11. BÖLÜM

86 22 13
                                    

Babamın aramasını umursamadan telefonu meşgule attım ve telefonumu uçuş moduna alarak telefonu koltuğun üstüne fırlattım.

Korkut " Böyle akşama kadar kös kös oturacak mıyız? Yoksa artık bir şeyle yapmaya başlayalım mı?" Zeynep'de ekleyerek.

" Aynen ya benimde canım çok sıkıldı. Korkut'a katılıyorum bir şeye karar verip yapalım artık yoksa patlayacağım."

Akın "Benim bir fikrim var da Korkut kabul eder mi o konu önemli, diyorum ki benim arabanın bagajında gitarım var onu alalım hem Korkut'un sesi de çok iyi daha ne olsun canlı müzik şov"  dedi.

Zeynep güldü sadece,  bunların arasında ne geçtiyse Zeynep'in ona karşı bir ilgisi vardı.  Bunu da Çözeceğiz inşallah.

Korkut  " Senin fikrine sıçayım Akın!" dedi.

" Vayy Korkut demek gitar ha iyiymiş. " dedim gülerek.

Israrla sonucu Korkut kabul etti ve evin en köşesinde ki odaya ilerledi. 4 battaniye ve binder tarzı bir şeyler getirdi kapıya doğru ilerledi. " E hadi kapıyı açında çıkalım.  Hem diyorsunuz bir şeyler yapalım  ve hala yatıyorsunuz.  Allah akıl fikir versin ne deyim."

" Tamam kalktık kızma be " diyip. Kapıya ilerledim, kapıyı açtım. " Buyrun Korkut Bey " dedim sevimli bir ifadeyle"  Saol MAVİŞİM" ya çok tatlı geliyor bu kelime bana.

Oradan Zeynep ve Akın oo diye anırmalarını umursamayıp çıktım, onlar da arkadan geldiler.

Akın arabaya gidip bagajdan gitarı alırken Korkut da minderleri yerleştiriyordu.  Ben Zeynep'in yanına koşarak yanağına bir öpücük kondurdum, o da bana aynı şekilde karşılık verdi.

Korkut yanına oturmamış işaret etti. Sesimi çıkarmadan yanına sokuldum çünkü üşüyordum. Gitarı eline aldı ve başladı çalmaya,  bende güya Akın çalacak zannettim ama Korkut aşkım çalıyor şaka tabi ki "aşkım" ı silin oradan jdlfm

Neyleyim doğan günü 
Neyleyim sensiz gülü 
Geceler çoğalırken aydınlık kar getirmezki 

Sevda bahçesinde 
Kurutulmuş bir gül idim 
Beni sakla bir ömür sev diye diye ölendim

Vazgeç gönül 
Vazgeç sesini duyan yok 
Bir yağmurun içinde 
Ateş böceği misali.. 
Bir yanıp bir söndün 

Vazgeç gönül 
Vazgeç seni anlayan yok 
Bir yağmurun içinde 
Ateş böceği misali.. 
Bir yanıp bir söndün 

Şarkının tamamını gözüme bakarak söylemişti. Bende karşılıksız bırakmadım ama abi bakmış çocuk bakmayın mı?  Tabi ki akacak ayıp olur ama o bana baktıkça içimde bir şeyler oluyor.  "Seviyorum seni yahuşuklu." Şakasına dedim asla öyle bir cümle kullanmam ıy ergen gibi jbknj Bir kere Seviyorum demem ona..

Hala bana bakıyordu. İnanılmaz bir şekilde gözlerimi başka yere çeviremiyordum.

Akın ve Zeynep oradan alkışlayarak beni kurtardılar,  bende katılıp alkışladım.

Zeynep ve Akın konuşuyordu.  Zeynep'e baktım oda ona baktığımı anlamış olacak ki dönüp kafasını salladı bende kaş göz yaparak evi gösterdim. Anlayarak direk lafa girdi.

"Benim bir eve kadar  gitmem lazım Melis  sende benimle gelsene. " dedi zeki kankam ya kime çekmiş maşallah!

Bende kalktım, ilerledik. Eve girince Zeynep'in  kolundan tutup koltuğa oturup hemen lafa girdim.

"  Çabuk anlat Borayla noldu. Ayrıca sana şu Akın mevzusunu sonra  sorucam! " dedim, tehdit edercesine

"  Of Melis kaçıyor muyum? Çocukla ne güzel konuşuyordum işte ne bunun için bölüyorum konuşmamızı. " dedi yukarı bakarak.

"  İyi anlatma git.  Akın aşkınla konuş. "

" Saçmalama aşkım mahkum arkadaşız of neyse.  Anlatıcam Melis  ama bölme sakın unutuyorum sonra"

Kafamı salladım ve başladı.  

" Kanka sen gittikten sonra tekrar kafeye oturdum,  telefonlardan oynuyordum. " Selam Zeynep" dedi kafamı kaldırdım.  Bora
"Pardon da ne yüzle selam veriyorsun sen " dedim.
" Tamam Zeynep sakin, görünce konuşmak istedim,  gerçekten beni dinlemen gerekiyor Zeynep " falan dedi işte kabul ettim anlat falan sonra kanka" Zeynep bu konuyu Melisle konuşmam gerekiyor ve cesaret edemiyorum yüzüne bakamam  bu saatten sonra Melih de haklı çıktı. Zeynep Selin'i meğerse tanıyamamışım.  Ama o zamanlar onu seviyordum, Zeynep anla beni evet Melis'e çok çıkmıştım, farkındayım onu çok kırdığımın farkındayım ama şu aralar ben, ben değilim başka bir vücutta gibiyim en yakın zamanda doktora gidicem" falan dedi Kanka işte özür diledi. Öyle bende bir şey demedim zaten o aralarda sen aradın o gitti Akın falan geldi, öyle. "

Çok sinirliydim."  Bu çocuk tam bir salaklık gösterisi yapmış sana yok başka bir vücutta gibiyim yok eben çok inandırıcısın. Ben demiştim, tuvalet kavgasındakanka geldi işte yüzü yokmuş gelmeye zahmet olmazsa " dedim ve eve Korkut ve Akın içeri girdiler.

" Eve gelmeseydik  donacaktık herhalde! " dedi. Korkut sinirlenmiş herhalde.

"  Az kalsın kurtuluyordum, desene biraz daha zorlasaydınız keşke" dedim göz devirerek.

" Akın kalsın." dedi Zeynep

Ya bunlar sevgili olsun da kurtulayım ya, iğrençlik tabi bunu Zeynep'e demeyeceğim küser yoksa kfmfl

Korkut ve Akın koltuklara yattılar.

Saat: 22.30

Pencereye bir ışık yansıdı. Arabayı sanırım. Telaşlı bir şekilde

" Kalkmayın kızlar! " dedi Akın

Korkut kapıya doğru ilerledi. 

Artık kimse bu öküz kapıya deli gibi vuruyordu. Zeynep " Oha " diye anırdı.

Korkut kapıyı açtı.

Multi: KORKUT

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Multi: KORKUT

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Evet okuyucularım bir bölümün daha sonundayız. Uzun süredir bölüm atmıyorum bundan dolayı sizden özür dilerim artırmaya az süre aralığından bölüm atıcam.

Sizi çok seviyorum 💞 Desteklerinizi esirgemeyin lütfen 💜

GÜNLÜĞÜMÜN PRENSİ   #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin