Yeni bölümün yarın geleceğini söylemiştim ama yazıyı bitirdiğim için attım.Umarım beğenirsiniz.
İYİ OKUMALAR...
Sabah olmasıyla Mine yatağından kalktı.
Mutluydu uzun zamandan sonra ilk kez mutlu uyanmıştı yataktan.
Güzel bir duş alıp bornozunu giydi.Dolaba yönelip düz siyah biraz diz üstünde olan eteği ve üstüne uzun kollu beyaz bir ince kıyafet giydi.
Ayağına siyah babet giydi.Saçlarını da tarayıp yandan ördü.
Koşar adımlarla aşağıya inip mutfağa gitti.
"Günaydın Ayşe abla."
"Günaydın Minecim."Bora da yataktan kalkıp duş aldı.Sonra takım elbise giyip aşağıya indi.
Polat aşağıda telefonla konuşuyordu.Bora 'yı görünce telefonu kapattı.
"Günaydın abi."
"Günaydın Polat."Mine mutfaktan çıktığında Bora Mine 'ye baktı.Üstündeki kıyafet de neydi öyle.
Polat "Günaydın Mine."
"Günaydın Polat."
Bora "Günaydın güzelim."
"Sanada "deyip yanından geçti.Bora Mine 'nin Polata daha içtenlikle günaydın demesine bozulduysa da belli etmemeye çalıştı.
Kahvaltı bitince
Bora"Mine kahvaltın bittiyse gidelim."
"Nereye"
"Gidince görürsün."
"Peki ben üstüme bir şey alıp geleyim."
"Bence sen üstüne bir şey alma direk üstünü değiştir."
"Nasıl?"dedi Mine sorar bakışlarla Bora 'ya bakarak.
"Eteğin fazla kısa kaçmış.Bu şekilde çıkamazsın."
"Öylemi bunu dolabtan aldım.Yani sen almışsın hatırlatıyım."
"Mine alırken dikkat edilmemiş.Şimdi git değiştir.Seni kapıda bekliyorum."
"Gelmicem."deyip merdivenlere yönelirken.
Bora salondakileri umursamadan Mine 'nin yanına gidip kolundan tuttu.
"Mine çıldırtma beni.Üstünü değiştir gel."
Mine kolunu çekip inatla "Gelemiyeceğim.Sen nereye gidiyorsan git."deyip merdivenleren çıktı.Bora da arkasından gitti.Mine odaya gidip kapıyı kapaticakken Bora elini koyup kapatmasını engelledi.
İçeriye girip kapıyı kapattı.Dolaba yönelip açık ve kısa olan bütün kıyafetleri alıp yere attı.
Mine 'ye doğru gidip
"Şimdi o kıyafetler yok."
"Sen delirmişsin."
"Ben seni kapıda bekliyorum."
deyip kapıya yöneldi.Tam gidecekken
"Gelmiyeceğim Bora."
Bora kapıyı açıp "Sınırını zorlama güzelim."deyip gitti.Mine Bora 'nin bu kadar çabuk duygularını değiştirdiğine inanamıyordu.
Bu nasıl bir adamdı böyle.
Bazen öyle hissettiriyordu ki ayaklarının yerden kesiyordu.
Bazende çok sinirlendiriyordu.
Şuan yaptığı gibi.Sinirle dolabtan bir pantolon ve üstüne de bol bir tişört giydi.
Aşağıya inip dışarıya çıktı
Kapının önündeki adamlar başıyla selam verince Mine de gülümseyip başıyla selam verdi.Bora arabanın önünde telefonla uğraşıyordu.Mine gelince telefonu cebine koydu.Yüzünde memnun bir gülümseme koydu.
"Bak bu elbiseler daha iyi."deyip arabaya bindi.Mine'de yan koltukta oturup kemerini bağladı.
Bora arabayı sürünce
"Nereye gidiyoruz.?"deyip Bora 'ya baktı.Arabayı sürerken bile sertti.Bora yola bakarak
"Görürsün güzelim."Mine Boranın kendisine 'güzelim' demesine takıldı.
O kelime dudağından nede güzel dökülüyordu öyle.Tebessüm edip cama döndü.Artık Bora 'yla vakit geçirmek hoşuna gidiyordu.
Araba durduğunda Bora arabadan inip Mine 'nin kapısını açtı.Mine inince elini uzattı.Mine Bora nin ellerini çekinmeden tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya 'nın AŞKı
Ficção GeralMine 'nin bileğini ellerinden kurtarmak istemesi canını yaktı. O an ölmek istedi. Yanmak. Parçalanmak. Bora 'nin tek bir isteği vardı.Ömürünü bile adayacağı bu kızın kendisini sevmesi....