Dobře, uznávám. Nutně jsem potřebovala sprchu. Ale nechala jsem se zlákat šunkovou pizzou. Sakra, kdo by tohle odmítnul? Nemusíte odpovídat, já vím že nikdo. Ale s nimi už nikdy v jedné místnosti nejím. Je to jako být s klony Baeka v jedné místnosti.
"Pomůžu ti s tím." Usmála jsem se na Jina a začala sbírat talíře ze stolu. Položila jsem je na linku kam odkud si je už Jin vzal. Konečně jsem se dostala do koupelny! Teda.. Vím že jich tu je sedm.. ALE NA CO SAKRA POTŘEBUJÍ TOLIK KOSMETIKY. Okolo umyvadla není jedno volné místo. Okraje rohové vany jsou plné šamponů a podobných věcí.
Rychle jsem se osprchovala a umyla si nechutně mastné vlasy. Jako křidélka z KFC. Tohle bylo lehké. Osušit se bylo též lehké. Ale najít fén.. PROČ. PROČ SAKRA MAJÍ TUNY VĚCÍ ALE FÉN NIKDE. Najednou jsem se nad něčím zarazila. Mají na věcích jmenovky. Podívala jsem se na všechny ty šampony a hodně, opravdu hodně mě zaskočilo že většinou to patřilo Jiminovi nebo Taemu.
Pokroutila jsem nechápavě hlavou a obmotala jsem okolo sebe ručník. Pomalu jsem vyšla z koupelny a rozhlédla se okolo. Nakoukla jsem do prvního pokoje který jsem uviděla a tam na posteli ležel Namjoon. Potichu jsem si odkašlala, aby si mě všimnul. Nechtěla jsem ho vyděsit..
"Prosím, nemáš fén? Já svůj mám u bráchy a v koupelně nemůžu žádný najít." Dostala jsem ze sebe rychle, začalo mi být trapně když tu stojím jen s tím ručníkem. Sledovala jsem, jak z jednoho nočního stolku vytáhl růžoví fén. Vzala jsem si ho od něj. Zajímalo by mě, jak by reagoval Jin kdyby to zjistil..
"Ani se neptej čí to je." Zasmál se a prohrábl si vlasy. "A pokud chceš použít naší koupelnu než koupelnu těch dvou bárbínek, můžeš. Podle mě mají fetiš na sprchové gely a šampony. S Yoongim máme sázku o tom, kdy se s tím svěří i nám a nebudou to mít jen mezi sebou." Řekl zatímco se věnoval mobilu.
"O-oh.. Tak děkuju. Jen si zajdu pro oblečení." Chtěla jsem se otočit, když mě jeho hlas zastavil.
"Máš strach, že bych po tobě vyjel kdybych tě viděl nahou?" Zeptal se. Zarazila jsem se. Pootočila jsem se abych na něj lépe viděla. Hodně mě zaskočila otázka, natož teprve to, že jsem chtěla odpovědět "Ano". Dívala jsem se mu do očí a přemýšlela jsem, jestli lhát nebo ne. "Poslyš.. Já nejsem jako ostatní. Před tím než tě sem J-Hope přitáhl, mluvil jsem se Suhem. Řekl mi o Yutovi.." Pootevřela jsem rty a ublíženě se podívala jinam. (Budu zlá a nechám zmizet Pentagon ze světa xddd)
Adachi Yuto. Můj nejlepší kamarád ze školky. Spolu s Shinwonem jsme byli tři nejlepší kamarádi. Legendární parta. I na základce. Jednu dobu jsme spolu i bydleli. Mě bylo patnáct a klukům šestnáct. Jednou, to byl Shinwon na rande, po mě Yuto vyjel když jsem byla v koupelně po sprše. Při vzpomínce na to, jak se mě můj bývalí nejlepší kamarád pokusil znásilnit mě zabolí u srdce.
"..asi jsem o tom neměl mluvit, že?" Prolomil až děsivé ticho Namjoon a já jen mlčky přikývla. Měla jsem zůstat ve starém bytě. Kdyby se nepřestěhovala, neskončila bych s Namjoonem a vzpomínkama v jedné místnosti.
ČTEŠ
Removal! [EXO, BTS]
FanficVšechno bylo aspoň polovičně báječné. Tři kamarádky které by bez sebe nedaly ani ránu. Proto si mysleli že přestěhování k bratrovi jedné z nich bude dobré nápad. Ale co když všechny mýlily a stěhování bude mít efekt motýlích křídel?