- Ράνια ΣΤΑΜΆΤΑ...
Λέω στην μικρή μμ αδελφή τονίζοντας την τελευταία λέξη....
-Νανανανανα δεν θα με πιάσεις ...
Λεει η Ράνια και εγώ έχω αρχίσει να τα περνώ άσχημα....
Δεν το πιστεύω ρε φιλε είναι 10 χρονών και κάνει λες και είναι 5...
Αχ με αυτά και με εκείνα ξέχασα να σας συστηθώ....
Ειμαι η Έλλη...ειμαι 16 ετών και θα πάω πρώτη λύκειου φέτος....βασικα σε 3 μέρες...εχω 2 μικρές αδελφές...την Ρανία και την Χριστίνα....η Ράνια είναι 10 και η Χριστίνα 2 χρονών....ναι ξέρω τι θα με ρωτήσετε τώρα....ΠΩΣ ΑΝΤΈΧΩ....και εγώ με πολύ οριμοτητα θα σας απαντήσω ότι ΔΕΝ ΑΝΤΈΧΩ ΆΛΛΟ ΕΔΏ ΜΕΣΑΑΑΑ .....
τρελοκομειο μιλαμε ..... οι γονείς μας δουλεύουν και εγώ κάνω μπέιμπι σιτηνγκ στις μικρές μμ αδελφές.....τραγικοοοοοοοο .....
Εδώ και 10 λεπτά κυνηγάω την Ράνια για να μην κάνει αταξίες και η Χριστίνα κλαίει γιατί δεν την αφήνω να ζωγραφίσει τους τοίχους....
Τα παρατάω δεν αντέχω άλλο....
Μάζεψα όλα τα πράγματα έβαλα την μικρη μμ αδελφή για ύπνο και ευτυχώς η Ράνια σταμάτησε και έκατσε να ζωγραφίσει...(Όχι τους τοίχους ευτυχώς 😐)
Πηρα το κινητό μμ και κάθησα λίγο στο Facebook για να χαλαρώσω και να ξεχάσω το τι πέρασα σήμερα ...
Μυνημα απο τον θρασιβουλαρα 😂
Ναι....η κολλητη μμ η Ελένη
Ελ-γειααααα😘
Εγω-γειαααα😘
Ελ-θα έρθεις σήμερα? Έχουμε έξοδο😊😊
Εγω-Ναι αμέ.....😊
Ελ- Ωραία ...τα λεμέ....7 σπίτι μμ μην το ξεχάσεις και μην αργήσεις 😙Κλασική Ελένη 😂Ναι αργω συνεχειαα😂
Ετοιμάστηκα και σε 10 λεπτά έφτασα στο σπίτι της Ελένης ......
- επ .....
Μμ λέει η Ελένη καθώς με κοιτάει με ένα πονηρό χαμόγελο
Ξαφνικά έρχετε και η Εβελινα Η άλλη μμ κολλητή ...Εβε-επ....
Ναι έτσι μιλαμε εμεις....εχουμε πλούσιο λεξιλόγιο 😂😂😂
Εβε- ετοιμη ?
Εγώ- εσύ τι λες ? Λέω και με δείχνω (😂)Ελ-πάμε τότε ....
Λεει και μένουμε μέσα στο ασανσέρ...
Μετα απο 2 λεπτά....
Ελ- θα πατήσει κανένας το κουμπί?
Πάντα το λεει αυτό η Ελένη γιατί ξεχνάμε εγώ και η Εβελινα καθώς μπαινουμε να το πατήσουμε και η Ελένη μπαίνει πάντα πρώτη μέσα οπότε κάθετε στο βάθος του ασανσέρ οπότε είναι δύσκολο να το πατήσει....
Η Έβε το πατάει και σε 5 λεπτά ειμαστε στην είσοδο της πολυκατοικίας....
Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και η μητέρα της Ελένης μας πήγε στο μπαρ ......
Κυρία Κατερίνα- Φτάσαμε κορίτσια....Ελενη να έχεις ανοικτό το κινητό....
Κλασική ελληνίδα μάνα (😂😂)
______________________________________
Γεια σαςςς🤗
Είναι λίγο βαρετό το πρώτο παρτ το ξερω αλλά σας υπόσχομαι ότι τα αλλά θα είναι πολύ καλύτερα....αλλωστε είναι το πρώτο παρτ βρε παιδιά 😂😂😂😂
Βye😂😙😙
ESTÁS LEYENDO
Δικός ΜΟΥ ΜΌΝΟ 💘
RomanceΜΙΑ ΣΤΙΓΜΉ...Μια στιγμή αρκεί για να αλλάξουν ζωές 💘μια στιγμή γεμάτη ένταση....Σε κοίταξα...με κοιταξες...ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΜΕ 💘