Első csók

1.2K 154 23
                                    


– Mi olyan vicces?– kérdezte Ciel komornyikjától, aki éppen hálóruháját adta rá, és közben alig hallhatóan kuncogott

– Csak eszembe jutott a minap történt "nagy" esemény.

Ciel egyből rájött miről beszél Sebastian. Elizabeth meglátogatta őket aznap, és mikor elbúcsúzott adott egy csókot a kis grófnak. Egyszerű szájra puszi volt, de Lizzy- nek felért egy normális csókkal.

– Igazán, ártatlan volt – eresztett meg egy mosolyt Sebastian– Bár nem igazán volt nevezhető, igazi csóknak.

– Hát akkor szerinted milyen egy igazi csók?– kérdezte némi gúnnyal Ciel

Sebatian hirtelen mozdult, olyan gyorsasággal, hogy a fiúnak reagálni se volt ideje, máris Sebastian ölében találta magát, aki az ágyon foglalat helyet. Kezével megemelte állát, és már érezte is a démon ajkait a sajátján. Sebastian kihasználva az alkalmat, hogy a gróf annyira meglepődött, hogy még a száját is nyitva hagyta, becsúsztatta nyelvét a fiú szájába és felfedezte annak minden zugát. Cielnek esélye se volt ellenállni, így inkább megvárta míg a fekete hajú végez. Mégis, valahogy egy idő után, kezdte élvezni a helyzetet, de mire elszánta volna magát, hogy visszacsókol, addigra Sebastian végzett is. Ez az egy csók annyira elvette az eszét a kis grófnak, hogy miután szétváltak biztosan összecsuklott volna, ha már eleve nem ült volna a démon ölében. Gyorsan vette az eddig be nem szívott levegőt – amit el is felejtett venni az elképesztő élmény miatt- és fejét a másik mellkasának támasztotta. Pár pillanat után, Sebastian megtörte a csendet.

– Na ilyen, egy igazi csók- hangjában hallatszott, hogy mosolyog

– Akkor, gyakorlatilag ez volt az első csókom? Ironikus nem? Te adtad az első, és adod majd az utolsó csókom.

Az utolsó csókot, ami majd az életébe kerül.

Első csókWhere stories live. Discover now