Σήμερα έχω σχολείο ναιιιιι😭😭😭
Πρώτη μέρα....Συναντήθηκα με την Ελένη και την Εβελινα στην γωνιά που συναντιόμαστε καθα μέρα και σε 5 λεπτά ήμασταν στο νέο μας σχολείο....
Τα κορίτσια είχανε κανει αίτηση κατι μέρες πριν .....εγώ δεν είχα προλάβει και έτσι τώρα βρίσκομαι απέξω από το γραφείο του διευθυντή....
Περίμενα λίγο και μετά με φώναξαν μέσα... καθώς έκανα την αίτηση κτύπησε η πόρτα και μέσα μπήκε.....ΑΥΤΟΣ ......απο το μπαρ....
?- Γεια σας...
Δευθύντης- Άργησες κ.Παπαγεωργίου
?-Με συγχωρείτε....
Διευθυντής-Δεν πειράζει....Πηγαινε στην τάξη σου ή μάλλον περιμενε μιας και είσαι εδώ πήγαινε και την δεσπηνιδα στο Α1 ούτος ή άλλος απέναντι από την δικιά σου είναι....ααα και δεσποινίς Αλεξίου? Μην ανησυχείτε για την αίτηση θα την κρατήσω εγώ.....
Εγώ- Μάλιστα.....
Διευθυντής- πηγαίνετε.....
?-Γεια σας....Καθώς ανεβαίναμε τα σκαλιά Ούτε εγώ ούτε αυτός μιλάγαμε....μεχρι που φτασαμε στις τάξης μας ..... Μπήκε στην δικιά του και εγώ στην δικιά μμ ....
Είναι στο Β3....παει Δευτέρα λύκειου....
ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ😭ΜΕΡΙΆ ΕΒΕΛΙΝΑΣ
Πρώτη ωρααα και έχω αρχίσει να βαριέμαι ηδη ....
Δεν ξρ πως θα αντέξω σχεδόν ένα χρόνο εδώ μέσα 😞τεσπα ......
Υπομονή.....Μέσα στην βαρεμάρα του μαθήματος η πόρτα κτυπάει και μπαίνει μέσα ο Παναγιώτης.....το παιδι από το μπαρ που χορεύαμε .....
Με είδε....με είδε....
Και δεν έχει πάρει τα μάτια του από απο πανω μμ....ολοι η σημαθητες μμ μας έχουν πάρει πρέφα......
Καθηγήτρια- Νεαρέ ορίστε.....
Παναγιώτης- Ευχαριστώ .....είπε χωρίς να σταματήσει να με κοιταει😍Μμ χαμογέλασε και έφυγε.....
Άχουυυυυ💘😍
Τι έχω παθειιιιιιι?
ΜΕΡΙΆ ΕΛΈΝΗΣ
ΝΑΙ ΝΑΙ Σχολείο.....
Έλεος πια τι το θέλουμε?
Λες και θα τα θυμόμαστε σε 2 χρόνια
Μπήκα με τα κορίτσια στο σχολείο και η Έλλη πήγε στον διευθυντή να κάνει μια αίτηση και εγώ με την Εβελινα πήγαμε να βρούμε τις τάξεις μας .....Αυτη και εγώ ειμαστε στο Α2 ενώ η Έλλη από ότι μας είπε είναι στο Α1 .......
Μας χωρίσαμε πάλι.....οπως και στο Γυμνάσιο......
Κτύπησε η πόρτα και μπήκε μέσα ο Παναγιώτης το παιδι που χόρευε στο μπαρ με την ΕβεΚίνα και δεν έχει πάρει τα μάτια του από επάνω της ..... η Εβελινα φαίνεται ότι νιώθει αβολα ..... προσπαθεί να μην τον κοιτάει αλλά δεν μπορεί.....
Εγώ- Κυρία μπορώ να παω τουαλέτα?
Καθηγήτρια- Ναι....Βγαίνω έξω και πάω στην τουαλέτα να ρίξω λίγο νερό στα μάτια μμ γιατί κάτι με ενοχλεί.....
? -Γεια ......
Γυρνάω να δω ποιος ειναι και τον αντίκρισα .....
Εγώ- Γεια
Άγγελος- Τι κνς ?
Εγω-Καλά εσύ?Ρωταω και ξεροκαταπεινω.....
Αγγ-Καλά....πας εδώ σχολείο?
Εγω-Ναι.....πρεπει να φυγωΛέω και κάνω να φύγω όμως με αρπάζει από το χέρι και με φέρνει στην αγκαλιά του....τα πρόσωπα μας είναι σε απόσταση αναπνοής.....
?-γκουχου γκουχου
Απομακρυνόμαστε γρήγορα .....ενα κορίτσι στεκόταν εκεί και μας κοίταγε...
Κορίτσι- διακόπτω κάτι?
Εγώ - ο..οχιι
Κορ-ααα.....Εγώ- Γεια σας .....
Λεω και εξαφανίζομαι
Ωχ θεε μμ τι τραβάω 💘______________________________________
Γεια σας 💘 ελπίζω να σας άρεσε 💘😘 τα λέμε στο επόμενο παρτ .....
Μεγάλο κεφάλαιο δεν μπορείτε να πείτε 515 λέξεις ☺☺☺☺☺
Bye 😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😊😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Δικός ΜΟΥ ΜΌΝΟ 💘
RomantizmΜΙΑ ΣΤΙΓΜΉ...Μια στιγμή αρκεί για να αλλάξουν ζωές 💘μια στιγμή γεμάτη ένταση....Σε κοίταξα...με κοιταξες...ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΜΕ 💘