Bora adamı konuşturmaya çalışırken içeriye adamlarından biri gelip "Abi kız kaçtı."dedi telaşla.
Bora 'kız kaçtı'lafını duyunca çıldırdı.Adama tokat atıp
"Ne diyorsun lan sen .Nasıl kaçtı."
"Efendim tuvalete gitmesi gerektiğini söyledi.Bende mecbur depoya götürdüm.Ama kaçmış."
Bora yumruk yaptığı ellerini adama geçirdi.
"Ulan gerizekalı sana demedim mi dikkat et diye?"
Derin bir nefes alıp ellerini saçlarına götürdü."Çabuk dağılın kızı bulmadan dönmeyin.Her yeri arayın."
Herkes dışarıya çıktı .Bir kişi bağlı olan adamın yanında kaldı.
Bora deli gibi koşmaya başladı.Mine yi aradı.Ağaçlıklarin olduğu yere gitti.
Nasıl kaçmıştı.Onu bir yakakarsa dışarının yüzünü zor gösterirdi.
Nefes nefese koşuyordu.Hava da kararıyordu.Ya bulamazsa ya bir şey olursa...
İlerde bir karartı gördü.Daha dikkatli baktığın da etrafa bakan Mine 'yi gördü.
"Mine!!!"
Mine Bora olduğunu görünce koşmaya başladı.Bora da arkasından koștu.
"Mine boşuna koşma."
Mine daha da hızlandı.Korkudan kalbi deli gibi atıyordu.
"Bırak beni."diye bağırdı.Bora Mine 'nin arkasından hızlı bir şekilde koşuyordu
"Asla anladın mi asla..."Mine anayola girdi.İlerde gelen bir araba görünce oraya doğru koştu.Araba daha da yaklaştığında Mine daha da hızlı koştu.
"Durun lütfen durun."
Araba durdu.Mine hemen arabaya bindi."Lütfen sürün."
Bora "Sakın arabayı sürme."dedi.Hala koşuyordu.Arabadaki adam hızlı bir şekilde arabayı sürdü.
Bora" Mine !"diye bağırdı arabanın arkasından.
Mine, nefes alışverişi düzeldiğinde adama bakıp
"Teşekkür ederim."dedi.
"Rica ederim de o kimdi neden kaçıyordunuz?"dedi .
"Boşverin.Lütfen siz arabayı sürün."
Adam başını tamam anlamında sallayıp önüne döndü.Mine Bora 'dan kurtulduğu için sevinmişti.
Adama baktigin da Bora 'nin yaşlarında yakışıklı biriydi.
Bora Mine 'nin kaçması üzerine çılgına döndü.Hemen telefonunu çıkarıp Polat i aradı.
"Alo abi."
"Polat Mine kaçtı.Bir arabaya bindi.Ben arabanın plakasını aldım.Onu sana söyleyeyim.Sende bulduğunda bana haber ver.Çabuk ol"
"Peki abi sen plakayı ver."
"******* plaka bu .Çabuk ol."
"Tamam abi."Adam Mine 'ye dönüp "Adın ne?"
Mine bakışını camdan ayırıp adama baktı.
Mine sessiz kaldı.
"Peki anladım söylemek istemiyorsun."
Mine bir şey demeden cama döndü.Sonunda kurtulmuştu.Kaçabilmişti.Peki ya şimdi ne yapacaktı.Nereye gidecekti.Tanıdığı kimsesi yoktu."Nerde bırakayım seni."
"Bilmiyorum."
"Gidecek yerin yok mu?"
Mine başını olumsuz anlamda salladı.
"İstersen seni otele götüreyim."
Mine 'nin yanında parası yoktu.
"Olmaz."
"Peki ben sana borç vereyim."
"İyi de beni tanımıyorsun bile."
"Evet tanımıyorum. Ama tanışırsak şeni tanırım."
"Önce birbirimizin adlarını öğrenelim."deyip gülümsedi adam.
"Benim adım Mine."
"Benimki de Samet."
"Kimden kaçıyordun?"
"Şey orayı karistirmasak."
"Peki" deyip yola devam etti Samet.Samet bir cadde de durdu.Para çıkarıp Mine 'ye uzattı.
"Al paraları.Sana kartımı da vereyim.İstediğin zaman geri ödersin borcunu."deyip tebessüm etti.
"Ben kabul edemem.Zaten beni arabanıza aldınız.Hemde hiç tanımadığınıza rağmen.Bunun için çok teşekkür ederim.Birde bu parayı kabul edemem."
"Lütfen al.Borç olarak veriyorum.Kalacak yerin yok hem.Seni evime davet ederdim ama kabul etmezsin diye düşündüm."
"Üzgünüm alamam.Ama beni buraya kadar getirdiginiz için minnettarım."
"Sen bilirsin."
Mine arabadan indi.Tebessüm ederek"Tekrar teşekkür ederim."dedi ve ordan uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya 'nın AŞKı
Narrativa generaleMine 'nin bileğini ellerinden kurtarmak istemesi canını yaktı. O an ölmek istedi. Yanmak. Parçalanmak. Bora 'nin tek bir isteği vardı.Ömürünü bile adayacağı bu kızın kendisini sevmesi....