giderek benden uzaklasmisti nedenini bilmeden az önce gülen suratim simdi asilmisti .
Ne yani çocuk benimi takip etseydi
Aslinda kulagi bicte kötü gelmiyodu😌
Anlasilan yine cenem beynime vurmustu.
Bi yandan arkaya bakip bi yandan yürümek gerçekten cok zordu tam önüme dönecekken ayagım tasa takilip kısa süre önce kalktigim yerle geri bulustum.
-"meteorrr " ewet bu bagran bendim yere düsmüştüm ve bacagim aciyodu ondan beni eve birakip defolup gitmesini istiycektim .Meteor arkasini döndü ve bana göz kırpip sirıtarak gözden tam olark kayboldu🙈
Arkasından sanki onu çok önceden tanıyomusumda simdi yardım etmemesi çok koymuşcasina pesinden küfür ediyordum bağirarak.
Peki simdi napcaktım??