Uyandığında her yer karanlıktı.Odayı aydınlatan tek ışık ay ışığıydı.Genç kız yatakta oldugunu farketti.Ama...Ama burası onun evi değildi.Nereye gelmişti böyle.En son evinde oturuyordu ve uykuya dalmıştı.Şuan burayı ilk defa görüyor ne yapacağını bilmiyordu.
Yavaşça oturduğu yerden doğruldu.Yatağın yanında saat oldugunun farkına vardı.Saat tam 12 idi.Bu ona garip geldi çünkü tam bu saatte uyumuştu. Ama bu nasıl olabilirdi ki?Saatin sesi kulaklarında çınlıyor,adeta davul çalıyormuşcasına etki ediyordu.
Hiçbir ses olmadığının farkına vardığında odadan çıkmaya karar verdi. Şaşkın bakışlarla ayağa kalktığında üstünde bir tişört ve pijama olduğunu gördü.Ayakları buz gibiydi.Oda soğuktu.Yere bastığında çıplak ayakları daha çok üşüdü.Yavaşca kapıya doğru ilerledi.Kapının gıcırtısı ile olduğu yere baktı.Büyük bir evdeydi. Oldukça uzun bir koridor gözlerinin önünde yere serildi. Birçok kapı vardı.Burada ne aradığını düşündü ama net yanıtlar veremiyordu kendine.
Sonunda cesur olup bulunduğu yerde ne olduğunu öğrenecekti. Bir sonraki kapıya doğru ilerledi.Oda boştu.Loş bir ışık dışında başka bir şey yoktu.Tanrı aşkına.Bu evde kimse yok muydu? Başka bir odaya doğru ilerlemeye başladı.Taa ki bir kişi görene kadar.Olduğu yerde donmuş bir şekilde dışarıyı izliyordu.O an anladı.Ev boş değildi...MERHABALARR.İLK HİKAYEM VE BU NEDENDEN DOLAYI YAZIM HATALARI VB EKSİKLERİMDEN DOLAYI ÖZÜR DİLERİM.KURGUYU ÇOK DÜŞÜNDÜM AMA NET BIR ŞEKİLİM DAHA OLUŞMADI.AKIŞINA BIRAKMAYA KARAR VERDİM.ŞİMDİLİK SADECE BUNLARDAN İBARET.KENDİNİZE İYİ BAKIN...
ÇOK ÖPTÜM.BİLİNMEYEN-HATUN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYKU
FantasyHer uyandığında farklı şeyler olacaktı..Ama bunlardan haberi bile yoktu.