Love Game. (JongKey Fanfiction)
/One Shot/
~♥~
Понеже ме няма от отдавна... а това е една стара история която се надявам да ви хареса. Нямам никакво време да пиша и затова. Тъпо училище ;-; . Както и да е, дано скоро ми се отвори прозорче, за да мога да довърша историите си, защото имам някой идеи.
~♥~
♫ Поздравче за настроение ♫
~ 24K - BINGO ~
- Jong...! Jong!
- А..?! Какво?
- Пак ли се заплесна някъде?
- Неее... Аз просто.. Такова... Ами..
- Не ми казвай, че отново наблюдаваш новия.
- Стига де Onew, винаги ли когато не те слушам означава, че зяпам... Знаеш кого?
- Добре де! Нищо не съм казал. Виж Taemin идва. Може да е разбрал нещо за.../Onew обърна поглед към отсрещната маса, на която стоеше чернокосо момче. /
След минута Taemin беше при нас. Той седна до мен, като вдигна крака на масата и сложи ръце зад главата си.
- Готово./ каза той./
- Наистина ли?/ попитах невярващ. /
- Да.
- Успял си да му уредиш среща с ония на другата маса?/ попита Onew. /
- Не бе...! Нещо по-яко.
- Съгласен е да се оженим?/ попитах въодушевен. /
- Ти наистина си трагичен случай... Не!/ Taemin извъртя очи./- Научих как се казва.
- Ама ти сериозно ли?/ изсмя се Minho./- Само това?
- Е и нещо повече.../ Тае се усмихна и погледна към мен./
- Добре и това е нещо. Хайде казвай.-/подтикнах го аз./
- Изчакай малко де Jong./ каза ми Minho и се подсмихна./- Първо да ни каже как е минал денят му, нали така сладурчо...
Аз знам, че Taemin говори наистина много дълго време. Като започне и устата му не се затваря. Този човек как може да казва по 60 думи на един дъх. Както и да е прекъснах го. Не исках да слушам какво е правил днес. А и този Minho... Знае, че искам да науча нещо повече за новото момче, а ме кара да чакам. А... Споменах ли, че те са гаджета. Minho и Taemin са заедно от месец. Още един повод по който да искам да ги убия. Наистина сладка двойка са, но ми се гади като ги видя да се целуват или държат за ръце... Няма значение да се върнем към същинската част.
YOU ARE READING
Love Game. (JongKey Fanfiction)
FanfictionЩом в класа дойде ново момче Джонг просто трябва да опита късмета си. Защото... Защо не? Какво толкова може да се обърка...