Μπήκαμε στο μπαρ και πήγαμε να καθίσουμε....
Δεν είχε πολύ κόσμο...
Λογικά θα έρθουν πιο αργα οι άλλοι....Πέρασε κάνα μισάωρο και ξαφνικα η πόρτα του μπαρ άνοιξε....
Η Ελένη δεν επερνε το βλέμμα της από εκεί και οταν την είδα αναρωτήθηκα τι κοίταγε με τόση προσήλωση....
Γύρισα να δω και το βλέμμα μμ έπεσε πάνω σε δύο καστανά μάτια.... Ήταν ένα αγόρι ψηλό με καστανά μάτια και καστανά μαλλιά....διπλα του ήταν ενα αλλο αγόρι που παίζει να ήταν φίλος του ψηλό και αυτό με καστανά μάτια λίγο πιο σκούρα από του άλλου και σχεδόν μαύρα μαλλιά....ΜΕΡΙΆ ΕΛΈΝΗΣ
Η πορτα του μπαρ άνοιξε και μέσα μπήκαν δύο αγόρια ...... Ο ενα ς γύρισε και με κοίταξε ...... νομιζω ότι η καρδιά μμ έπιασε τα 1000 ......
Η Έλλη με κοιτάει με ένα βλέμμα απορίας...και ξαφνικά γυρνάει και αυτή και κοιτάει....
Εβε- Ναι Ναι λυσαρες .....σας τρέχουν τα σάλια.....
Ελένη- Ναι Ναι άσε εσύ.....Ατάκα μμ😂
Εβε-καρφώνεσεεεεε .... Μμ λέει η Εβελινα αλλά εγώ δεν νομιζω ότι μπορώ να σταματήσω να τον κοιτάω....
Ξαφνικα τα βλέμματα μας συναντιούνται και δεν νιώθω τα πόδια μμ .....
Έλλη- είσαι καλά?
Ελ- Ναι Ναι καλά....ειμαι
Εβε- πάμε να χορέψουμε
Ελ- δεν με εμπνέει αυτό το τραγουδι (😂)Ο ντιτζει αλλάζει την μουσική ....
Έλλη- αυτό? Μμ λέει και με πιάνει από το χέρι....
Μαζί μας έρχετε και η Εβε....Αρχίσαμε να χορεύουμε στον ρυθμό της μουσικής....γυρισα να δω που είναι....ξερετε το παιδι από πριν ....
Ήταν στην μπαρα και καθότανε....γυρισε προς το μέρος μμ και άρχισε να με κοιτα χωρίς να πάρει το βλέμμα του από από πανω μμ....γυρισα από την άλλη για να μην καρφωθω αλλά ένιωθα τα δύο του μάτια να ειΝαι καρφωμένα επάνω μμ .....
Ξαφνικά ενας ήρθε και πηρε την Έβε να χορεψουν....Ωραιο παιδι μπορώ να πω...ηταν ψηλός με πράσινα μάτια και ξανθά μαλλιά....
Εγω-χώσου...φωναξα στην Έβε
Κλασική εγώ 😂
Έλλη- κουράστηκα....λεει και πήγε να καθίσει....
Πάω να την ακολουθήσω αλλά ένα χέρι με αρπάζει και με φέρνει κοντα του...
?- Γεια....
Εμεινα στον τόπο....τον είχα ξεχάσει αυτόν.....
______________________________________
Γεια και πάλι.....😂😂
Spoiler....
Με φίλησε....
-Σε θέλω..... Μμ ψιθύρισε στο αυτι...
Όχι αυτό δεν μπορεί να συμβαίνει......Βye😂😘😚
YOU ARE READING
Δικός ΜΟΥ ΜΌΝΟ 💘
RomanceΜΙΑ ΣΤΙΓΜΉ...Μια στιγμή αρκεί για να αλλάξουν ζωές 💘μια στιγμή γεμάτη ένταση....Σε κοίταξα...με κοιταξες...ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΜΕ 💘