1k olmuşuuuzzz. Okuyan herkese çok teşekkür ediyorum. Sizi çooooookkkkk seviyorum. İyi okumalar bölüm sonu görüşürüz.
Sabah ısrarla basılan zil sesiyle uyandın. Kapıyı açtığında sabahın 6 sında kapının önünde dikilen bir adet Suga duruyordu. Sen kapıyı açar açmaz içeri girdi.
Suga- Sevgilim. Niye açmıyosun bişey oldu sandım.
Sen Suga nın ayakkabılarını işaret ederek konuştun.
Sen- Ayakkabılarını çıkar Suga Bey. Burası sokak değil.
Suga güldü ve ayakkabısını çıkardı.
Sen- Napmak istersin?
Suga- Bana kalırsa çok güzel şeyler yapabiliriz.
Sen- Fesat beynini naftalinleyip kışlıkların arasına koy.
Birlikte mutfağa geçtiniz.
Suga- Canım kiraz çekti. Aaa gördüm şurda.
Dedi seni işaret ederek.
Sen- Dolaptaki kirazları nasıl gördün?
Suga- Bak şurda da var.
Sana biraz daha yaklaştı ve dudağına eğildi. Sen omuzlarından ittirdin.
Sen- Suga....
Dedin ve kızgın bakışlarını Suga ya yolladın.
Suga- Tamam kızma hadi kiraz ver.
Sen dolaptan kirazları çıkardın ve Sugaya verdin.
Suga- Lezzetli. Ama senin dudakların daha lezzetliydi.
Suga oturduğunuz koltukta sana doğru döndü.
Suga- Biraz da sende bulunan kirazlardan yiyebilir miyim?
Sen- Vay be sen izin alır mıydın?
Suga- Doğru almazdım. Almam gerek.Dedi ve seni öpmeye başladı. Nefes nefese ayrıldığınızda bi süre birbirinizle bakışınız. Sonra senin aklına önemli bişey gelmesiyle telaşlandın.
Sen- Bu gün iş var. Ben daha hazırlanmadım. Saat 8.30 yarım saatte nasıl hazırlanıcam yaa off?
Suga- Bu gün kaytarabiliriz.
Sen- Olur mu ki?
Suga- Ben senin hala yakışıklı patronunum benim dediğim olucak.
Sen kiraz çöpleri atmak için ayağa kalktın ve mutfağa gittin. İşin bittiğinde tekrardan salona geçtin. Suga bacaklarını açmış oturuyordu.
Sen- Kapat o bacağını!
Kıkırdadı.
Suga- Gel senin için yer var.
Sen Suga yı takmadın çünkü o her zaman sapıktı.
Suga- Beni takmıyo musun??! Bunun cezasını çekiceksin.
Dedi ve seni bileğinden tutup kendine çekti. Bi anda kendini Suga nın kucağında buldun.
Sen- Pardon ama napıyosun?
Seni öpmeye başladı. Suga nın kucağında olmak sana değişik gelmişti ve utanmıştın. Suga seni koltuğun üstüne uzandırdı ve senin üstüne çıktı.
Suga- Çok sexsisin bebeğim.
Sen- Bunu ilk günde söylemiştin.
Suga- Bi daha söylemiş oldum ateşli kız.
Sen Suga nın iyice saçmaladığını düşünerekten omuzlarından ittirdin. Suga durumdan pek hoşnut olmadığı için homurdanarak üstünden kalktı. Üstünü düzeltirken konuştun.
Sen- Sen ne istiyon ya?
Suga- Dudaklarını ya da... daha fazlası.
Sen- Çok beklersin.
Dedin ve ayağınla Suga nın erkekliğine tekme attın. Suga nın ağzından acı bi inleme çıktı. Sen kahkahalarla gülerken Suga seni tehtit ediyodu.
Suga- Bittin kızım sen. Bittin. Sana kumamon giydirip sokağa çıkartıcam ve tam 2 saat orda dans ediceksin.
Senin kahkahaların Suga nın soğuk tehtitiyle son buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Hayal Et...
Fanfiction-Tamamlandı- Aynı gökyüzü altında bulundukça buluşabilirsiniz... 믿일수있는굼이있ㅅㅂ니다 (Hayaller inanmak için vardır.)