Bună. Sunt Alexandra , " prietenii" si " familia" imi spun Alex , am 15 ani si daca as alege un cuvant care sa ma defineasca in totalitate ar fi " muzica " , si nu e pentru ca as sti sa cant ..nup, sunt afona rau de tot , dar pot spune ca , in acele momente, pe care cred ca toti le avem, acele momente naspa , in care pur si simplu ai o stare de tot rahatul , eu , ascult o melodie , o melodie care sa se potriveasca perfect cu starea mea , care sa.mi adanceasca depresia si sa ma trimita in propriu.mi infern .Infernul meu , o da..ador acel infern .
Parintii mei sunt divortati , asta m.a afectat destul de tare pe parcursul timpului , m.a maturizat intr.un fel ..m.a maturizat cam prea repede.
In urma acestui divort am ramas cu mama, cu tatal meu nu am vorbit demul , nu vreau sa.l judec ,dar a gresit mult , si ne.a facut mult rau ,mie si mamei mele.
Tot din cauza acelui divort , eu impreuna cu mama mea, ne.am mutat dealungul timpului ,in difetite cartiere ,la diferite scoli , din cauza asta nu am reusit sa.mi fac prieteni , cei drept..nu ma prea pricep la chestia aia numita " socializare " .
Am uitat sa mentionez ca stau toata ziua in casa si ma uit la seriale /anime..am o viata destul de monotona.
Insa anul asta , anul asta e liceul , pentru ca am scapat de idioti aia din generala si dau de alti idioti la liceu ,naspa .
O sa fie destul de interesant , boboaca ..majoritatea fetelor isi vor bate joc de mine..imi imaginez liceul fix ca in filmele alea proaste americane , cu fitosii si alea ,alea...adica why not? Pare destul de realist , nu?
Deci...maine va fi prima mea zi de liceu...* lacrima *Bon. Asta a fost primul capitol , vor urma si altele daca voi avea parte de o oarecare sustinere din partea voastra , astia care imi cititi rahatul asta de carte :))
Deci , lasati un comemtariu mai jos in care sa imi spuneti parerea vostra sincera si cateva ideei pentru urmatoarele capitole ( daca aveti ).
P.S : scuze de greseli .
CITEȘTI
Eu si infernu'.
Novela JuvenilAlexandra, in vârstă de 15 ani , este o fată isteață, curajoasă , interesantă si cu multe alte calitati .in aceasta carte voi "prezenta" intamplari din viata acesteia , punandu ma pe mine in pielea personajului . nu cred ca o sa citesca cineva asta...