Na začátek bych vám chtěl říct, že od tohoto dílu budu měnit pohledy. Užijte si příběh :)
*John*
„Asi tě Kaylyn zklamu, ale vážně to nemůžeme riskovat." rozhodnul jsem se. Kaylyn jen odfrkla a zadívala se na ulici : „Dobře, ale měli by jsme už jet, protože na sebe akorát přitahujeme pozornost." Rey uposlechnul, otočil auto a vyjel z ulice pryč. Těsně před tím, než jsme opustili vstupní bránu tak nám cestu zatarasila skupina mrtvých.„A co teď?!" vyhrkla Angela.„Musíme se prostřílet!" řekla Kaylyn.„Ale jak? Nemůžeme jen tak vylézt z auta na ulici a začít střílet!" konstatoval Rey. Najednou jsme si všimnul střešního okénka.„Kaylyn? Vezmi si samopal a připrav se!" rozkázal jsem jí a začal otevírat střešní okénko. Ona to pochopila a jen vykoukla ven a začala střílet. Do minuty byla cesta poměrně průjezdná.„Jeď!" zařvala Kaylyn a zase zalezla dovnitř.
„Kam teda vůbec mám jet?" zeptal se Rey a dále se věnoval cestě. Angela sedící vedle něj vytáhla mapu a začala se do ní koukat a prstem něco měřit.„Tentokrát už musíme každopádně pryč a daleko od města." řekla Kaylyn a koukala se přes Angelinino rameno do mapy.„V tý mapě už vůbec nic není. Koukni se." řekla Angela a podala mi jí.
*Angela*
Podala jsem mapu Johnovi, aby něco zjistil. Myslím si, že je dobrý vůdce. Kdokoliv z nás by to takhle nezvládnul. A Kaylyn je strašně v pohodě ženská. Jsem ráda za to, že si mám s kým popovídat o holčičích věcech.„Myslím si, že v tadytěch lesích by mohly být nějaký opuštěný chaty!" navrhnul John a kroužil prstem na mapě. Potom mi tu mapu podala a já jsme začala Reye navigovat.
Jakmile jsme dojeli k odbočce která vedla z hlavní silnice do lesa tak jsem se zeptala:„A co když tam žádná chata nebude?"„Musíme doufat, protože za chvíli se setmí!" řekl John.
Jezdili jsme asi hodinu po různých lesních cestách a pořád jsme nemohli nic najít.„Lidi, nevim jak vy, ale já jsem už fakt unavenej." řekl Rey a zívl.„Já taky, ale co budeme dělat?" zeptala jsme se.„Nejspíš budeme muset dneska přespat v autě. Zastav támhle na tý mýtině Reyi." řekl John. Jakmile jsme zastavili tak všichni vyšli ven.„Já si vezmu hlídku. Vy se v klidu vyspěte!" řekla Kaylyn a vlezla si s Glockem na korbu našeho pickupu. Všichni jsme jen přikývli a šli spát.
*Kaylyn*
Jsem ráda, že mě vzali do skupiny. Ale pořád nemůžu zapomenout na Freda. Jenom přece, byl to můj manžel! Ale už dost vzpomínání. Musím dávat pozor na skupinu. Noc je zatím klidná, snad se nic nestane.
Seděla jsme takhle ještě asi 2 hodiny. Občas jsem zabila nějakýho mrtvýho. Když tu najednou jsem uviděla světla. Rychle jsem seskočila z korby a s připravenou pistolí jsem se krčila za autem. Jakmile se světla blížila tak prudce zahla a jela pryč. Byli to asi 3 auta. „Mám to říct ostatním teď nebo až ráno?" přemýšlela jsem si pro sebe potichu. Nakonec jsme dospěla k tomu, že to všem řeknu až ráno. Pak už jsem jen poslouchala, jakým směrem auta jedou a dál hlídala.
Ráno
*John*
Když jsem se ráno probudil, tak všichni ještě spali. Otočil jsem se dozadu a tam jsme viděl, jak Kaylyn stojí na korbě a hlídá. Vylezl jsme zpod deky a vyšel ven.„Dobrý ráno." řekla mi.„Dobrý. Tak co, stalo se něco v noci?" zaptal jsem se.„Jo. Asi tak dvě hodiny po tom, co jste šli spát tak okolo projeli tři auta a jeli směrem do města." odpověděla mi Kaylyn.„Cože?! A nevšimli si nás?!" zeptal jsem se.„Nevypadali na to, ty měli naspěch." řekla mi.„Dobře, počkáme až se vzbudí ty dva a pak se rozhodneme." řekl jsme a otevřel jsem konzervu s broskvemi.„Rozhodneme o čem?" uslyšel jsem za sebou hlas. Byla to Angela a vedle ní stál Rey.
Všechno jsme jim to s Kaylyn řekli. „Neměli by jsme je jít sledovat? Třeba je to jenom nějaká menší skupinka a tak by jsme jim mohli vzít všechny jejich zásoby! Protože zásoby je to, co teď vážně potřebujeme." navrhnul Rey.„To nemůžeme riskovat! Nevíme kolik jich je. Sice to byli tři auta, ale může jich klidně být víc v jejich základně!" namítla Angela.„Taky si myslím. Ale jestliže odjížděli z těhlech lesů, tak tady museli něco hledat! Takže já bych to tady zkusila prohledat! Teď už alespoň víme, že tady něco je!" řekla Kaylyn.„Tak co myslíš Johne?" zeptali se souhlasně.
A
Jít najít tu skupinu
B
Najít tábor v lese
________________________________________
Takže další díl zamnou!
Chtěl bych vám poděkovat za vaší aktivitu!
Chtěl bych se vás zeptat, jak by podle vás měla skupina říkat zombíkům? (Buďte kreativní)
A ještě jedna věc, máme tu novou postavu (Kaylyn), tak se ptám, kdo by jí chtěl být. Ten kdo si o to první napíše od komentářů tak jí má.
Tak zatim čůs :)
ČTEŠ
Road to Survival
AdventureJedná se o INTERAKTIVNÍ PŘÍBĚH. Uživatelé rozhodují o průběhu a ději příběhu!!