Ahoj volám sa Sonja. Som dcéra milionára. Bývam v Bielej Vile v Miami. Chodím na strednú školu. Možno si myslíte že mám skvelý život no opak je pravdou.Jeden z aktuálnych problémov, ktoré riešim je: v škole je ples všetky baby z našej triedy už majú partnera len ja ho stále hľadám. Linda, moja BFF pricestovala z Brazílie. Jej mama pochádza z Miami a chcela aby jej dcéra študovala tu (v Miami).
Dnes som mala v škole ťažký deň, keď mám ťažký deň chodievam po škole do jazdiarne ku koňom. Milujem kone. Mám grošovaného koňa- volá sa Amália. Ako som tak jazdila v jazdiarni cítila som že jej niečo je.
Včera večer mi zapípala správa . Bol to Bryan. Najkrajší chalan školy.
Bryan: Ahoj
Sonja: Ahoj, potrebuješ niečo ?? Bryan: Ja len či sa ti páčia .............................ruže?.
Sonja: Áno.
Bryan: OK už musím.
Sonja: OK, ahoj ( hmmmmmmmmmmmmmmmmm...čudné)Dnes vo škole som dostala dve jednotky z matematiky. Celý deň som premýšľala o Bryanovi. PO hodine som prišla k skrinke všetci sa na mňa pozerali pomaly som sa otočila predo mnou stál Bryan.,,Šla by si dnes večer na pizzu?" opýtal sa ,,R-r-rada" chabo som odpovedala sklonila som hlavu k skrinke. Chcela som si vytiahnúť učebnice. Znovu som počula Bryanov hlas: ,,Ok tak o pol deviatej ťa čakám." bola som červená ako rajčina. Každý kto bol na chodbe na mňa zízal s otvorenými ústami. CRRRRRRRRR!!!!!!! Našťastie zazvonilo na ďalšiu hodinu.
Doma som stresovala čo si mám obliecť. No nakoniec som zvolila rifľové kraťasy a biele tričko. O pol deviatej už Bruan čakal pred domom (Vilou). Bol presný ako hodinky. Keď sme vystúpili pred pizzeriou všimla som si na Bryanovej tvári veľký úsmev. Pizza bola dobrá. Veľa sme sa nasmiali a rozprávali sme si svoje zážitky z detstva. Povedala som mu že už asi pôjdem domov. ,,Počkaj" povedal Bryan, ,,mám pre teba prekvapenie." Vyšli sme s pizzerie. Niekam ma viedol zakril mi oči dlaňami sadla som si, ohmatala som lavičku. Bryan mi odkryl oči predo mnou sa objavil nádherný západ slnka. ,,Ešte nikdy som nevidela taký krásny západ slnka." odpovedala som z úžasom. Ako nemá som sa pozrela Bryanovi do tváre. Usmial sa na mňa. Otočila som sa smerom k Bryanovi a tuho som ho objala. Všimla som si že sa začervenal ale objatie mi opätoval. Až po chvíli som zložila ruky. Aj ja som bola červená, už zase. Pozrela som sa na Bryana naklonil sa ku mne a v tej chvíli mi došlo..... už som otvárala ústa že zamietnem no, bol rýchlejší. Pobozkal ma na pery. Prvý bozk, presne ako v románoch čo som za posledný čas čítala. Bol príjemný, jeho pery sa jemne prisávali k mojím. Až po hodnej chvíli som sa odtiahla. Usmiali sme sa jeden na druhého.Chytil ma za boky a ďalej ma bozkával. Ruky som si dala na jeho plecia. Naše bozky sa premenili na krásne a veľmi príjemné objatie. Dal mi dole ruky z jeho pliec. Nechápavo som na neho hľadela. Usmial sa a spoza chrbátavytiahol ružu červenú ako rubín. ,,Ď-ď-ďakujem."usmiala som sa. ,,Není začo."
Držiac sa za ruky sme sa osvieteným parkom vracali späť.