2

36 2 1
                                    

Alergam ca disperatu' pe strada . Trebuia sa gasesc o florarie . La dracu' cu ele . Adica...nu e nu stiu ce fata , dar nu pot sa fiu asa nesimtit sa nu-i iau un amarat de trandafir . Dupa o jumatate de ora de alergat ca idiotu' vad o batranica care vinde trandafiri . Ma duc la ea :
-Mamaie , da-mi si mie un trandafir !
-Şe culoarie , muica ?
-Aaaa...rosu ! Merg pe instinct .
-Ia muica !
Ii intind batranei 100 de lei si plec .   N-am apucat sa-i vad reactia , dat sigur e una de pus pe YouTube . Realizez ca eram la o distanta de o ora de casa ei asa ca ma grabesc sa ajung .

Maya

-Opreste-te ! Urlu eu la Andrei .
Un raset se aude din coltul casei . Era Lisa .
-Si tu ce ai de comentat , domnisoara ? Ma ratoi eu la ea .
-Eu ?! N-am zis nimic !
-Îhâm ...
-I love Rock-n Roll ! Incepe sa urle nebuna de soru-mea.
-Gaaaaaaataaaaaaa ! Faceam eu ca o descreierata ... sau schizo (nu jignesc)
Amandoise uitau la mine ca la Miley Cyrus .
-M-am saturat ! Mama si tata m-au lasat sefa cat sunt eu plecata , iar voi faceti numai ce vreti . Vecinii au auzit numaj prostia voastra de rock ! Aveti voie sa cantati doar cand zic eu ! Clar?!
-Dar...incearca Andrei sa intervina .
-Niciun dar ! Doar un cadou daca vrei!
Uitati-va la ochii mei ! Zici ca-s injectata ! Si stii de ce ? Pentru ca toata noaptea va manifestati talentul ! M-am saturat ! De acum de cand ma teezesc pana la 14 eu cant . Si eu ma trezesc la 8 . Daca nu va treziti , o sa va trezeasca violoncelul meu ! Jumatate de ora e pauza ! De la 14:30 la 20:30 , cand incep stirile moderne si telenovela in week-end , cantati cat vreti ! Urlu din nou ca o nebuna .
-Dar..ăăă...scuze...cadou nu e corect !
-Esti prost gramada Andrei ! Ma calmez eu . Ce cadoul mamii lui nu e corect ?
-De la 14 la 19 avem ore . Se plange el .
-Da ?! Stai sa aduc Cutia Plangerii .
Zic eu pe un ton prefacut de copil plangacios cu Puppy face .
Deodata se aude un batut la usa .
-Vezi ? Cu schizofreniile tale te-a auzit si Tanti Lenutza Surda aka Vecina si vine acum sa te ia la bataie ! Ma avertizeaza Lisa .
-Mhm ! O ignor si ma indrept sa deschid usa .

Alex

Asteptam sa imi fie deschisa usa de o fata cu parul prins , in uniforma cu ochelari si creion dupa urche . Dar spre surprinderea mea am fost intampinat de o fata blonda cu parul lasat la expozitie  , cu ochi caprui mega umflati cu cearcane , in pijamale largi , dar chiar si cu ele se vedea cat de slaba era , dar in sensul bun . Nu anorexica . Potrivita . Pijamalele erau cu panda , la mijlocul carora scria mare PANDALINA . Si ca tabloul sa fie complet , in picioare avea niste papucounicorni . Sigur am nimerit casa ?





ForeverUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum