Part 7💘

30 4 0
                                    

Σήμερα το πρωί είναι οι οντισιόν....
Την πρώτη ώρα είχα μαθηματικά και δεν μπορώ να πω ότι κατάλαβα και πολλά....😂
Μπαινω Μεσα στην αίθουσα όπου γίνονται οι οντισιόν αφού πρώτα πήρα άδεια από τον καθηγητή της φυσικής τον κύριο Γιούργια και είδα μέσα στο πλήθος που είχε έρθει και την Έβε με την Ελένη....
Ψέματα 10 άτομα ειμαστε όλοι και όλοι 😂

Πάω και κάθονται δίπλα στα κορίτσια...τα οποία φαίνονται ενθουσιασμενα .....ιδικα η Ελένη....

Καθηγητρια- Ξεκινάμε....Παπαγεωργιου έλα πάνω

Παπαγεωργίου κάτι μου θυμίζει αυτό το όνομα.....
Όλοι κοιτάμε πέρα δώθε όμως ο κύριος Παπαγεωργίου είναι άφαντος....
Ξαφνικά η πόρτα ανοιγει διάπλατα και μπαίνει μέσα ένα ψηλό αγορι με καστανά μάτια και μαλλιά....
Δεν το πιστεύω....αυτος?

Παπαγεωργίου- συγγνώμη που άργησα.....

Καθηγητρια-  Τέλος πάντων έλα είσαι ο πρώτος.... μμ Κώστα τι θα μας τραγουδήσεις?

Κώστας- Someone like you της Adele....
Καθηγήτρια- ωραια .....

Άρπαξε την κιθάρα του κάθησε σε μια καρέκλα πίσω από το μικρόφωνο και άρχισε να τραγουδάει....

(Κάτι τέτοιο φαντάζομαι Ακούστε το αν θέλετε 😂😂😍💘)

Η μελωδία από την κιθάρα μαζί με την φωνή του που για να λέμε και την αλήθεια ήταν απλά θεϊκη αντιχουσαν στα αυτιά μμ και πραγματικά είχα μείνει άφωνη.....αντε να τραγουδήσω εγώ μετά.....

Ήταν τόσο τελείως....😍

Καθηγητρια-Δεσποινίς Αλεξίου Έλλη ?

Εγώ -τι ? Ποιος ?
Ελ-σειρά σου....
Εγώ- αααα οκ

ανεβαίνω στην σκηνή ενώ ο Κώστας κατέβηκε και κάθησε στις καρέκλες ....

Καθηγήτρια- Ποιο τραγουδι θα μας πεις δεσποινίς μμ ?
Εγώ- εεεεε....το "little do you know"
Λεω χωρίς να πάρω ανάσα....
Καθηγητρια-Ωραία....

Ξεκινάει η μουσική.... κατεβάζω το κεφαλι μμ και κλείνω τα μάτια....
Πάω να τραγουδήσω αλλά δεν βγαίνει    τιποτα..  Η μουσική συνεχίζει να παίζει και εγω δεν μπορώ να αρθρόσω λέξη....οχιιι ρeee ......

ΜΕΡΙΆ ΚΏΣΤΑ

μπορώ να πω πως τα πγια πολύ καλά ....μετα απο εμένα ανέβηκε ένα κορίτσι η Έλλη...
Ναι δεν την ξέρω προσωπικός αλλά την είχα δει και στο γραφείο του διευθυντή και στο μπαρ οταν έπεσε πάνω μμ .....η μουσική άρχισε μα δεν μπορεί να πει τίποτα....τι έχει..?
Το μόνο που κάνει είναι να έχει κάτω το κεφάλι.....μπορω να διακρίνω τον φόβο στα μάτια της .....και το ότι νιώθει αβολα  Είναι φανερό ......οι φίλες τις της κάνουν νόημα να ξεκινήσει αλλά δεν μπορεί.....δεν μπορώ να την βλέπω έτσι.....πρεπει να κάνω κάτι.....παω κι τα της και αρχίζω να τραγουδαω το τραγούδι που είχε επιλέξει....ευτυχως που είναι το αγαπημένο μμ και το ξέρω απέξω.....
Σηκώνει το κεφάλι της και με κοιτάει με απορία στο βλέμμα της....στην μέσ η του τραγουδιού παίρνει θάρρος και αρχίζει να τραγουδάει....κανω την δεύτερη φωνή και την τελευταία φράση την λέμε μαζί....η μουσική τελειώνει και κοιτάμε ό ενα ς τον άλλο τουλάχιστον για δύο  λεπτά ενώ οι άλλοι μας χειροκροτούν....

Δικός ΜΟΥ ΜΌΝΟ 💘Where stories live. Discover now