verloop van tijd

8 0 0
                                    

we zijn nu al een maand verder en het trainen van de paarden gaat goed! ik rij nu ook paarden van klanten en dat verdient goed.

ik heb de laatste tijd alleen wel last van wat vocht in m'n knie. het is nu zelfs zo erg dat ik naar de dokter ben gegaan en die zei dat ik een week rust moet nemen.

in deze maand is veel gebeurd. toen kelsey, kevin,  ik en de boys een keer uitgingen hadden jai en ik gezoend. hij dacht vast dat ik het deed omdat ik dronken was, maar eigenlijk was ik dat niet. en ik weet ook niet zeker of hij ook dronken was...

na die avond was er gelukkig niks veranderd, behalve dat ik verliefd was. 

-jai:

die avond dat merelin en ik zoende was heel speciaal voor mij.  mensen denken wel dat ik de badboy ben,  maar ik heb ook gevoelens.  toen ik met haar zoende voelde ik vlinders. heel appart, die heb ik al lang niet meer gevoeld. ik denk dat zei dacht dat ik dronken was... maar ik wist heel goed wat ik deed, en of zei nou zo dronken was...

-merelin:

op de terug weg van de dokter schoot me te binnen dat ik een coolpack nodig heb. 'shit! ben nu al bijna thuis' dacht ik. 'ik ga wel even bij de jongens vragen of ze een coolpack hebben' mompelde ik in mezelf. 

ik belde aan en jai deed open  'hey merelin,  is er iets?' 'ja m'n knie is dik en ik moet m coolen, ben bij de dokter geweest.  hebben jullie een coolpack?' vroeg ik.  'uuh jaa volgens mij wel, kom maar even verder.' zei hij.  Hij rommelde wat in de vriezer en haalde toen een coolpack te voorschijn.  'hoe komt het dat je knie dik is?' 'ik ben vroeger geopereerd want ik had een blessure. alleen de laatste tijd merk ik dat m'n andere kniebanden vermoeid raken.  ik moet nu een week op krukken voor volledige rust.' legde ik uit. 'heb je krukken?' vroeg hij.  ' ja die heb ik'. maar ik ga nu wel terug naar huis. kelsey en Kevin zijn druk bezig op stal omdat ik nu thuis zit, maar ik red me wel in me eentje.  'weet je het zeker?' vroeg hij. 'uuhm jaa ik denk het.' zik ga wel met je mee naar huis.' zei jai.  'oh dat is wel heel lief!' zei ik lachend. 

thuis kleede ik me om, ondertussen had jai thee gezet en ging op de bank zitten.  ik ging naast hem zitten met de coolpack op m'n knie. we hebben samen naar een echte meiden film gekeken,  omdat er niks anders op tv was. zo lief dat ie dit voor me doet! dacht ik. toen het 5 uur was kwamen kevin en kelsey.  ze maakten eten en vertelde me dat ze weg moeten voor een groot spring concours.  dat kwam wel lullig uit nu ik met m'n knie zat maar jai sprong in en zei dat hij voor me zou zorgen. 'misschien is het makkelijker om bij ons te wonen voor die week.' zei hij. 'ja merelin,  dat kan je beter doen dan dat je hier zit te prutsen.' zei kelsey en ze gaf me stiekem een knipoog. 'ja merelin doe dat nou maar.' voegde kevin toe.  'okay' stemde ik in.  'ik kom we bij jullie wonen.' zei ik. na het eten pakte ik was spullen en vertrok ik naar de buren terwijl kelsey en Kevin hun laatste nachtje thuis sliepen voor dat ze op concours gingen.

bij de jongens aangekomen keken ze me verbaasd aan. ineens op krukken en ik kwam hier wonen.  jai legde heel het verhaal uit en de jongens begrepen het en waren erg enthousiast over dat ik bij hun kwam wonen deze week. 

jai hielp me de trap op en vroeg of ik het erg vond om bij hem in bed te slapen omdat ik anders op een luchtbed moest. 'dan slaap ik wel bij jou als je het goed vind.' zei ik.  'ja natuurlijk is dat oké. ' lachte hij. toen ik klaar was om naar bed te gaan vergat ik dat ik m'n pjama was vergeten.  'ik ben m'n pjama vergeten. ' zei ik. 'oh hier heb je een shirt van mij. ' zei jai. ik trok het aan en kroop naast jai in bed.  we zette de tv aan en keken wat tv. toen zette jai de tv ineens uit. 'merelin' vroeg hij.  'ja' antwoordde ik. 'ik vind je leuk.' 'ik vind jou ook leuk' zei ik verlegen.  'ik bedoel echt op een verliefde manier...'

mijn hart ging op en neer. zei jai brooks nou dat hij me leuk vond?! 'ik was niet dronken die avond dat we zoenden... ik wist heel goed wat ik deed...' zei hij.  mijn gezicht naderde dat van hem en onze lippen kwamen langzaam op elkaar. na een gepassioneerde zoen zei ik 'jai ik hou ook van jou' en we zoenden weer. 'dus... Zijn we nu officieel?  of? ' vroeg hij.  'ja als het aan mij ligt wel' zei ik.  'oké,  dan zijn we nu officieel.' zei hij en hij trok ne dichter tegen zich aan. Heel voorzichtig voor m'n knie.  hij hield me in z'n armen en zei 'morgen vertellen we het de anderen en de media.' 'is goed' mompelde ik terwijl ik een kus op zijn lippen plante. ik viel in slaap.

mijn liefde is op 1 plekWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu