- 3. Bölüm -

153 59 12
                                    

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum şimdideñ teşekürler😇😊🌸

Gözlerimi aralayip yatakta oturur pozisyona geldim.
Gözlerimi avusturup gerildim,
Havva tam aydınlanmamıştı.
Kallıp lavobaya girdim,
Kendime aynada baktığimda
-Tövbe estağfurullah bu kim be?
Ayh benmişim yine makyajım akmıştı makyajlarıma bütün parmı yatırıyorum ve akıyolar içimden ürünlerimin markasın aküfür ettim ama hak ediyolar .
Sen gel benim bütün parmi al üstelik birde ak olacak sey değil 😬
Banyo dolabımın içinden ıslak mendil alip akan makyajımi sildim...
Kendimi çok yorgun bi o kadarda yıpranmış hisediyodum.
Sanırım ılık bir duş baya iyi gelecekti.

Yaklaşık yarım saaten sonra bonyodan çıkıp tam karşımda duran gardolabımın kapaklarını açarak kıyafetlerime baktım.
Ne kadarda çok siyah kıyafetlerim vardı yaklasık 25 tane siyah pantolan ve belki 50 yi gecik siyah tişörtler.
Hemen elime eskitme tarzı siyah bi kot ve siyah fakir kol sadebir buluz tercih etmistim .

Baya iyi gözüküyodum .
Herzamanki halim canım abartmayın.
Siyah benim rengimdi üstelik banada çok yakısıyodu. En azından yakıştığını düşünüyordum. Siyah benim siradan kişiliğime gizem katıyordu ve bunu seviyordum mesela erkeklerin benden uzaklaşmasini bana soğuk davranmasıni falan sağlıyodu.

Gardolabımın kapaklarındaki aynayi kulanmak için dolabimin kapaklarini kapatim ve 2' li komidinim üzerinden tarağimi ve düzlestirici alip yatagimin ayak ucu kismina oturarak şaclarimi düzlestirmeye başladım.

Gelen öksürük seslerinin ardı arkası kesilmeyince merakıma yenik düşerek yatağımda oturdugum yerden kalkip merdivenlerden asagiya dogru indim merdivenin son basamağında duraksadım.

Annemdi öksüren öksürük seslerinin kaynağı bir eliyle yemek masasına tutunmuş bur eliylede ağzını kapatıyordu.
Merdivende duraksadığım son basamagida indim yanına giderek

-iyimisin? dedim ama iyimisin anne? demedim

Tam 6 yaşından beri size annem diye bahsetiğim kadına hiç "anne" demedim.

Çok iyi hatırlıyorum 2005 yılına daha yeni girmiştik anneme ilk defa babam olacak adamın onu neden terk ettiğini sormuştum.

Ağlamaya baslamıştı sorduğum soruyu aklı idrak edince "Senin yüzünden sewdigim adamı kaybetmemim nedeni sensin!" Demişti....

Daha küçüktüm ve annem olacak kadını çok bağlıydım çünkü bu hayyattta ondan başka kimsem olmadığını zanediyordumm...
Annemden hiç dayak yememişyim belki ama o an söylediği her kelime her cümle yüzüme tokat gibi yapışmıştı ve ben büýüdükçe o tokatların siddetide artmıstı ve her geçen daha da artıyordu.
İşte o günü düşündükçe anneme olan nefretim sevgim den daha ağır basıyordu....

Oylarınızı esirgemeyin😇🌸
👇👇👍

Sınırımız Gökyüzü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin