Canlarım lütfen voteleyelim...
Silah sesi patlayınca Bora hemen
merdivenlere yöneldi.
"İmdat !!!"
Bora Mine 'nin sesini duyunca Mine 'nin kaldığı odaya gitti.Kapıyı açtığında bir adam Mine 'ye doğru silah tutuyordu.
"Halil"
Mine Bora 'nin sesini duyunca içinde baş gösteren korkunun karşısına geçti."Sen benim canımı aldın bende senin canını alacağım."
Adamın gözleri ölüm kusuyordu.Mine korkuyla bir kaç adım geri gitti.Karşısındaki adamın her ne kadar elleri titresede sözlerindeki kararlılık canına zarar vermeden vazgeçmeyeceğini gösteriyordu.
"Az yüreğin varsa Halil silahı bana çevirirsin."
"Yoksa beni öldürür musun?"
Adam kısa süren tebessümden sonra
"Ben ölümü göze alıp geldim."dedi ve Mine 'ye doğru yürümeye başladı.Adamın attığı her adımda Mine 'nin bedenine bir şancı saplaniyordu.Korkuyla çarpan kalbi yüzünden adam vurmadan ölebilirdi.
Mine gözlerindeki yaşı silip aralarındaki mesafeyi kapatan adama baktı.Kendisinden bir kaç yaş büyük gözüküyordu.
Yüzünde kararlılık vardı fakat gözlerinde insafın kırıntılarını görmek mümkündü.
Bu insafsızlık Mine 'nin sonu olunur muydu bilinmez ama Bora nın gözlerindeki insafsızlık adamın sonuydu.
Bora da yanlarına gittiğinde Mine Bora nin adını fısıldadıyip yüzüne baktı.
Ondan kurtulmak için kaçıyordu ama şimdi kendisini kurtarması için bir umut bekliyordu.Mine 'nin korkuyla adını fısıldamasi kulağına feryat gibi çınladı Bora nin.
Mine ilk kez Bora nin öfkeyle bakan gözlerine ihtiyaç duymuştu.
Bora Mine 'ye "Korkma."dedi
Onu tek bir damla gözyaşında boğardı bu korkuyu yasatani.Adam "Bence korkmalisin kardeşim onun yüzünden öldü."
"Kardeşin geri gelecek mi bu kızı vurduğunda gelmeyecek.Ama sen bu kızı vurursan kardeşinin yanına gideceksin."
"Senin yüzünden öldü benim kardeşim.Seni çok sevdiği için öldü.
Ben ...ben yemin ettim.Bir gün senin en sevdiğin canıni alacağıma."Son sözüyle Mine nin nefesi kesilmişti.Şu an tutunabildigi tek umut Bora ydi.O izin vermezdi Mine 'ye birşey olmasına.
"Halil!İndir silahını...!!!"
"Çok geç.."dedikten sonra tetiği çekti.
Korku tamamiyle Mine 'nin bedeni hakim olduğunda kurtuluşunun olmamasına isyan etti.
Mine 'nin katili olmayı kafasına koymuş adam iki eliyle silahı kavrayıp tetiğe basmak üzereyken duyulan silah sesiyle Bora Mine 'nin üzerine atladı.
Sonrasında bir silah sesi daha patladı.Mine dizlerinin üstüne düştü.Bora da Mine 'nin üstüne.
Mine korkuyla bedenine baktı.İyiydi bir yerinde bir şey yoktu.Korkudan akan gözyaşları sevinçle ve șükürle dökülürken elinde hissettiği sıcak islakliga baktı.
Polat hemen Bora 'nin yanına gidip
"Abi iyi misin abi "Mine avucunu dolduran kana baktığın da bayılacak gibi oldu.
Kucağındaki Bora ya seslendi.
"Bora ..Bora uyan.."Polat Bora nin belinden tutup kaldırmaya çalışırken Ayşe Hanım Mine 'nin yanına geldi.
*************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya 'nın AŞKı
General FictionMine 'nin bileğini ellerinden kurtarmak istemesi canını yaktı. O an ölmek istedi. Yanmak. Parçalanmak. Bora 'nin tek bir isteği vardı.Ömürünü bile adayacağı bu kızın kendisini sevmesi....