Hej zastanawialiście się jak by to było gdyby można było zmienić bieg wydarzeń wielu baśni,książek,kreskówek,
mangi i anime?
Ja tak, ale zacznijmy od początku.
Mam na imię Daria Dragonir i mam 15 lat. MIeszkam w domu jednorodzinnym na morzem.Mieszkam w nim z rodzicami, dziadkami i rodzeństwem dobra teraz wam ich przestawienie.
Tata ma na imię Marek i jest nauczycielem w-f w mojej szkole,co oznacza że rodzinka fit image kontrolę w budzie.
Mama ma Hania i jest lekarzem co przydaje się przy 5 dzieci ale później wrócę do nich.
Babcia Helena która była krawcową wieńce jak dziura do niej. Uwielbia telenowele gotować dlatego jak rodzice w pracy to ,,master szef '' w domu .Dziadek Władysław albo ,Władek 'miseczki szachów,warcaby i żartowania zwłaszcza że mnie.
Iteraz moje kochane/gówniane rodzeństwo to zacznijmy od najstarszej.
Siostra 20 lat imię Magdalena nie mieszka znami bo nie chce i dobrze mam pokój tylko dla siebie i życzę jej szczęście byle by nie wracała,mieszka w Warszawie z chłopakiem który jest nawet spoko,bo gitary nie zawraca. Siorka jest świeżo upieczony adwokatem dlatego jak coś zmaluje do dzwonie do niej jak uniknąć kary.
A teraz kto? pan uczę się więc spadaj ta teraz mój kochany brat. Ma 18 lat imię Mateusz i ma rok przerwy na naukę przed maturą bo co chce robić być lekarzem widać wdał się w matkę. Ma dziewczynę Wiktoię która opowiada mi czasami o jego wypadkach co się przydaje ,bo mam czym go szanażować hehe.
Drugi to 17 letni Daniel sportowiec. No ktoś musiał zadowolić ojca co nie. Jest pływakiem a w zimę hokejista z tego mam przynajmniej pożytek bo nauczył mnie na łyżwach jazdy.Pany nie ma choć wszystkie za nim latają.
Trzeci idiota z którym się tylko dogaduje to Maciek. Muzyk bo gra na gitarze i na pianinie więnce mam darmowe z nim lekcie bo pianino żawsz mnie kręcił. Dziewczyny brak ale ma jedną na oku wieńce udaje że słucham gdy o nie pieprzy.
CZYTASZ
Wtrącać się do innych historii.
Novela JuvenilTo opowieść o dziewczynie która może wchodzić do innych opowieści i je zmieniać. Jak się jej podoba,ale na dobre czy złe to jest jej wybór.