Hoppas att du dör
Jaha jaVart är du?
FlygplatsenVart ska du?
Estocolmo^Stockholm?
JoppBråkar du och Felix?
Näe är bara lite irriterad på hnm, inte direkt lack.OMG DU SKREV LACK O-O ~AmandaMyles~
Gjorde tydligen det Hahah, nä men har typ alltid sagt "Lack" för att det är ett roligt ord. ;)Varför är du irriterad på Felix?
Kolla hans Ask..Har du några syskon?
Nepp :0Å Herregud! Jag ser dig, får jag komma fram?
Självklart, det är många som har kommit fram så jag tycker du ska göra det ;*Har du och Felix sagt något till varandra idag?
Typ "Hej" inget mer.Är du med i Splay?
Japp, var ju med på Tubecon turnén.Hur var det på Tubecon?
Helt Amazing! Verkligen en underbar resa & det var så roligt att få vara i alla olika städer.Bild leken?
Visst men 5 bilder!Bild 458
Klubb-masters
Bild 1435
När Amanda hade blått hår👆🏼
Bild 999
Sist jag var hos en fotograf.
Bild 29
Göteborgs flygplats
Bild 356
Bae :*
Vad gör du?
Väntar på flyget.Favorit stad?
Helt klart Luleå.Varför då?
Jag växte upp där, det är mitt hem.Amanda är ju känd, men vem blev först känd, du eller Amanda?
Amanda visade vad hon kunde först, så jag antar att hon blev känd först ;)Kan du berätta om Amanda?
Amanda Myles är en 19årig tjej som bor i staden Luleå, när hon gick ut nian började hon på en professionell dans högskola. Där lärde hon sig mycket av det hon kan idag, hon har slutat på skolan men det är som ett hem för henne, hon kan alltid gå tillbaka. Amanda hittade sitt egna dans crew, nu åker hon runt i världen med hennes street dans crew. Dom åker runt på olika klubbar och dansar. Senaste tiden har dom varit i Sverige. Hon dansar mest street, men lite annat också. Hon är känd igenom dansen och mig såklart Hahah :* Men fråga henne om ni vill veta något mer.♥️Jååå klart jag är känd igenom dig oxå.. eller inte ;))))) ~AmandaMyles~
Hunnie:**
ESTÁS LEYENDO
Ask.Fm ~O.R~ You and I
Fanfic*Ligger du och Omar ofta?* - Ja *Hoppas du dör, du är sämst på youtube.* - Okej anonym, ska skriva upp det. *Älskar dig och att du är dig själv. Hoppas jag någon gång får träffa dig!* - Tack finaste du ;*