Bora sabah alarmin çalmasıyla uyandı.
Banyoya gidip duşunu aldı.Odadan çıkarken Mine' nin kaldığı odanın önünden geçerken durdu.Gidip gitmemek arasında kaldı.Nasıl davranacağını bilmiyordu.
Kapının kilidini açıp içeriye girdi.
Sevdiği kız yatakta öylesine yatıyordu.Bora yavaş adımlarla Mine 'nin yanına gitti.
Mine yatağın ortasında ceniz pozisyonunu almış bir melek gibi yatıyordu.Bora gözlerini sevdiğine dikti.
Öylesine seviyordu ki bu kızı .Ah bir anlasa Mine.Diz çöküp yatağa iyice yanaştı.
Ellerini sevdiğinin yanaklarına götürdü.Yumuşacıktı.
Biraz daha yaklaşıp kokusunu içine çekti.Bir çiçek gibi kokuyordu."Seni seviyorum...."
diye fısıldadı.Bora ilk kez birine böylesine davranıyordu.
Ne yaptığını kendiside bilmiyordu.Bora ayağa kalktı.
Eğilip sevdiğinin başına küçük bir buse kondurdu.Mine Bora 'nin öpmesiyle uyandı.
Bora yı karşısında görünce irkildi.Bora sevdiğini uyandırmak istememişti.
"Özür dilerim.Uyandırmak istememiştim."Mine yatağın üzerinde geriye doğru gitti.
Korkuyordu...
"Bana dokunma."diyebildi sadece.
Son günlerde yaşadıkları onu çok yormuştu.Bora sevdiğinin kendisinden bu kadar nefret etmesini ve korkmasını istemiyordu.O sadece sevdiğiyle mutlu bir şekilde yaşamak istiyordu.
Bora sıcak bir sesle "Kahvaltı birazdan hazır olur.Hazırlan aşağıya in."
Mine Bora 'nin hem bu kadar sıcak hem de emir verici bir şekilde konuşmasını anlamadı.
Sadece nefretle karşısındaki adama baktı.
Bora odadan çıktı.Kapıyı kapatmadan aşağıya indi.
Halbuki Mine daha dün kaçmıştı.
Ama o sevdiğini boyle kilitlemek istemiyordu.Bu nedenle kapıyı kapatmadı.Ayşe Hanım daha yeni masayı hazırlıyordu.
Bora salondaki deri koltuğa oturup eline gazetesini aldı.
Mine ne yapacağını bilmiyordu.Ne de olsa babası onu bu adama satmıştı.
Yataktan kalkıp kendi odasındaki banyoya gitti.Elini yüzünü yıkadı.Üstündekiler bakınca kaç gündür aynı kıyafetle olduğunu fark etti.
Banyodan çıkıp odadaki dolaba yöneldi.İlk kez dolabın kapağını açtı.İçi kıyafetlerle doluydu.
Giyip giymemek arasında kaldı.Bu elbiselerle daha fazla kalırsa kokabilirdi.
Dolabın ağzını kapatıp yatağa oturdu.Bunları giymemeliydi.Bu elbiseler o adamın parasıyla alınmıştı ne de olsa.
Bora kahvaltı hazır olunca masadaki baş köşeye oturdu.
Kapı çalınınca Ayşe hanim kapıyı açtı.İçeriye Polat girdi.Bora 'nin yanına gidip
"Afiyet olsun abi."
Bora tebessüm edip
"Gelde beraber olsun."dedi.
"Yok olmaz abi ben mutfakta yerim."
Bora sinirle"Saçmalama Polat,otur."
"Ama abi"
"Polat kızıyorum ama otur."
"Peki abi."
Polat Bora nin sol çaprazında oturdu.Bora Mine 'nin gelememesi üzerine
"Ayşe Hanım Mine 'yi çağır."
Ayşe Hanım mutfaktan çıkıp
"Peki efendim."Mine içeriye Ayşe Hanım 'ın girmesiyle ona baktı.
"Mine hanım Beyefendi sizi kahvaltıya bekliyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya 'nın AŞKı
General FictionMine 'nin bileğini ellerinden kurtarmak istemesi canını yaktı. O an ölmek istedi. Yanmak. Parçalanmak. Bora 'nin tek bir isteği vardı.Ömürünü bile adayacağı bu kızın kendisini sevmesi....