TOPRAK
Ellerini öptükten sonra başımı koydum eline.
-Şu an şaçlarımı okşamanı o kadar istiyorum ki sana anlatamam. Hepsi benim yüzümden, çok çok özür diliyorum . Sana ümit verip senden uzaklaştığım için seni kırdığım için özür dilerim . GÖZLERİM BANA İHANET EDİP GÖZ YASLARIMI BIRAKTI YANAKLARIMA. Ağlamayacaktim senin yanına gelince Selin ama olmuyor . Suan yüzün solgun ,ben bana gulumsemeni , benimle konuşmanı özledim. İnanabiliyor musun? Şu bir günde seni bu kadar özlediğime inanmıyorsun demi ? Selin ... AĞLAMAYA DEVAM ETTIM ,BAŞIMI KALDIRDIM VE ELİMİ SELİNİN YANAĞINA GÖTÜRDÜM SOĞUKTU . Çok üşümüşsün Selin , hadi artık kalk uyuma yeter , acıktın sen o yüzden kalkmıyorsun . Tamam ben sana sevdiğin yemeği getireceğim. Dedim ve Selinin alnından öptüm. Tam kapıyı açacakken Selinin ne sevdiğini bilmediğimi fark ettim, ağlamaklı sesimle
Ama ben senin ne sevdiğini bilmiyorum ki ! Selin ben senin hakkında hiçbirşey bilmiyorum ! Uyan bana kendini anlat Selin nolur uyan . Dedim ama Seline baktığımda hala gözleri kapalıydı. Ayşe Anne aklıma geldi . Odadan çıkıp yanına gittim .
-Ayşe anne , Selin hangi yemeği sever biliyor musun?
-Bilmem ki evladım.
-Nolur düşün Ayşe anne .
-Ben 1 hafta önce yaprak sarması yapmıştım, hoşuna gitmişti.
-Tamam o zaman eve gidelim sen ondan yap olur mu?
-Olurda kız daha uyanmadıki .
-Olsun Ayşe anne sen yap , bebekleride alalım eve gidelim hadi, deyip ellerinden tuttum kalkması için gülümseyerek kalktı . Selinin odasına girip bebekleri aldık tam çıkarken Seline döndüm.
-Biraz daha dayan yemeğini getireceğim diyip çıktım, Merte burda beklemesini söyledim. Selinin kullandığı arabanın direksiyonuna geçtim. Bir garip hissetmiştim. Bu arabada az da olsa animızın olduğunu fark ettim.
Flashback 1- Toprak nereye gidiyoruz .
- Sabret Selin , dedim ve dışarıya çıkardım.
Tam arabanın önüne geçtik.
-Selin süpriz bu ışte. Sen bebeklerle konuşurken konuştuklarını istemedende olsa dinledim. Arabaya ihtiyacınız var bebeklerin ve senin bu yüzden bunu almak istedim . Dedim. Selin şaşırmış bir şekilde bana baktı ve ,
- Toprak teşekkür ederiz bebeklerle sana s-sen çok dusuncelisin artık bebekleri umursuyorsun . Onları sevmeyeceksin diye çok korkuyordum Toprak .
Flashback 2-Hadi selin arabanın süsünü çıkar gidelim, dedim.
-Yardım etseydim iyi olurdu , dedi bende gülerek.
-Araba senin sen yapacaksın ,dedim.
-Araba benim değil bebeklerin onlar için çıkarıyorum ona göre dedi ve çıkarmaya başladı. Bende diğer taraftan ona yardım ettim susleri tam selinden alacakken ayağım kaydı ve Selinin üzerine düştüm yere düşerken Seline çok yaklaşmış olduğumu dudaklarimiz deyince anladım. Selin resmen kaskatı kesildi . Benimde yanaklarim kizarmaya başladı.Flashback 3
-Neden kendine eziyet ediyorsun Toprak neden!
-Anlayamazsin Selin çünkü sen hiç birisini kaybettin mi ?
-Gerçekten benim düşüncesiz oldugumumu düşünüyorsun.
-Hhhayir ben sade...
- Bu dünyada sadece sen eşini kaybetmissin gibi davraniyorsun . Ama öyle değil Toprak , bu konusmamizdan sonra birbirimize yaklaştığımız aklıma geldi , gulumsedim. Arabayı çalıştırırken Selinin ellerine dokunuyormusum gibi hissetim o an içimdeki huzur tarif edilemez . Ayşe annenin sorusuyla düşüncelerimi bir kenara bıraktım.
-Selin 'i seviyorsun demi ?
-Belli oluyor mu ?
-Hemde nasıl, dedi ve güldü. Bence ikinizde olursunuz yakistiriyorum sizi hem Duru da öyle istemiş.
-Duru da derken?
- Duru , Seline Toprağa ve bebeklere ilgi göster gibi birşeyler demiş. Selinde bana dedi bende anladım onun o niyetle söylediğini Seline guvenmis yani ama Gözde yi neden işe almış hala bir fikrim yok.
- Duru beni Seline emanet etti yani .
-Evet aynen öyle evladım. Dedi . Eve vardığımız için konusmamizi bitirdik. Ayşe Anne mutfağa gitti bende bebekleri koymak için odaya çıktım. Bebekler hastaneden çıktığımızda yine huysuzlanmaya başladılar. Odaya geldiğimizde sustular oda da Selinin kokusu varmış gibi geldi bana acaba bebeklerde öyle düşündüğü için mi ki sustular . Bebekleri yatağa koydum. Sanki çok buyuklermis gibi onlarla konuştum.
-Berk ve Berkay şimdi beni dinleyin bakayım , dedim ve kucağıma aldım ikisini Selinin yattığı yatağa oturdum , konuşmama devam ettim. Selini üçümüzde suan istiyoruz demi . O yüzden sizde babanızın yaptığı hatayı düzeltirken babanıza yardım edebilir misiniz ? Şimdi bana kızıyor olabilirsiniz ama sizde onu çok yoruyorsunuz ben size kızıyor muyum tabiki hayır. O yüzden bana kızmayın. Şimdi sizden tek istediğim şey ayak izleriniz. Bana yardımcı olursunuz demi. Olursunuz olursunuz . Ben şimdi dışarıya çıkıp malzemeleri alacağım Ayşe anneyi üzmek yok Seline sevdiği yemeği yapacak çünkü tamam mı beyler ? Bence tamam hadi besiklere gidip uyuyorsunuz, ne diyom ben ya küçücük bebekler dedigimden ne anladılar sanki, dedim ve bebekleri beşiğe koyup aşağıya indim.
-Ayşe anne ben bir dışarı çıkıp geliyorum , dedim. Arabaya binip kırtasiyeye gittim. Parmak boyasi , renkli kağıtlar ve yapışkan not kağıtları aldım. Eve gelince koşarak odaya çıktım bebeklerin yanına. Berkayin ve Berkin ayaklarını boyadim.
İkisinin de ayaklarını kağıda bastırdım. Selin böyle birşey yaptığımı görseydi ne derdi acaba? Gözlerim yine dolmaya başladı. Sonra kendi elimi ve bebeklerin ellerini de boyadim ve kağıda izlerimizi bıraktık.Yapışkan not kağıdını aldım ve "BU ÜÇ BELALI ERKEĞİ SEVİYOR MUSUN ? EĞER SEVİYORSAN , KAĞITTA BOS OLAN YERE EL IZINI BIRAKIR MISIN ? ILK RESMIMIZ OLSUN MU? " yazdım. Ve aklıma hiç onunla resmimizin olmadığını fark ettim. Sadece animiz var o kadar . Bu düşüncelerden sıyrıldım ve bebeklerin el ve ayaklarını temizledim. Sonra kendi ellerimi , bebekleride alıp aşağıya indim. Gözde ortalıkta görünmüyordu Selin iyileşsin onun icabına da bakicam. Ayşe annenin yanına gittiğimde yemek hazırdı. Yemegide arabaya koydum . Ayşe Anne bebeklerle evde kalacağını söyleyince ben tek gittim. Odaya girince Mert bana yardım etti , sonra dışarı çıktı. Selinin yanına gidip ,
-Ben geldim . Yemeği de getirdim hadi kalk artık. Bebeklerde özledi seni Selin... Ama benim kadar olamaz .
Telefonu cebimden çıkardım , Selinin yanına gittim kafamı yattığı yastığa koydum ve gülümseyip çektim. Merti çağırdım ve telefonumdaki çektiğim resmi çıkarmasını istedim oda gitti. Bende Selini yanına uzandım ve sarıldım.
10 dk sonra
Merte gelince kutunun içine koydum resmi sonra evde yazdığım notu koydum "İLK RESMIMIZ ". Kutuyu yanındaki komidine koydum ve doktorun yanına gittim.
Selin
Yavaş yavaş gözlerimi açtım. Derin bir nefes aldım. Odaya bakinmaya başladım. Kafamı sağ tarafa çevirince kırmızı bir kutu gördüm. Yavaş yavaş kalmaya çalıştım , ayağımda alçı olduğu için zorlansamda kalktım kutuyu elime aldım açtığımda ilk başta Toprakla olan resmimize baktım ben uyurken kızarmış olan gözleriyle zar zor gülümseyip çekmiş. Fotoğraf aglamama sebep oldu. Sonra el izlerine baktım. Notu okuyunca hıçkırıklarım çoğaldı. Bebeklerin ayak izleri , tabağa baktığımda Ayşe Annenin yaprak sarması. Ben hıckırarak ağlarken kapı açıldı Toprak beni uyanık görünce elindeki kağıdı düşürdü ve gözlerinden yaşlar akmaya başladı. ......Yeni bölüm geldi umarım beklentinizi karşılamışımdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakıcı
RomanceEski eşini unutmaya çalışırken bakıcıya aşık olursan sence ne olur ? Hayata yeniden başlar mısın , yoksa o aşkı eski eşin yüzünden kabul etmez misin ?