Capitolul 9

27 0 0
                                    

Inainte de a incepe sa citesti capitolul te avertizez ca este un pic mai ciudat decat de obicei. Enjoy.

O luna mai tarziu...

Ma trezesc langa Thranduil, care sforaia de tremura patul. Ce pacat ar fi ca ceva sa il trezesca! Apoi realizez ca nu are camasa pe el. Vai doamne ce bine arata... Dar totusi... Ce am facut aseara... Apoi stau sa ma intreb... Tip ca din gura de sarpe si cad din pat. Thranduil se trezeste si se uita la mine uimit.
- Mary, ce ai patit?
- Mi-ai luat cumva cea ce are o femeie mai pretios?
- Despre ce tot vorbesti? Am facut o baie inainte de culcare si mi-a fost lene sa imi mai iau camasa!
- Doamne ce m-ai speriat!spun usurata in timp ce ma intind pe jos.
- Desi nu ar fii rau..., spune el ranjind smechereste.
- Nici sa nu te gandesti!il amenint in joaca.
Se uita la mine si dupa aia rade. Cineva bate la usa, stricandu-ne distractia.
- Maiestate, printul Legolas a plecat inapoi in expeditia inelului.
Thranduil ofteaza si se da jos din pat. Ma ajuta sa ma ridic si ne imbracam. Mergem in sala tronului, unde era asezat micul dejun. Terminam masa si Thranduil se aseaza pe tron. La scurt timp apar 5 capitani de armata, cu treburi politice. Ma plictisesc si imi iau zborul. Ma plimb printre trunchiurile care alcatuiesc stalpii sustinatori. Ajung intr-o aripa a castelului pe care nu o mai vazusem pana acum. Copacii erau taiati, iar iedera acoperea peretii. Ma apropii de unul dintre copaci si pun mana pe el. Imediat isi revine la normal. Fac la fel si cu ceilalti copaci, iar pana la pranz e o mica padure. Ma uit mandra la capodopera.
- Mary... Marylon...,se aude o soapta.
- Cine e acolo?
- Un prieten...
- De unde stiu ca nu esti un dusman?
- Sunt o soapta, Marylon. Sunt doar in capul tau. Nu cunosti vocea mea, a tatalui tau?...
- Off tata m-ai speriat! Ce vrei?
- Stii ce vreau, Marylon...
- Ai rabdare. Am un plan.
- Sper...
Si vocea dispare. Apoi realizaz ca ma cheama Thranduil. Zbor repede inspre el. Vad masa deja pusa, el asteptandu-ma.
- Nu crezi ca e cam multa mancare?
- Nu pentru amandoi.
Zambesc si ma asez la masa. La sfarsit ma ridic si ma duc in aripa in care sunt gradinile. Toti se uita la mine cum ma plimb printre gradini. Un grup de copii se opresc in fata mea, in mijlocul lor fiind un baietel mic, cu ochii albastri si par saten, de vreo 4 ani. Il ridic in brate si se intinde dupa aripi. Infasor aripile ca un leaga si il pun acolo.
- Cine e mama lui?
Copii arata spre o femeie cu ochii albastrii, dar blonda. Ma duc inspre ea si ii dau copilul.
- Ai un baietel frumos. Sper ca intr-o zi sa fiu si eu la fel de norocoasa.
- Stai departe de copilul meu!
- Ce? Eu nu i-am facut nimic!
- Tu este fata aceea cu puterile elementelor! Fata lui Sauron! Esti un demon intr-o lume luminata!tipa femeie.
Observ ca toti se uita la noi si se dau in spate. Ii arunc o privire plina de venin si imi iau zborul.
- Voi chiar credeti ca eu sunt tata?strig astfel incat sa ma auda toti. Eu nu sunt un demon! Si o sa va dovedesc!
Imediat plantele abia plantate de elfi incep sa creasca.
- Este un miracol!
- Stiu, nu credeam ca are o inima atat de buna!
- In vechile gradini nu crescusera de mult plante! Acum sunt pline de viata!
Soptesc intre ei. Eu zbor catre sala tronului, unde il gasesc pe Thranduil ingandurat. Cobor si ma asez langa el.
- Ce ai patit, Thranduil? Nu pari foarte fericit.
- Ma gandeam.
- La ce?
- La scrisoarea asta.
Si mi-o intinde. O citesc repede si apoi realizez. E de la mama. Aflat de mine si Thranduil si nu e de acord. Ii dai foc scrisorii si ma ridic.
- Mama nu imi mai poate controla viata. Am 3340 de ani si sunt majora. Nu mai trebuie sa ma supun unor reguli stupide.
- De ce nu mi-ai spus ca ai o casatorie aranjata?
- Nu o sa fie nici o casatorie.
Inchid ochii si imi imaginez contractul pe care scrie pactul si ia foc. Deschid ochii si ma uit la iubitul meu. Zambesc.
- Tu si puterile tale magice, Mary!spune zambind si el si mai ia in brate. Imi apropii buzele de ale lui intr-un sarut lung. Ce bine e ca e seara si toata lumea s-a culcat. Ma cara in brate pana in dormitor si ma tranteste pe pat. Dupa aceia nu mai stiu.

A doua zi de dimineata...

Ma trezesc cu o durere de cap ingrozitoare. Ce naiba s-a intamplat? Apoi imi amintesc. Eh, doar sunt adult, am voie sa fac asta. Thranduil inca dorme. Iarasi nu are camasa pe el. Ei bine, cel putin acum are motiv. Ma pun peste el. Bine ca acum am rochia de noapte si el niste pantaloni. Incet, incet deschide ochii si ma vede in fata lui. Zambeste.
- A fost super aseara.
- Pot sa spun acelasi lucru.
- Azi ce treburi ai?
- Nimic intereast. Stai, e balul in cinstea copilului fratelui meu.
- Arahne?
- Da. E traditia elfilor padurii.
- Ce zi este azi?intreb.
- 3 ianuarie. De ce?
3 ianuarie? Dar, azi e ziua mea. El chiar a uitat?
- Nimic. Doar am pierdut trecerea timpului.
- Ha sa mergem sa mancam ceva.
- Dute tu inainte. Vin si eu.
- Bine. Dar grabestete.
Se imbraca si pleca. Eu iau o rochie alba si imi las parul desprins. Aripile sunt maroniu deschis. Cobor la masa.
- Atat de dichisita pentru micul dejun?
- Haha ce amuzant. Nu am voie sa ma fac frumoasa pentru iubirea mea?
Thranduil dadu ochiii peste cap si zambi. Tot nu se prinde nenorocitul. Las ca vede el. Restul zilei mi-l petrec in biblioteca, citind tot felul de bazaconii plictisitoare. Ce mai zi de nastere.
O slujnica vine la mine si imi zice ca in scurt timp incepe balul. Ma duc in camera mea si imi caut o rochie in dressingul urias. Apoi o vad. Rochia perfecta.

O imbrac si imi las parul pe spate, de data asta fiind negru cu tente albastre

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

O imbrac si imi las parul pe spate, de data asta fiind negru cu tente albastre. Aripile sunt si ele negre dar in jurul lor plutesc mici stelute. Pe cap pun o coroana cu doua luni.

 Pe cap pun o coroana cu doua luni

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si am coborat. Sala de bal este plina cu elfi de toate felurile. Il vad pe Thranduil pe tron si ma indrept spre el.
- Ah, Marylon!ma intampina el.
- Nu ma luat pe mine cu "Ah, Marylon"!
- Dar ce am facut?
- Ai uitat de ziua mea...
- Offf, nu am uitat. Dar am un cadou pentru tine pe care o sa ti-l dau mai tarziu.
- Bine.
Timpul trece repede, si i-am si vazut pe tinerii parinti. Au un copil dulce. Thranduil se ridica de pe tron si cere sa se faca liniste.
- Astazi sarbatorim nasterea printului Esse. Dar este si ziua de nastere a cuiva special mie.
Apoi se uita la mine ca pauza de efect. Regele dramelor!
- La multi ani, Mary!
Toata lumea incepe sa aplaude, si Thranduil ma saruta scurt.
- Ti-am zis eu ca am o surpriza pentru tine.
Apoi se aseza intr-un genuchi si scoase o cutiuta din catifea verde.
- Ai vrea sa fii regina mea pana la sfarsitul timpului.
Am ramas inmarmurita. Toata lumea asteapta raspunsul meu. Ce sa spun?

Sii suspans! Imi cer scuze inca o data ca e un pic...intelegeti voi. Sper ca va place.

Regina MordoruluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum