Ateş püsküren lena nedeni mi ?
5YIL ÖNCE
-Hey! Kimse yok mu? Dean orda mısın?
Evet bağırıyordum. Çünkü içerde biri vardı ve bana kapıyı açmıyordu. Şuanda nerede miyim daenın evinin önündeyim. Lanet olsun şu kapıyı saatlerdir çalıyorum açan yok. Ama içerde birisinin olduğuna yemin edebilirim.
- Daen bu bir şaka mı? Bak kapıyı aç hiç komik değil lütfen!
-...
Kapı aralanır.
-daen
-...
-kimse var mı?
-...
Küçük mutfağa doğru yürüdüm.
Sadece benim kalın botlarımın tahtada bıraktığı sesler vardı. Biraz daha ilerledim. Evet biraz korkuyordum ama cesaretimi henüz yitirmemiştim.
Mutfağa girdiğimde sadece bir bıçak vardı masanın üzerinde ve bu bıçak türü neşterdi. Daenın evinde neden kanlı bir bıçak olsunki diye düşündüm. Bıçağı yerden almak için eğildim, yavaşça elime aldım ve bıçaktaki kanın avucuma dökülmesini izledim. Ben bir mazoşist değilim ama tuhaf bir şekilde hoşuma gitmişti. Bıçağı incelerken arkamda bir ses işittim ve dönmemle elimdeki bıçağı daenın alması bir oldu.
-Ne işin var senin burda! Bıçakla mı oynuyorsun! Tanrım, elini kesebilirdin!
Sert bir şekilde bağırdı.
Çok yakındık. deanın eli benim elimin üzerindeydi, parmaklarımı sıkmaya başlıyordu. Bu tavrı benim hiç hoşuma gitmemişti.
-kesmedim.
- ne ?
- kesmedim ama elimi.
Sadece bir süre tuhaf tuhaf bakıp durdu sonra mutfağa girdi.
-bak! tamam,pardon ama seni bıçakla görünce hani ben şey zannettim.
- ne zannettin. Anlamıyorum? Bana çok tuhaf bakıyorsun. Bir suç mu işledim.
O sırada daenda bıçağı yıkayıp en köşedeki rafın içine koydu.
Ben ise düşünmeye başladım. Sanki çok mümkünmiş gibi. Ama bunun bir nedeni olmalıydı eğer düşündüğüm şey doğru ise büyük hayal kırıklığına uğrardım.
-hayır! hayır! hayır! (Bağırıyordum) sende mi? sende mi bana inanmıyorsun artık? Bu sözcükler azımdan tiksinti gibi çıkmıştı. Daen arkasını dönüp
- hayır tabiki inanıyorum biz bunları atlatmamış mıydık senle
Bana doğru gelip yürüyordu. Beklemediğim bir anda sarıldı. Tişörtünde bir kaç damla kan lekesi vardı ve bana bulaştı birazı , kokusuda biraz tuhaftı en azından eski daen bu kadar kan havuzunda yüzmüş gibi kokmuyordu.
- ama sen öyle konuşunca bende sen bana inanmıyorsun sandım. Sesimdeki tınılara engel olamadım.
- bak onlar geçti tamam mı sen şuan iyisin ve bıçak çok tehlikeli sende eline almamalısın. Özelliklede neşterleri."
Niye bastırarak dediki bu şimdi neşterleri . bunun altındaki nedeni hiç aramadan pas geçtim bu soruyu.
- Ne işin var senin kanlı bıçakla?
Hesap sorar gibi geri çekilip iki elimde belime koydum.
- Şey ben lavaboya gitmiştim. Malum işim biraz uzun sürdü. Akşam için et aldım kesiyodum.
- sen yemek yapmayı bilmezsinki
- bugün istisna ama...5 YIL SONRA
Tuhaf bir şekilde ürperdi lena eskiler onu üzmüştü. Ama sinirlendiği şey bu kitabın buraya nasıl geldiğiydi. Bunu ona daen almıştı. Sonra içindekileri okuyunca vazgeçmişti lenaya vermekten daen. Lenayada başka kitap alıp kitabı atmıştılar.bu kitap 3 yıl önce çöpe gitmişti şimdi nasıl olurda ortaya çıkmıştı bilmiyordu lena, bilmediği diğer şey ise ne zamandandır kitaplıkta durduğu lena hiç fark etmemişti çok sık kitap okumasına rağmen. Şimdi ortaya çıkması eskileri hatırlaması ve neşterlere olan bakış açısı hepsi nefretten ibaretti.Kitabı aid olduğu yere göndericekti tabiki çöpe atıcaktı. Mutfak çöpü yerine dış kapıdaki çöpe atıcaktı.
Kapıya doğru yürüdü. Ve kapıyı açtı. Gevşek vidalı kapı gıcırdadı yavaşça açıldı çöp kovası kapının yanındaydı tam atıcakken bir gölge belirdi. Ona doğru gelen ayak sesleri hemen yanında biten nefes sesi kafasını kaldırdı yavaşca baktı lena, bu tanıdık yüze, nerden geldiği hakkında tereddütler vardı lenanın kafasında, kitabı atmaktan vazgeçip arkasına sakladı. kitabı görmemesi için içinden yalvarıyordu adeta...İşte şimdi lenanın neden bu kadar sinirlendiğini soruyorsunuzdur kendinize ?
Kızımızın bi parçada olsa eskileri hatırlaması alevlenmesini sağlıyor. Saklı bir geçmişi olabilir. Bence siz bu geçmişi çözebiliceksiniz?Diğerki bölümde görüşmek üzere şizoflenalarım...
Vote ve yorum bırakmayı unutmayın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİZOFLENA
PertualanganHerkes bir şizofreni hastası sandığı lenanın gerçek hayatı acınası ve bir o kadar ürkütücü bir dramın altında yatıyor.Gerçeklerden gizlenmeye çalışan o küçük kız büyüyor ve onun yerine kendinden emin bir kadın doğuyor ama ya bir gün gerçekler açığa...