4.BÖLÜM

31.7K 966 106
                                    

Bora küçük cadisini daha fazla zorlamak istemedi.
Ama yarın bundan sonra kesinlikle onunla yemeklerini yiyecekti.

Bora şuan aynı çatının altında olup ona o kadar yakın ,bir o kadar da uzak olmanın sinirini yaşıyordu.

Yemeklerini yemeden yukarıya çıkmak için merdivenlere yöneldi.

Mine 'nin kaldığı odanın yanından geçerken durakladı.Kapının önüne gitti.
İçeriye girip girmemek arasında kaldı.

Mine odada yatağa oturmuş ne yapacağını düşünüyordu.Ne yapmalıydı da burdan kaçmalıydı.
Acilen bir çözüm yolu bulmalıydı.

Bora daha fazla sabredemedi.Sevdiği yanındayken neden onu göremiyordu.Neden o güzel kokusunu içine çekemiyordu.O güzel kahverengi iri gözlerde neden kaybolmuyordu.

Kilit sesi gelince Mine hemen ayaklandı.
Korkuyordu ya o psikopat gelip de zarar verirse diye korkuyordu.

İçeriye evin hizmetlisi geldi.Elinde yemek tepsisi vardı.
"Hanımefendi beyefendi bu yemekleri yemenizi söyledi.Sonra da duş alıp bu kıyafetleri giymenizi."deyip tepsiyi masaya bırakıyordu.

Şuan odanın kapısı sonuna kadar açıktı.Mine koşarak kapıdan çıktı.Merdivenlere yöneldi.
Arkadan o kadının
"Bora bey kız kaçıyor"diye bağırmasını duydu.
Mine dış kapıya gelerek kapıyı açtı.Ama kapıda iki takım elbiseli adam vardı.Mine onları aldırış etmeden ,hiç durmadan aradan kaçmaya çalıştı.Ama nafile.Korumalar Mine yi tuttu.
Mine"Bırakın beni ,bırakın.Heyyy size diyorum bırakın ."diye adamlardan kurtulmak için debelleniyordu. Ama adamlar kas yığını olduğu için Mine boşuna kendini yoruyordu.

Bora çalışma odasından çıkarak aşağıya indi.
Küçük cadısı demek kaçmaya çalışıyor.Küçük cadısına göstericek kaçmanın ne demek olduğunu.

Bora Mine yi korumanın kucağında cebellesirken gördü.

Siniri tavan yaptı.Burnundan soluyarak Mine 'nin yanına gitti.

Mine, kızgın boğa gibi sinirlenen adamin kendilerine doğru geldiğini gördü.
Mine korkmaya başladı.Nedense bu adamdan korkuyordu.
Bora yanlarına gelince elini kaldırdı.Mine kendisine vuracağını düşünerek gözlerini yumdu.

Bora o kadar çok sinirlendi ki o kim ki de sevdiği kıza dokunuyor.Yanlarına giderek Mine 'yi kucağına alan adama yumruk attı.
"Bırak lan kızı"diye kükredi.

Mine kendisine bir darbe gelmeyince gözlerini açtı.Kızgın boğa korumaya vurmuştu.
Birde kükremesiyle Mine gözlerini tekrar kapattı.

Koruma "Abi kız kaçıyordu.Ben o sebeble"
Bora sinirle korumanın lafını kesti "Kes lan sesini .Bir de bana karşı mi çıkıyorsun."dedi.
Koruma bunun üzerine sustu.

Bora "Herkes işinin başına ."dedi bağırarak.

Mine korkudan ne yapacağını şaşırdı.
Gözlerini kocaman açmış olanlara bakıyordu.

Bora Mine 'ye baktığın da iri gözleriyle etrafa baktığını gördü.
Mine 'nin kolundan tutup
"Yürü.Sana kaçmak neymiş göstericem."

Mine kolunu kurtarmaya çalışarak "Bırak beni .Ne olur bırak."diyordu.

Bora merdivenlere yöneldi.İlerlemeyince arkasına baktı.Küçük cadısı mutfağın kapısının kolunu tutmuş.

Bora Mine 'yi bir çırpıda kucağına aldı.

Mine Bora nin kucağından inmek için çabalıyordu.Ama nafile adam o kadar sıkı tutmuş ki .

Bora Mine 'yi odaya çıkardı.
Kapıyı koluyla açıp içeriye girdi Ayağıyla da kapıyı kapattı.

Mine yi yatağın üstüne atar gibi bıraktı.

Bora Mine yi sadece biraz korkutmak istiyordu.

Mine korkuyla arka arkaya gitmeye başladı.
"Ne istiyorsun benden.Luften beni bırak."
Mine bunu derken yalvarır gibi demişti.

Bora 'da kaşlarını çatıp sinirli gözükmeye çalıştı.
"Seni bırakmam.Bir daha da kaçmaya çalışma."dedi.
Mine yine yalvarircasina
"Lütfen.."

Bora sevdiği kızın kendisine öyle bakmasına dayanamıyordu.
O kadar masum ve güzel duruyordu ki.

Bora dizlerini çatıp yatağa bindi.Mine ye doğru gitti.

Mine hemen yataktan kalktı.Kapıya koştu.Kapıyı biraz açtı ki Bora elini kapıya koyarak kapanmasını sağladı.

Mine önüne döndü.Şuan Bora 'lya o kadar yakındılar ki.
"Bırak ne olursun.Bırak da gideyim."

Bora Mine 'ye daha da yakınlaştı.
"Sen benimsin."

Bir anda kapadı Bora o dudaklara kendi dudaklarını.
Gözleri karardı.Bedeni ateşler içinde kül oldu.
Kolunu Mine 'nin beline sarıp kendine çektiği an damarlarında ki kanlar kesildi.
Boşta kalan eliyle Mine 'nin itmek için kullandığı ellerini kavradı.

Mine nin beline sardığı kolunu biraz daha sıklaştırdı.Gözlerini açmak istedi.Acipta Mine nin gözlerini daha yakından ,gözbebeklerinin en derinlerine bakmak istedi.

Son bir güçle gözlerini araladiginda öldü.
Bu gözler yakından kendisine hem cenneti hem cehennemi andırıyordu.

Kafasını geri çekmeye çalışan Mine 'nin ensesine bastırdı belindeki elleri.

Bora Mine nin dudaklarını sömürürcesine öperken
Mine 'nin gözlerinin renginin açıldığını fark etti.

Korkuyordu......

Bir anda kendini geriye çekip nefes nefese bakmaya başladı Mine 'ye.
Her ne kadar gözleri öpmekten dolayı kızarmış olan dudaklardan ayrılmasa da son bir güçle baktı kızın gözlerine.
O an karşılaştı dolu dolu olan gözlerle.Mine 'nin yanağından süzülen tek bir yaşta boğuldu.Nefes alamadı.

Mine 'nin dudaklarından
"Senden nefret ediyorum."döküldü.

Mine 'nin nefretle bakması Bora 'nin canını yakdı.Hele ki o sözler o sözler kalbini paramparça etti.
Canından bile çok sevdiği kız kendisinden nefret ediyormuş.

Bora hicbir şey demeden odadan çıktı.Kapıyı tekrar kilitledi.

Bora yan odaya giderek
banyoya gitti.Duşun altında olanları düşündü.Karşıda olan aynaya bakarak kaslı vücudunu inceledi.Tepeden inen su kaslı kollarını ve göğsünü yalayarak iniyordu.

Hayatında ilk kez bir kıza böyle bir şey yapmıştı.Hep kızlar asılmıştı.

Mine odada hâlâ aynı yerde dikiliyordu.Yaşadığı olayın şokundaydi.
İlk kez biri onu öpmüştü.İlk öpücüğünü sevdiği adama,kocasına vermek isterdi oysa.

Çok sinirliydi.Elini acıyan dudağına götürdü.Aynanın karşısina geçti.Morarmış dudaklarına bakarak sinirle
"Pis adam ,aptalll"dedi bağırarak.

Lütfen emeğe saygı.
Voteleri unutmayalım..
Sevgiyle ve mutlulukla kalın....

Mafya 'nın AŞKıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin