Audrey's POV
Harry hızlı bir şekilde sürdü.Tamamiyle yola odaklanmıştı,dudağını ısırıp konsantre olmaya çalışıyordu gördüğü her arabaya bağırıyordu.Agresifliğine gülmemek için kendimi zor tutuyordum.Sonunda iskeleye gelmiştik.
Büyük beyaz yatlar iskelenin etrafını kaplamıştı,herbiri bir öncekinden daha büyüktü.Harry orta boyda olanlardan birinin önünde durdu,benim binmeme yardım ettikten sonra kendide bindi.
''Kaptanımız nerde?'' diye sordum
''Kaptan benim'' dedi ''Şimdi gidip mayonu giy.Tuvalet kabinde.''
''Tamam'' içeri girmeden önce homurdandım.Harry bana söylemeden yatı hareket ettirmeye başladı,ve benim duvara çarpmama neden oldu.''Aşşağılık herif'' diye bağırdım.
''Ooops'' cevap verdi.Sırıttığını hissedebiliyordum.Lavaboya gittim ve birkaç dakika sonra mor straplez bir bikini ile çıktım.
Harry dümenin arkasında duruyordu.Birkaç dakika sonra bir koyda durdu,bizi birkaç yatın yanına park etti.Su gerçekten parlak mavi gözüküyordu ve girmemiz için bizi davet ediyordu.Arkasını döndü ve bana baktı beni ilk kez bikini ile görüyordu gözleri vücudumun üzerinde gidip geliyordu.Bunu saklamaya ihtiyaç durmuyordu.Bakışları yüzünden kızardım,elerimle oynamaya başladım.
Yanımdan geçti ve birkaç dakika sonra mayosuyla beraber geldi.Sandığım gibi değildi.Dövmeleri kollarını ve göbeğini kaplamıştı.
Suya atladı ve saçlarını sallayarak dışarı çıktı.
"Geliyormusun?" bana seslendi.Başımı salladım ve yata geri çıktı "Neden?"
"Soğuk mu?" sordum ve dudağımı ısırdım.
Harry'nin yeşil gözleri beni süzdü "Sen söyle" dedi ve beni suya attı.Gülerek dışarı çıktım.
"Seni öldüreceğim!" ciyakladım ve üzerine atlayıp onu suyun altına ittim.Sığydı ve parmak uçlarımda durduğumda yere değebiliyordum.Hemen dışarı çıktı şeytanca sırıttı.
"Ödeşeceğiz"
Gözlerimi şaşkınca açtım ve yüzebildiğim kadar hızlı bir şekilde yüzmeye başladım.Belimden tutup beni kendine çevirdi ve suyun altına soktu.Hızlıca dışarı çıktım.
"Benden daha iyi yüzemezsin ben şampiyonum" dedi
"Bu bir meydan okuma mı?" sırıttım.Onayladı.Sahile doğru yüzmeye başladım. "İlk giden kazanır"
İlk ben gittim ve sahile çıkıp nefesimi düzenlemeye çalıştım.Birkaç dakika sonra yanıma geldi.
"Hile yaptın" dedi kızgınca.
"Yeterince iyi bir rakip değil miyim?".Ayağa kalktı ve tekrar suya atladı.
"Geri ilk yüzen kazanır" bağırdı.
Arkasından koşup denize atladım.Kolayca beni yendi ve gururlu bir şekilde sırıttı.
"Hile yaptın" dediğini tekrarladım.
"3te 2si bitti"
"Sonuncu yarışma ne?" Ona meydan okudum.
"Nefes tutma yarışması" sırıttı.Gülümsedim.Bunu kazanıcağımı biliyordum.Elini yukarı kaldırıp 3ten geriye saydı ve ikimizde suyun altına girdik.Öleceğimi hissedene kadar nefesimi tuttum.Sonunda dışarı çıktım.Harry'nin nerede olduğuna baktım ve hala suda olduğunu fark ettim.
Çıktığında ağzım açık ona bakıyordum "Ne?Ben bir şarkıcıyım nefesimi kontrol etmeyi öğrendim"
"Peki lanet olsun hala senden daha iyiyim"yata geri çıktım.Bir havlu aldım ve sandalyeye örttüm.Saçlarını salladı ve bütün suları üzerime sıçrattı.
"Nesin sen?Köpek?" güldüm.
"Louis onun yavru köpeği olduğumu söylüyor"
"Louis'le daha önce tanıştım!Ve Niall ile!"
"Nasıl?"
"Çalıştığım restoranta gelmişlerdi"
"Güzel" sırıttı.Bende ona sırıttım.İkimizde sandalyelerimize oturduk ve güneşin keyfini çıkardık.Muhteşemdi.Çantamdan bir kitap çıkardım.Bu favorimdi Alaska'nın Peşinde.Çok karanlık olana kadar okumaya devam ettim.
"Lanet olsun buda ne?" doğruldum ve etrafa bakındım.
"Güneş gidiyor.Kitabınla çok ilgiliydin seni rahatsız etmek istemedim."
Ona gülümsedim ve kitabımı çantama koydum.Bana bir bira uzattı ama ben geri çevirdim.
"Birdaha yüzmek ister misin?"
"Çok geç.Köpekbalıkları olmaz mı?" endişeli bir şekilde suya baktım.
"Oh,herneyse rahatlatıcı olucak hadi" ellimi tutup beni ayağa kaldırdı.İkimiz birden suya atladık.Birden birşey ayağımı tuttu.
Çığlık attım ve Harry dışarı çıktı.Beni kollarının arasına alıp kafamı göğüsüne yasladı.Gülüşünü hissedebiliyordum.
"Bu komik değildi"
"Yüzün...kollarımın arasına geldiğinde....korkmuştun...." gülmekten her kelimeyikesik kesik söyledi.Sonunda bende onunla gülmeye başladım.
"Bunun için sana hala kızgınım" yata geri çıkarken söylendim.Havlumu vucüduma sardım ve Harry'e onunkini uzattım.
"Benim kız arkadaşım olduğun için sana hala kızgınım" gülümsedi.Arkamı döndüm ve saçımı kurutuyormuş gibi yaptım çünkü vericek bir cevabım yoktu.
"Geri dönüyoruz" dedi
"Beni bu sefer uyardığın için saol" yanına gittim.
"Bugün güzeldi" dedim.Onayladı "Teşekkürler''
"Ne için?"
"Bir pislik olmadığın için"
"Olmak istemedim.Eğlendim" bana bakıp sırıttı.Sahile geri döndük ve yattan inmem için yardım etti.Birkaç tane paparazzi etrafdaydı ama onlarla uğraşmadan hızlıca gittik.
Evime sessizce gittik.Ama bu seferki rahatlatıcı bir sessizlikti.Eve geldiğimizde dışarı çıktım.Kapıyı arkamdan kapattım.arkamdan seslendiğinde çoktan evin kapısındaydım.
"Audrey"
"Evet?"
"Görüşürüz" gülümsedi.
"Görüşürüz Harry" gülümsedim ve apartmanıma girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Role Play
FanfictionHarry Styles dünyanın en ünlü pop yıldızı.Ama aynı zamanda kontrolden çıkmak üzere.Yönetim,grup arkadaşları ve hayranları kızmaya başlıyorlar.O her eline geçirdiği kızla yatıyor,akşama kadar içiyor,her tanıştığına bir piç gibi davranıyor.Modest yö...