Jednou jsem si tak hledala slova na generátoru náhodných slov, jelikož jsem potřebovala nápady do své druhé 'knihy' a po pohledu na vygenerovaná slova mě napadl příběh.
Tak tady jsou ty slova: snacha, samopal, krém, vesta, start, zahrada, kmín, rekord, střelnice a syn
A tady je příběh: Jednoho dne jsem svého syna Janka pozvala na oběd. On slíbil účast a dodal, že mi musí někoho představit. 'Fajn,' řekla jsem si, 'asi má novou přítelkyni, se kterou to začalo být vážnější.' - to jsem ještě nevěděla jak vážné, ale nepředbíhejme. Po příjezdu jsem Janka objala a poprosila ho, aby mi představil svůj doprovod. Jaké bylo mé představení, když jsem zjistila, že Nataša není jenom jeho přítelkyně, ale i má nastávající snacha. Tak dobře, zaskočilo mě to, ale přece jenom jsem se rozhodla jí dá příležitost. U oběda jsem ovšem zjistila, že je to pouze sebestředná kravka. Ta blbka mluvila pořád jenom o sobě a o svých zájmech, jak cvičí, aby trhla světový rekord v rychlochůzi a jak závody vyhrává stylem start - cíl. V tu chvíli jsem se rozhodla, že se jí musím zbavit. Díky bohu za ty hodiny, jenž jsem strávila na střelnici. Po obědě jsem vzala Natašu do zahrady, kde jsem měla v plánu učinit svou mateřskou povinnost. Oblékla jsem si neprůstřelnou vestu, popadla svého miláčka a vyrazila. Jakmile ta kráva spatřila mou zbraň, strnula hrůzou. Už už jsem se chystala vystřelit, když mi samopal vyklouzl z rukou. SAKRA já věděla, že nemám používat tolik zvláčňujícího krému na ruce. Rychle jsem si ruce otřela do kalhot, popadla své zlatíčka a namířila na místo kde stála. Vlastně už nestála, místo toho ležela na zemi a držela se za krk. Okamžitě jsem vestu a samopal uklidila do zahradního altánku a srdceryvně vykřikla. Janek, který se do té doby se svým otcem díval na fotbal, okamžitě zadními dveřmi vyběhl na zahradu a běžel k tělu bezvládně ležícímu v trávě. Zatímco Janek změřil Nataše pulz, čímž stvrdil své nejhorší podezření a sice, že je mrtvá, já jsem zavolala záchranku. Přivolaný lékař nemohl nic dělat, pouze konstatovat smrt na místě, po tomto prohlášení odvezli tělo mé skoro snachy na pitvu. Pitva prokázala, že příčinou smrti byla velice silná alergie na kmín, jenž pozřela v mé polévce. Nikdo mi její smrt nedával za vinu, jelikož jsem tento fakt nemohla vědět a já byla navýsost spokojená, ani jsem si nemusela špinit ruce.
Chtěla by jsem upozornit, že celý tento děj je smyšlený, pouze výplod mé podivné mysli a postavy v něm vystupující neexistují.
ČTEŠ
Oneshots-nonfiction
RandomTady budu psát 'příhody' z mého života mé nápady a myšlenky. Většinou to bude vše vytvořené v mé hlavě.