A nappaliban ott hempergett Jeremy meg Monica. Monicából ezt kinéztem de Jeremyben nagyot csalódtam. Apa elkezdett harácsolni, amire mind a ketten felkapták a fejüket és ijedten néztek a mi irányunkba.
-E..e...eeeez nem az, aminek látszik. - kezdett magyarázkodni szörnyella.
- Akkor mégis mi? Mert, ahogy látom, nem ellenkezel ez ellen. Na, jó nekem most volt ebből elegem. Összeszeded minden holmidat és eltakarodsz a házamból Monica többet látni se akarlak. - mondta apán dühösen.
Monica még mondani akart valamit, de nem mert megszólalni inkább gyorsan felöltözött, ahogy Jeremy is tette. Jeremy rám nézett és a szemével azt üzente, hogy ne mondjam el Pattienek de ezt nem fogom annyiban hagyni.
Ki mentem a kertbe és tárcsáztam Justint mivel nincs meg az anyukája telefonszáma. Pár csengés után fel is vette. Elmeséltem nekik mindent. Persze eleinte nem akartak nekem hinni, de aztán végül csak sikerült meg győznöm. Az egész család ide utazik még ma. Jeremynek nem szóltam. Azt hiszi, hogy nem mondtam el nekik, hogy mi is történt. De majd nagyon meg fog lepődni mikor, meglátja a családját. Nagyon sajnálom mind apát mind Pattiet nem ezt érdemlik.
Mikor visszamentem a házba akkor láttam, hogy apa meg Monica veszekedtek szörnyella nagyon nem akart elmenni, de apa persze hajthatatlan volt, amit nem is bánok nagyon nem szeretem őt. Végre apa is belátta, hogy nem szerette soha csak a pénzt látta benne. Nem tudom, hogy ezt eddig mért nem vette észre mért kellett ennek megtörténnie.
Reggel arra keltem, hogy valaki simogatja az arcomat. Nem akartam, hogy abba hagyja ezért úgy tettem, mint aki mélyen alszik. Persze ez nem jött be.
- Tudom, hogy ébren vagy. - mondta egy számomra nagyon sokat jelentő hang.
- Haaaj nem akarok felkelni. Aludni akarok. Mért nem hagysz aludni? - kérdeztem Justint.
- Azért mert mivel itt vagyok és arra gondoltam, hogy tudnánk egy kis időt együtt tölteni.
Az egész napot együtt töltöttük csak neki mennie kellett, mert a turné az folytatódik, de amint vége egyből meglátogat engem. Nagyon fog hiányozni. Pattie és Jeremy végül megbeszéltek mindent és el fognak válni. Annyira sajnálom őt.
Én visszamentem Bostonba és folytattam az egyetemista életemet meg újra elkezdtem modellkedni már rengeteg munkát kaptam, aminek nagyon örülök. Lassan minden visszaáll a régi kerékvágásba.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Életem része Justin Bieber (F.f) /BEFEJEZETT/
FanficMikor Holly új városba költözik és meg ismerkedik Justin Bieberrel. Majd a lányuk életébe csöppenünk bele. Mikor is a lány már gimnazista lesz.