Uyandığimda karanlık bir odadaydım. Ben neredeydim böyle? Ellerim ve ayaklarım bağlıydı. Korkuyorum hemde çok korkuyorum. Birden kapı açıldı odaya kısa süreline ışık girdi. Birisi içeri girince kim olduğunu göremedim. Ayak sesleri yaklaştı sonrada oturduğum yere odaya giren kişi oturdu.
"Seni korkuttum mu güzelim? " sesi çok tanıdık geliyordu. Yüzünün yüzüme doğru yaklaştığını hissettim. Nefesi suratıma değıyordu.
"Yoksa beni tanımadın mı? "
"Kimsin? Ne istiyorsun benden?" diyip biraz daha arkaya kaydim.
"Benden kaçma güzelim. Bu arada ben kim ki bum nâmı değer key hatırlamadın mı yoksa aşk olsun."
"Key mi?" Key bana uzun bir zamandan beri takıntılı. Durmadan peşimde dolanıyor ve bana durmadan benim olacaksın diyordu bir kaç kez kaçırmış ve eğer onun olmazsam bana işkence edeceğini söylemiş ve beni dönmüştü şimdi ise burdayım beni kaçırmış adi şerefsiz. İp bileklerimi kesmeye başlamıştı canım çok acıyordu.
"Canım acıyor" dedim dişlerimin arasında.
"Ellerini çözerdim güzelim ama kaçıp kaçmayacağını nereden bilicem"
"Kaçmam. Hiç çoktan biraz hafiflet lütfen çok acıyor."
~Krystal~
Dün sadece bir mesaj gelmişti suzy'den. Grup olarak çok çok yakın arkadaşlarız. Jiyeon ve minah ile orta okul'da tanıştık ama suzy'le çocukluk arkadaşıyız. Suzy asla ama asla bize söylemeden -yüz yüze- hiç bir yere gitmez en azından bana söylemeden onun ne gibi zorluklar geçirdiğini ben bilirim. Emin olmadan bir şey söylemek istemem ama bu konuyla exo4'ün alakası varsa onları doğduklarına pişman ederim.Sınıfa gelince bir kez daha aradım suzy'i ama açan yok. Sınıfa chanyeol'ler gelince dikkatlice onlara baktım neye sırıtıyor bu mal mal. Benim sırama gelip durdular. Sıraya bir telefon koydu chanyeol sonrada sırasına gidip oturdu. Telefonu elime aldığımda suzy'nin olduğunu gördüm. Yerimden aniden kalkıp onların yanına gittim.
"Bunun sizde ne işi var! " Kai gülüp ayağa kalktı.
"Size bizle uğraşmayın demiştik. Ilk kurbanda suzy oldu. "
"Suzy nerede?" Bu sırada jiyeon ve minah'da yanımıza gelmişti.
"Ne oluyor yaa krystal? "( minah)
"Bu aptallar suzy'e bir şey yapmışlar" jiyeon kaşlarını çatıp bağırdı.
"Ne yaptınız lan!"
"Ahh çok uzattınız. Depoda kilitli."
"Sen salak mısın? Suzy'yi orada nasıl tek birakırsin o korkar"(jiyeon)
Koşarak alt kata indim. Kapının üzerindeki anahtarı çevirip açtım. İçerde kimse yoktu sadece suzy'nin çantası. Yaa yine kaçırıldıysa. Sinirle sınıfa çıktım.
"Nerede lan bu kız? " sınıftaki herkes bize bakıyordu suho yanıma gelip;
"Bir şey mi oldu?" diye sordu ona dönüp
"Bu şerefsizler suzy'i depoya kilitlemiş. Ama şimdi yok!"
"Ne demek yok kızım. Oradan asla çıkamaz. G*t kadar bir cam var o kadar" chanyeol yerinden kalkıp aşağıya depoya indi bizde arkasından tabi.
"Bak cam açık. Kuş kadar bir şey zaten kolaylıkla çıkar. Eve gitmiştir belkide"
"Eve gitse haberimiz olur man kafa. Yok işte kim bilir ne geldi başına"( minah)
"Eğer ona bir şey olursa seni öldürürüm Park Chanyeol." diye tıslayıp tekrar sınıfa çıktım. Henüz hoca gelmemişti. Telefonumu çıkartıp key'i aradım. Eskiden key ve ben çok iyi arkadaştık ama suzy'ye sulanip onu kaçırınca onunla konuşmayı kestim ama yinede telefon numarasi var.
"Key Suzy nerede?!" Chanyeol'ler başta olmak üzere herkes bana bakıyordu.
"Ooo eski kankam. Sen beni ararmıydın yaa?"
"Allah belanı versin. Nerede Suzy?"
"Ait olduğu yerde benim yanımda. Ve bir şey söyleyim mi? Bu sefer onu bırakmaya niyetim yok ya benim olacak ya benim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek Lisesi
FanfictionOkullarında yangın çıkan ve başka bir okula gönderilen 4 yakın arkadaş bakalım erkek lisesinde neler yaşayacak. [01.02.2017]