ஜ BÖLÜM 10 ஜ

259 18 2
                                    


Kütüphaneden hızlıca çıkıp Gryffindor ortak salonuna gittim. Tahmin ettiğim gibi Harry ve Ron oradaydılar.

Hiç vakit kaybetmeden ikisinin de arasına oturdum.

"Size anlatacaklarım var çocuklar." dediğimde ikisinin de odak noktası olmuştum.

"Nedir bu anlatacağın şey Hermione." dedi Ron. Karışık olan saçlarını, alışkanlıktan dolayı istemsizce karıştırarak daha da dağılmasını sağladım. "Şunu yapmaktan vazgeçmeyeceksin değil mi?" gülerek kafamı hayır anlamında salladım.

"Herneyse, dediğim gibi size önemli şeyler anlatacağım." dedim ve anlatmaya başaldım Draco ile olan tüm her şeyi...


DRACO MALFOY'DAN

Rosens malikanesine geldiğimde yine Bayan Rosier Rosens baş sandalyede oturuyordu.

Neden bilmiyorum ama Voldemort öldüğünden beri kendini bir şey sanıyormuş gibi hissediyordum. Tıpkı, Voldemort'un tahtına oturmaya çalışıyormuş gibi...

"Hoşgeldin sevgili Draco." derken benim her zamanki oturduğum, onun yanı başındaki sandalyeyi işaret etti. Onun sözünü dinleyip sandalyeye oturdum.

"Evet Draco, gelişmeler nedir?" dedi ve bana iyi bir gelişme olduğunu söylemezsem beni öldürecekmiş gibi baktı.

Boku yedin Draco...

"Bayan Rosens, Harry Potter ile sizin dediğiniz gibi yakın olmaya çalışıyorum," sertçe yutkundum "Ve bu gün hogsmeade gezisinde bayağı kaynaştık."

"Bu güzel bir haber Draco. Peki Granger, onu hallettin mi?"

"Şöyle düşündüm ki bayan Rosens, Potter'ın güvenini kazandığımda zaten diğer ikisi de bana otomatik olarak güveneceklerdir." dediğimde Rosier gülümsedi.

"Aferin Draco. Ama unutma ki, yaptığın her yanlış hareketin gözümden kaçmayacak. Eğer Potter bu malikaneden ölü çıkacaksa, diğer arkadaşları da aynı şekilde olmak zorunda. Özellikle Granger'ın güvenini kazanmazsan yanlış adımlar attığını en son hamlende fark edebilirsin. Ve umuyorum ki, o altın üçlünün üçü de aynı anda bu malikaneye girer ve ölürler. Eğer sayıda eksiklik olursa, ne olacağını biliyorsun."

**************


MERCY ஜDÜZENLENDİஜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin