•34• !!LAST CHAPTER!!

1.3K 51 50
                                    

L O U I S
De jongens hebben een intervieuw bij een vrouw die Ellen heet, ze lijkt me heel aardig (ik houd van Ellen ze is echt geweldig). Een vrouw rent naar binnen, ze lijkt best veel op Niall. 'Guys! Ik heb jullie gemist' roept ze enthousiast 'Hi Ellen' lacht Zayn en geeft haar net als de andere jongens een knuffel.

'Jij bent zeker Louis?' vraagt ze en ik knik. 'Jij gaat ook mee het podium op want je bent gewoon heel cute' met grote ogen kijk ik haar aan. Harry slaat zijn arm om me heen, 'wil je mee het podium op? De fans vinden dat echt geen probleem' zegt hij lief. Ik knik voorzichtig 'gaat Ni ook mee' vraag ik zacht en Harry knikt.

'Waar is Niall eigenlijk?' vraagt Ellen en een bruin katje springt op de bank een mauwt. 'Hi Ni' grinnikt ze, 'Niall' zucht Lou 'hoe moet ik je haar en kleding nou doen dan' 'niet' mauwt Niall. 'Sweety ik versta geen kat' zucht ze 'hij zei “niet”' zeg ik zachtjes.

'Dan ga je maar als kat het podium op, ok boys go go go jullie moeten op' zegt Lou en klapt in haar handen. Liam tilt Niall op 'ik kan zelf lopen hoor' mauwt Niall beledigt 'Li' zeg ik zacht en hij draait zich om 'Niall wil graag zelf lopen' zeg ik zachtjes en hij knikt en zet Niall op de grond en Niall mauwt een bedankje en sprint weg.

N O  P O V
Ellen gaat klaar zitten als een klein bruin katje op haar schoot springt en mauwt. 'Hi Ni' grinnikt ze 'ok we hebben 2 minuten voor we live gaan laten we jou ergens verstoppen' zegt ze tegen Niall. Niall mauwt zacht 'daar ga maar bij die fans zitten' zegt ze en wijst naar een groepje meiden. Niall springt van Ellens schoot en springt bij een van de meiden op de stoel.

De jongens komen binnen en alle fans beginnen te gillen en een van de eieren denkt er net optijd aan om Nialls oren dicht te houden tegen het harde geluid. Zodra iedereen weer stil is vraagt Liam aan Ellen 'Ellen heb jij Niall gezien?' 'nee hoezo?' reageert ze zo verbaasd mogelijk, 'Liam ben je Niall nu alweer kwijt?' zucht Zayn en hij schut zijn hoofd.

'Je raakt Niall makkelijk kwijt hoor, hij is gewoon zo klein als kat' verdedigt Liam zichzelf. 'Louis is ook klein als kat en ik raak hem toch ook niet kwijt' mengt Harry zich in het gesprek. (By the way ik heb mijn nagels weer eens gelakt) 'Nou zo klein ben ik niet hoor' murmelt Louis verontwaardigd 'love je bent als mens al klein maar als kat ben je echt heel klein'

Een verontwaardigde mauw verlaat Louis' mond en hij draait zich naar Zayn die aan zijn andere kant zit. 'Zaynie' zegt Louis zo onschuldig mogelijk. 'Let op' zegt Liam. 'Hazzy was gemeen' Louis pruilt, 'Lou ik- oh goed dan, Harry stop met Louis pesten' zegt Zayn.

Harry snuift boos. 'Ik pest Louis niet' 'en zo gaat het dus bijna elke dag, Harry plaagt Louis en Louis haalt Zayn over om Harry te stoppen' Ellen gaat helemaal stuk. (Ugh doordat ik nu achter mijn telefoon zit is er wat van mn nagellak af gegaan ken je dat? Ik vind dat echg vreselijk irritand)'Nou ik denk dat het tijd is Niall, neem afscheid van de Fans en kom maar hierheen' grinnikt ze. En een bruin katje rent tussen het publiek uit, zodra Niall op het podium is springt hij bij Liam op schoot.

L O U I S
Ik knuffel Harry, het intervieuw is bijna afgelopen. Ik ben echt doodmoe 'Louis?' vraagt Ellen en ik kijk op en zie haar met smekende ogen naar me kijken. Ik kijk Harry aan en hij zucht en knikt 'maar doe het wel even backstage ok love?' ik knik en sta op en loop backstage met Niall (nogsteeds als kat) naast me.

Ik ren samen met Niall het podium weer op en spring bij Ellen op schoot, ze aait me. 'Harry had gelijk je bent echt heel schattig als kat. (Ik kreeg net te horen dat ik binnenkort ontvoerd wordt, shit) ik mauw en spring op de andere bank en klim bij Harry op schoot.

Dit is nu mijn leven en ik ben er blij mee, natuurlijk waren er wel slechte dingen maar ik heb nu vier beste vrienden en natuurlijk Mijn Hazzy. And I Don't have to Hide It anymore.

_____________

Dus ja dit was het laatste chapter voor IHTHI, tja nouja kijk ik heb gwn total geen inspiratie meer voor dit boek en misschien maak ik nog wel een deel twee ofzo (waarschijnlijk heet dat dan I Don't Have To Hide It) ik weet niet misschien dat ik hier nog wel random hoofdstukken voor schrijf ofzo een soort tja specials.

In ieder geval doordat IHTHI nu ge-eindigd is heb ik meer tijd voor mijn andere boeken (Not So Badboy SM en One Direction One Shots) dus hopelijk tot ziens in een van mijn andere boeken

Bye Xxjeddy

P.S. er komt geen epilogue aangezien ik dan van die soort one shot achtige hoofdstukken kan maken.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 11, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

I Have To Hide It (Larry+Niam+Zerrie )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu