Reakcja BTS, gdy spotykacie się po raz pierwszy.
Jin
Byłaś na kursie gotowania, gdzie Jin był nauczycielem. Czułaś na sobie jego wzrok, ale nie zwracałaś na to uwagi. Pod koniec zajęć powiedział poważnie:
- (T.I.) możesz na chwilkę zostać, bo muszę Cię o coś spytać.- Przytaknęłaś ruchem głowy, gdy wszyscy wyszli, podszedł do Ciebie.
- Dasz namówić się na kawę?- spytał, a gdy się zgodziłaś uroczo się uśmiechnął.Suga
Niedawno zgubiłaś telefon i nie liczyłaś na to, że go odzyskasz, więc już miałaś nowy. Pewnego dnia twoja przyjaciółka zadzwoniła do Ciebie i powiedziała, że za chwilę masz być w parku, tam gdzie zawsze. Po chwili stałaś w wyznaczonym miejscu, a do ciebie podszedł przystojny chłopak.
- To ty jesteś (T.I.)?- Tak to ja, a co?
- Ja jestem Min Yoongi. Wczoraj znalazłem twój telefon i zadzwoniłem do twojej przyjaciółki.- Powiedział, po czym wyciągnął z kieszeni przedmiot.
Rozmawialiście chwilę, a potem poszliście na kawę.J-Hope
Byłaś w domu, lecz strasznie ci się nudziło. Postanowiłaś sobie pobiegać. Ubrałaś się i wyszłaś z domu. Podczas biegu potknęłaś się i upadłaś. Podbiegł do ciebie młody chłopak i zadzwonił po karetkę.
- Jak się nazywasz?? Karetka powinna zaraz być, bo prawdopodobnie skręciłaś kostkę.- (T.I.).
- Ja jestem Jung Hoseok.- po chwili przyjechała karetka i zabrała cię do szpitala. Gdy wychodziłaś, strasznie się zdziwiłaś, gdyż zobaczyłaś tego samego chłopaka, który ci pomógł. Podszedł do ciebie i spytał:
- Wszystko w porządku (T.I.)?Resztę dnia miło spędziłaś w towarzystwie chłopaka, który ciągle się wygłupiał.
CZYTASZ
Reakcje BTS ||ZAWIESZONE||
RandomReakcje członków koreańskiego zespołu BTS. Urocze, śmieszne, seksowne... i inne ≧﹏≦